- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak čtu ten článek, asi bude ale lepší, když si je sjednám u serioznějšího ústavu.
Podle předpisu č. 159/1999 Sb. - Zákon o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu a o změně zákona č. 40/1964 Sb, atd....
§ 7, odstavec 3: Pojišťovna není oprávněna odmítnout pojistné plnění nebo snížit jeho výši v případě, dozví-li se po pojistné události, že cestovní kancelář vědomě poskytla nepravdivé nebo neúplné podklady, které byly pro uzavření pojištění podstatné. Pojišťovna je však v tomto případě oprávněna domáhat se náhrady škody na cestovní kanceláři.
Je to sice pro pojišťovny trochu tvrdé, ale to si mají stěžovat předem u zákonodárců, ne teď znejisťovat klienty pojištěné cestovky. Hlavně ať si vylepší své kontrolní mechanizmy. Pokud zpráva není novinářská kachna, ať se v Generali stydí.
Ne, klienta silně chrání stát. Každá legální cestovní kancelář musí být ze zákona pojištěna. A toto pojištění
dává klientům dvojí záruku – těm, kteří už jsou na cestě, zaručuje, že
se bez problémů vrátí zpátky a těm, kteří ještě na cestu neodjeli, ale
už cestovní kanceláři zaplatili peníze, dává jistotu vrácení peněz. Zdroj: http://finance.idnes.cz/reklamace-zajezdu-u-cestovni-kancelare-dyh-/viteze.aspx?c=A120723_125430_viteze_sov
Proč by se měla ozývat pojišťovna, že limit cestovky je podezřele nízký.
Cílem pojišťoven není odškodňovat, ale neodškodňovat. To je jejich byznys, na tom je to postaveno.
Když vyberete peníze od sta klientů, ale odškodníte jen šedesát, tak je 40% doma. Tak proč by se měla Generali ptát cestovky zda je 120k dostatečné krytí, navíc když rozdíl v pojistném byl minimální.
Pojišťovna jen dělá to, co je jejím byznysem.
Chybu hledejme v legislativě a u jejích tvůrců.
Pan Tomio Okamura v poslední době každému radí a kecá do všeho. Kdepak je teď schovaný, když by měl mít dohled nad cestovkami a mimo jiné i kontrolovat dostatečnost jejich pojištění? Asi mu budou klienti cestovek ukradení.
Jako sranda dobrý. Ale pokud to myslíte vážně tak smutný.
Soused s pojišťovnou uzavře pojistku "na blbost" do výše 100 000,- Následně mi soused zničí garáž za půl mega a pojišťovna mi vyplatí 100 000,- Co udělám? No samozřejmě zažaluju pojišťovnu, protože si nezjišťovala jestli není soused idiot?! Ještě někomu ty argumenty v diskusi přijdou nesmyslné?
nejsem ten, kdo ukazuje na Generali, byť by mohli taky použít hlavu oproštěnou od mamonu občas...ale jak v tom můžete spatřovat logiku, to nechápu. Banky dávají evidentně málo bonitním klientům nevýhodné půjčky, doprasí celý trh, potom se sami dostanou do problémů...a vyžerou si to dle logiky sami? Ne, sanují to státy, evropské instituce, de facto my všichni...plus jako bonus krize, a nepůjčování i těm, kterým by neměl být problém půjčit, protože si najednou hrají na velmi opatrné...a do toho jim ještě národní banka sníží úrok, za který si ony půjčují...
Pojistovna si vzdycky najde klicku jak se vyvleknout z plneni.
Četl jste článek? Pojišťovna vyplatila VÍC než na kolik smlouva vůbec zněla...
Tak tento článek asi zvítězí v soutěži o nejbulvárnější nadpis článku roku
Pojistka na směšných 120000Kč to je tak na deset patnáct zájezdů a každému muselo být jasné, že tady není něco v pořádku, takže si myslím, že by stálo za to podat žalobu na to, že pojišťovna musela vědět, že pojištění není dostatečné a tudíž měla jednat, ale jak vidno neudělala nic...
kdyz prijedete ke me na pumpu a vemete si jen litr benzinu, je moje vina ze sem vam neprodal vic a vy jste zustal stat s autem uprostred poli?? Jak nemam rad pojistovny tak v tomhle se zachovala dle nasich zakonu. V tech hledejme tu chybu. Bohuzel