Diskuze
Mattonky se po 15 letech vrací na koleje. Vlaky je začnou vozit na Moravu
Děkujeme za pochopení.
Leinad
Absurdita
Evropští železniční dopravci provozují auta, protože nejsou koleje (DB linku z Prahy, nákladní auta,.. ČD linky okolo Frenu)
a silniční dopravci jezdí po kolejích, protože na kolejích není konkurence(Student Agency,... a občas dokonce ve spolupráci s ČD Cargo)
poznamka
Objevuji ameriku, ne?
Pred par lety se vetsina zbozi vozila po kolejich a nikoho nenapada takova ptakovina, aby honil po silnicich kamiony v takovym mnozstvi. Kdo chce transfer, tak zaplat.
Jablkon
obraz ceske spolecnosti
je fakt ubohy, kdyz se neco, ceho se mezi danymi dvema misty preveze 15 kamionu denne, vozi kamiony. pak to na ceskych silnicich vypada jak vypada. jeste ubozejsi je Hanzalikovo konstatovani, ze to nevyjde levneji!!!
jasne reseni: zvednout mytne aspon na petinasobek a zavest ho VSUDE. silnicim by se ulevilo a ministerstvo dopravy by konecne nevychazelo jako pitomec, ktery na poplatcich za dalnice dostava radove desetinu toho, co do nich investuje...
Mira ze Zlína
Re: obraz ceske spolecnosti
Viděl ste přepravu "vlakem" reálně? Sám navážím kamionem zboží na vagony, ale ty se posílají do řecka, po republice je to hloupost která tak jako tak brzy zkrachuje. K tomu vagonu totiž zboží dovezou KAMIONY a z vagonu jej zas odvezou KAMIONY, než se ten vagon naloží, tak yb byl ten kamion na druhém konci republiky, protože jsme plivátko, takže jediné čeho se dosáhne že vy jako zákazník platíte kamiony i vlaky :-) ty vagony půjdou přes republiku tak 2-3 dny (ze slovenska chodí i týden), jednoduchou matematikou jde spočítat, že čím déle je zboží na vagonu, tím více vagonů potřebujete... a na všechnu matonku nikdy hanzalík vagony mít nebude :-) prostě je to celé vtip :-) nehledě na to, že mám zprávy od řidičů a všichni trnou, j vakém stavu budou matonky na konci cesty.
jmhad
s minerálkama jsem se vyvztekal
rozbité,zmrzlé,rozkradené.Největší fór byl,když v zimě odesilatel naložil minerálky do chladícího vozu,nedal tam vytápění a zavřel dveře s minerálkami i mrazem. Ale dnes už je to v plastech a tak budou škody nižší.
mexikore
Konečně se ekonomika pohne.
Ke každému Hypermarketu nové koleje a Nečas částečně splní předvolební slib,160000 pracovních míst.
kmotrs
Mýtné
že by první výsledek zpoplatnění dálnic? Moc jim nevěřím že po železnici se jim přeprava prodraží.
tarten
Re: Mýtné
Záleží na tom, jak drahé "mýto" nastavuje stát na železnici. Teď je dost drahé. Uvidíme.
Arnie
Snad to dopadne jinak...
Proti preprave vlakem nic nemam, ale toto asi nedopadne dobre kvuli SZDC a podobnym molochum, ktere z toho delaji temer nepouzitelnou prepravu. Dodavali jsme pro jednu obrovskou cementarnu, ktera vypravi par vlaku denne. A nadrzo rikali, ze se na to asi vybodnou, ze dochvilnost a spolehlivost vlakove dopravy je otresna. A ze uvazujou naopak o kamionech. Ze to vyjde cenove podobne a nebude kolem toho tolik problemu. Zeleznicni preprave fandim, snad budou uspesnejsi nez nejmenovana cementarna.
lusmir
Reklama
Ještě by mě zajímalo kolik u IDNES stojí vytvoření takového reklamního článku?
wrah
Re: Reklama
Celostránková reklama v celostátním deníku bývá tak 30-40 tisíc. toto asi nebude o moc odlišné. Na druhou stranu, toto je jednoznačně ekologické jednání a mělo by se podpořit. Ani ta dieslová lokomotiva nesežere na 100 km tolik nafty co 15 kamionů a většinu cesty to poveze elektrika. A ano, i ta elektrárna smrdí, ale narozdíl od jednotlivého kamionu má odsíření a buhvíkolik filtrů na snížení emisí a navíc alespoň o nepatrnou trošku lepší účinnost. (tuším spalovací motor max tak 35%, tepelná elektrárna 40-42%)
Ko12
Dobré řešení.
Je to jednoduchý na vlak se naloží v KV několik kamionů vody a pojede se do centrálního skladu na Moravě v Prostějově. Aspoň se trochu odlehčí D1, nákladáků je tam až až, a jenom brzdí.
wrah
Re: Dobré řešení.
Na vlak se naloží jen palety s vodami, nikoliv celé kamiony. Ale ano, pokud to takhle začne dělat víc firem (a zrovna sodovky a limonády nevidím důvod, proč by nemohly dost velkou část cesty urazit po železnici), tak by se mohlo té ubohé D1 ulehčit alespoň o pár set kamionů deně.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...