- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
u KB je to děs....věčně aktualizovat javu, s novou verzí je to úplně na palici, i když je verze aktualní, tak se pořád hlásí jako že není. Obcházím to tak, že se přihlašuji rovnou přes průvodce, nikoliv přes stránku banky. Vlastní prostředí aplikace je v pohodě, ale aby se tam klient vůbec dostal, to je vopruz.
Nemejí s tím problémy jen soukromé osoby, ale i firmy, které mají u KB účet. A to není celkem legrace
Furt ňáký novoty, dyš byly papírový vkladní knížky, tak takovejdle problém nebyl. Otevřel úpříslušnou stránku s posledním záznamem a hned věděl jak na tom je. A jednou za rok si skočil na pobočku nechat připsat úroky.Tedy pokud si člověk pamatoval, kam si ji zalložil.
Nestěžujte si, Registr vozidel pořádně nefunguje od loňského zavedení, na úřadech práce je to s evidencí dost podobné a tak proč by banky měly být výjimkou.
Vono to jednou všechno pude... do pr..de..le
Nefunguje od stredy? Co ja vim, Komercni bance nefunguje internetove bankovnictvi poradne uz od jeho uvedeni na trh
ta minulá jednodušší verze byla nejen přehlednější, ale i spolehlivější! Ta nová je strašná a neustále padá!
Služba naprd.
Ještě než KB udělala nové internetové bankovnictví, tak např. nebylo možné se podívat zpětně na trvalý příkaz, který k určitému datu skončil. Po novém provedení IB je tato možnost stále nedostupná, ověřoval jsem i na tel. podpoře KB. Takových věcí je více. V porovnání s jinými bankami (mluvím z vlastní zkušenosti) je KB pěkně zkostnatělá instituce, která má na každou blbost papír.
u KB je int. bankovnictví pěkné a přehledné, ale opravdu problémové. Věčně to chce stahování nových modulů, které ve výsledku ani nejde úspěšně nainstalovat.
Za kvalitní služby se připlácí, že ano, Komerční banko...
děláte,jako kdyby se to u jiné banky nikdy nestalo