Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Každý úsek D1 chce opravit nejméně dvanáct firem. Stavba začne v dubnu

Ředitelství silnic a dálnic bude na modernizaci jednotlivých pěti úseků dálnice D1 vybírat pokaždé z dvanácti firem. Své konečné nabídky na modernizaci jednotlivých úseků podalo ve čtvrtek celkem třináct firem, některé se ale neúčastní všech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R38a76d98e50k 76N82o22v73a74k 9754573789150

Kdybyste si přečetli pořádně předchozí stranu, tak naleznete odkaz na článek, že ŘSD požaduje 10letou záruku.

Co se asi nehodilo panu novináři do krámu je, že nejnižší cena není jediným výběrovým kritériem, ale také doba záruky na stavbu, která dělá desetinu hodnocení nabídky.

0/0
7.1.2013 13:18

M60a92r93e67k 84K86a79r28a21f58f92a 9236204672316

Takhle jsem dělal výběrové řízení na pneu k nám do podniku dle zákona o veřejných zakázkách podle nejnižší nabídky nelze preferovat značku a vymýšlet si nějak podmínky aby to sedlo na daného výrobce bohužel a vyhrály to nějaké čínské kšunty vydrželi přesně 6 měsíců a asi 10 000 km když jsme to reklamovali prodejce řekl co jste čekali od gum z číny no kalousek byl spokojený ke korupci nedošlo a stát na tom kšeftu tzv. ušetřil

0/−1
4.1.2013 10:28

P98a14u49l 16J85a30r96o65s 2443438870

Otazka?Jak dlouho se v Cechach ta dalnicni sit buduje?V kterem stoleti to vlastne zacalo?;-D

0/−1
4.1.2013 9:30

R66a66d57e73k 62N44o68v38a45k 9634853419870

od r. 1939, do 1989 jsme měli 560km dálnic a rychlostnic, nyní 1200km

0/0
7.1.2013 13:23

P25a57u26l 28J16a36r65o24s 2903748690

?To je  rychle budovani dalnic,nebo pomale?Jen se ptam Radek.

0/0
7.1.2013 13:41

R35a51d91e84k 63N36o59v34a95k 9294233699470

Na možnosti malé země se dá říct že do docela jde, ikdyž by mohlo být lépe, otázkou je na čí úkor.

Nejlepší by bylo kdyby některé tahy byly dávno hotové (R35, D3), nyní má hromada staveb prioritu, ale vše najednou ufinancovat nejde. Letos se dostaví 15km na R7, 25km D3, několik kilometrů na Liberecku, snad se kopne na D1 k Přerovu a rozběhne se rekonstrukce D1...

Loni se udělal kus R48 u Frýdku, obchvat Kolína, R6 u Chebu, D8 Bílinka, dokončil se D1 do Polska, zbrousila se D1 za Brnem a tak dál.

Nevypadá to že se nestaví...

0/0
7.1.2013 20:42
Foto

M95a57r54t81i32n 67Š22i71m61e15k 5705719792465

Dejte to Eurovii, tak umí kvalitní cesty ;-D

+4/−1
3.1.2013 22:09

Z37d16e32n51e75k 82Š13i36t92i75n53a 2803368360165

Článek jsem si pečlivě a několikrát přečetl. Nejnižší cena rovná se prakticky největší zmetek. Co to za diletanty tam vlastně sedí a hýří s penězi daňových poplatníků.

Nejlepší výsledky jsou od renomovaných firem s velmi dobrými referencemi. Ale o to zde přece vůbec nejde. Nažerte se politikové. Pan prezident všem zlodějům a lumpům dal zelenou.

+1/−2
3.1.2013 20:41

F91r79a12n87t78i32š58e81k 83H91o32r61á96k 9739462317233

:-) kdyby se nevybrala nejnižší cena, tak zas budete tvrdit, že je to korupce :-) ;-D

+2/−1
3.1.2013 20:56

Z83d89e31n28e73k 77Š46i86t43i68n64a 2773388500415

Takže co je optimální řešení pro normálního a zdravě uvažujícího člověka ve výběrové komisi ??

+1/0
3.1.2013 21:16

P85a64u69l 34J67a82r10o24s 2783348470

Zdenku.Tak to byva vzdy,ne jen pri stavbe dalnic.Kdyz se zada prace tomu nejlevnejsimu,tak to je vzdy odfusovane.Mozna,ze to tak je naschval.Bude do budoucna prace.Dalnice se bude po par letech muset predelavat.;-)

0/0
4.1.2013 9:26
Foto

L59a53d30i16s61l55a54v 39V96ý46s14m87e27k 9120641114449

Náklady 50 milionů, zakázka za 2 miliardy, to je job panečku :-)

+1/−1
3.1.2013 20:36
Foto

M62a93r13t55i50n 90Š75i41m14e22k 5625399822745

za těch 50 mega bych vybíral vítěze soutěží pro stát klidně 10 let ;-D

0/−1
3.1.2013 22:09

O52l93d35ř28i92c65h 37O16l18e33š 3974531943801

Takže kupovat si letošní dálniční známku je zbytečné.

+1/−1
3.1.2013 17:27
Foto

V76l51a31d12a 81V64a60n83e30k 9913186614548

Lituji,že jsem si koupil loňskou .....;-(

+2/−1
3.1.2013 17:36

S73t57a43n90i10s24l70a61v 93S91t83u71d44e17n55o84v79s56k96y 4941940644616

Rozhodovat bude nejnizsi cena? Nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat levne veci. Jste blazni ...

+8/−2
3.1.2013 16:30

M89i60c56h27a23l 67K72o43l20o40v21r63a58t 5747423975382

Cena ano, ale přebrat stavbu až minimálně po 5 letech od dokončení (ověření provozu po dobu 5 let by mohlo stačit), až se projeví první závady. Záruku min. 20 let. Aby to nedopadlo jako dálnice D1 u Ostravy.

+6/0
3.1.2013 16:43

S33t29a81n59i47s40l46a57v 15S98t49u44d20e65n58o18v94s52k40y 4521950564926

A vite doufam, jak se to dela: Po dokonceni zakazky firma "nahle zkrachuje" a pak samozrejme jiz neni kde reklamovat ...

+2/−1
3.1.2013 17:08

P30e57t72r 40P33o52l96á20k 1477585676718

Jiste, to se dela u developerskych projektu, ze se ad hoc zalozi spolecnost, ktera pozdeji zkrachuje a za zaruky si pak ruci chudaci majitele sami, protoze stavebni spolecnost si nad tim samozrejme take "umeje ruce". Tady se to nejspis nestane, protoze to nejsou zadne ad hoc zalozene firmy, ale ty nejvetsi stavebni firmy v CR s dlouhou tradici. Ad hoc jsou max. zalozena ta sdruzeni, o kterych clanek mluvi.

Vidim to na jiny trik, pouzity u tunelu Blanka v Praze. Vysoutezi se cena, podepise se smlouva, kde neni penalizace za zvyseni konecne ceny a cena se, svete div se, najednou zvedne v prubehu stavby o 30%.

+3/−1
3.1.2013 17:59

M74i81c12h52a29l 20K68o18l68o33v98r98a73t 5617543625322

Ano, bohužel i tohle se běžně děje, ze zkušenosti z praxe se nám to nejčastěji děje u střech ... firma udělá na budově novou střechu, ta za 2 roky začně jevit závady a firma zkrachovala ;)

U dálnice je třeba řešení uvést min. 2 referenční stavby v podobném rozsahu z minulosti a také úseky rozumně přidělit k jednotlivým dílčím výběrovým řízením.

0/0
3.1.2013 18:17

R12o54s41t76i35s61l11a73v 10V23á14c18h88a12l 2845518937825

nelze nepřebrat dokončené dílo

0/0
3.1.2013 19:34

D35a92n10i20e42l 37N48o33v96á57k 3733658702973

když ŘSD nepřevezme stavbu,v tomto případě pozemní komunikaci, nebude moci býti tato využívána!

0/−1
4.1.2013 15:56

R44a86d44e14k 36N93o49v30a10k 9774283969630

To není pravda, silnice může být využívána ještě před faktickým převzerím investorem

0/0
7.1.2013 13:14

D10a79n30i24e56l 79N77o28v68á32k 3903228142373

dokud investor nepřevezme stavbu,jde o stavbu i když de-facto dokončenou.Převzetí stavby investorem není kolaudace.

0/0
7.1.2013 20:45

R12a63d53e10k 44N51o16v73a11k 9664803259100

Požadavek na záruku je minimálně 10let

0/0
7.1.2013 13:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.