Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

U Ještědu pochrochtává Sexistické prasátečko. Kvůli polonahému billboardu

Nelichotivá cena Sexistické prasátečko pochrochtává kolem Ještědu. Na vině jsou billboardy, s jejichž pomocí láká sportovní areál lyžaře na liberecké sjezdovky. Je na nich vyobrazena polonahá dívka na sjezdovce s Ještědem v pozadí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M97i25l41a64n 17T58u56r84e57k 6572444105816

Zvýšit příjem by se určitě podařilo zlepošením celkové logistiky, která není řešena téměř vůbec anebo náhodně. Mám na mysli včetně tramvaje nebo navigace ke vztahu k zahraničí už vůbec a stejně tak pokulhává marketing.

0/0
12.4.2013 14:08

J64i21ř93í 40K43u70c26h66t50a 6788305239747

Jako kluk jsme jezdili každou možnou chvíli do Jeseníků. A takové lyžování v trenkách na prvního máje pod Pradědem nebylo nic zvláštního.

0/0
10.4.2013 0:07

K93a75r40e56l 39Š33o37u52m27a98l 1234943538

Já si nemůžu pomoci, ale nejvíc klamavý je samotný článek. Obzvlášť jedna věta v prvním odstavci:"Je na nich vyobrazena polonahá dívka na sjezdovce s Ještědem v pozadí.". Ať koukám jak koukám, tak Ještěd za ní normální stojí a dívka ho zjevně v pozadí nemá! Pokud by ho tam měla, pak by se jistě jednalo o nechutnou a nevkusnou reklamu ....

+5/−1
7.1.2013 16:43

O52t84t39o 42P75o34s46p44í16š29i48l 4524725447728

;-DR^

0/0
8.1.2013 11:31

P55e56t46r 21K51u41č63e79r54a 6119282214729

Poč by polonahá holka nemohla stát na sněhu, když se ve finsku v -30 behá ze sauny přímo do jedového jezírka, a co je sexistickýho na tom používat ženské tělo pro reklamu, samo o sobě je krásné a líbí se chlapům i ženám, vyvolává to emoce nebo vtip v dvojsmyslnosti a ta holka většinou dostane zaplaceno tak co - navíc kdyby tam byl nahej kluk tak by ho ihned stahli. Spiš mi vaděj reklamy kde se používají děti pro farmaceutické firmy a prodej nemyslných hraček a potravin. Spíš by ten klub feministek a les..icek se mel venovat zásadnejsim vecem - treba aby pornoherecka která vytahuje kozy pred parlamentem CR nedostala u nás politickej azyl.

+9/−2
7.1.2013 13:16

B38o46h22u80s45l88a28v 41K36r17á12l95í75k 2401860569906

Ano, sexistická reklama vyvolává emoce, působí na estetické rovině, může vyjadřovat vtip v dvojsmyslnosti, může být krásná a může se líbit mužům i ženám. Ale taky může být trapná, nevkusná nebo neuctivá. A jako každá reklama, i ta sexistická může být jak klamavá, tak férová. Myslím, že řada lidí miluje na lyžování nejen jízdu samo, ale i tu atmosféru - slunné chvilky odpočinku i ladné křivky spolulyžařů a poetiku horských staveb...

+3/−1
7.1.2013 13:48

J14i65ř87í 63M96a69c61e11k 3535215874141

Pokud se tam na základě té reklamy vydám a žádné polonahé holky neuvidím, tak to naštve. V tom případě bych se k návrhu na nějakou anticenu připojil.

+3/0
7.1.2013 12:42

J84a41k57u22b 73R16y68š17á67n17e83k 5255416285495

pořád lepší nahý holky na nevkusných reklamách než islám - já jen kam až můžou takoví mag.ři dospět (jasně islám je tu po staletí - ale rozlézá se to - a fakt nechápu proč)

+6/−2
7.1.2013 11:53

L43u25d74v11í75k 33G62a96j62d32o18š40í76k 2595783904762

Nevím proč to stavíte do protikladu, když v islámské zemi by p. Havlíkovou buď zavřeli, nebo rovnou ukamenovali.

+3/−1
7.1.2013 12:11

J39a36k51u74b 54R82y12š33á27n48e33k 5955806725325

máte pravdu, říkal jsem si jestli to ještě dopsat - jinak jsem nechtěl aby to vyznělo jako protiklad co se týče hodnot lidí, ale jen jako představitele jíného tipu oblékání

+1/−1
7.1.2013 12:29

L78u29d27v85í78k 20G21a80j31d44o94š89í64k 2745913574872

Kvůli takovým jako Havlíková jsou všeobecně feministky považovány za zamindrákované pí..., které vytváří problémy tam, kde nejsou.

Pak mě zarazila cena 40 000,- za tříměsíční kampaň třiceti billboardů. Asi někde někomu utelka nula.

Další vtipná věc je obecně rozšířená pověra zde zaznívající z úst paní Kocumové - že špatná (zřejmě myšleno negativní) reklama je taky reklama.

Špatná reklama je prostě špatná. Negativní reklama NENÍ z marketingového hlediska reklama ale průšvih. V tomto případě ovšem paradoxně nevole feministek vytváří spíš pozitivní ohlas ostatní společnosti na toto jinak dosti hloupé "dílko" podle vzoru: "nepřítel mého nepřítele je můj přítel"...

+8/−2
7.1.2013 11:52

B25o16h84u14s75l74a88v 42K71r76á57l83í39k 2101800599856

Reklama do značné míry funguje ne tak, že by jí lidé věřili, ale tím, že se o ní ví. Bláznivé feministky sice protestují, ale až budou chtít jet lyžovat, tak je Liberec a Ještěd napadne jako první.

+4/0
7.1.2013 13:41

L61u56d41v92í22k 66G27a55j29d39o59š92í47k 2585353904442

To se dostáváme k poněkud jinému tématu. Pravdu máte pouze částečně. To co píšete platí v případě, že se jedná o velmi specifický druh reklamy zvané "propagace značky". V tomto případě tomu tak sice skutečně je, ovšem tato forma propagace je zde zcela nesmyslná a její dopad je velmi diskutabilní. Jinými slovy: Propagace značky lyžařského areálu v jeho nejbližším okolí bude mít pravděpodobně nulový dopad na prodej (návštěvnost) a to i v případě, že bude propagace značky pozitivní a dobře vedena. Natož bude-li negativní. Tam může nastat dokonce i odliv některých zákazníků díky reklamě.

Ať tak či tak to jsou naprosto vyhozené peníze a medializace této kampaně díky feministkám tomu nijak nepomůže. V horším případě spíše uškodí.

0/−1
7.1.2013 14:44

B79o74r86i28s 12Z54a38k52o16u42ř63i96l 1919436241409

Laciný vizuál bez nápadu, amatérský a trapný. Dokonale odráží stav městem vlastněných společností v Liberci. Obhajoba představitelů města a skiareálu jen potvrzuje jejich nekompetentnost.

V otázce sexismu bych už tak radikální nebyl. Naštěstí žijeme v čechách, kde si zatím dokážeme z genderových stereotypů dělat legraci. Až český národ přestane "švejkovat" bude opravdu zle.

+4/−3
7.1.2013 11:40

F78i22l45i25p 93S13k48o66k57a56n 4447398490

Myslím, že to je jen další příznak toho jak špatně na tom naše společnost stále je.

Dalším z mnoha příkladů může být nedávný skandál GENUS TV.

V raních nedělních hodinách na svém facebook profilu zveřejnila pornografickou fotografii zcela nahé ženy, kompletně potetované a s početným piercingem na genitaliich a k tomu rádoby vtipný komentář ve smyslu - tohle nám přišlo mailem s komentářem manželka budoucího prezidenta a nešlo to nesdílet..

I když byla pornografická fotka v průběhu dne odstraněna, tak nepřišlo ze strany GENUS TV žádné vysvětlení ani omluva.

V jakékoliv jiné civilizované společnosti by za podobné chování odpovědný zaměstnanec letěl na hodinu za hrubé porušení pracovní kázně a firma by se oficiálně omluvila. V ČR je spíš praxe chovat se jako šovinistické prasátečko nebo zahladit stopy a zaujmout pozu "ja nic, já muzikant"..

Smutné..

+3/−5
7.1.2013 11:25

J34a27n 32M91a94c30e15k 3714661592113

No a koho to vlastně zajímá? Mě celá ta "cena" přijde dost stupidní.

+6/−4
7.1.2013 11:05

M13a49r15e33k 63P57r37c95h44a61l 3676460889759

Tato reklama jako taková je naprostý paskvil bez nápadu. Kolik stál návrh?

Ale spatřovat v tom něco sexistického? Paní asi potřebuje zahřát...

+3/−2
7.1.2013 10:54

M49a75r35t29i69n 54P20a97u13l 4814259401157

Pochybuji, že by paní zahřál pohled na nahatou fotku ženský. I když člověk nikdy neví. :-)

+1/−1
7.1.2013 11:38

J96o23s18e67f 21D61r44á22s54a97l 2254135101

no, Peter Northug toho na sobě včera neměl o moc víc a asi mu taky zima nebyla. jinak k tomu sexismu, je úplně běžné, že na bazéně v pánských sprchách šuruje podlahu ženská uklizečka. dovedete si představit ten jekot, kdyby do dámských sprch vlezl plavčík?

+7/−1
7.1.2013 10:52

B29o48h93u86s65l79a42v 26K54r53á78l52í96k 2151890149466

Potíž je, že k mužskému uklízeči by chlapi ve sprchách byli ještě podezíravější než k té uklízečce. Zatímco ženám ta lesbička se smetákem vcelku nevadí.

0/−1
7.1.2013 13:54

T32o18m33á52š 39M81a36l93ý 5563846543

Rozhodně  takto je  ona reklama hezčí a účinnější, než kdyby  na ní byl  do půl těla Korytář.

+8/−2
7.1.2013 10:24

P62a94v77e20l 26O69d35r71a14z26i26l 6444969887510

Pochrochtává tam sexistické prasátečko a frig...

No nic.

Lidé se válí ve sněhu i zcela nazí, paní bez humoru...

+4/−2
7.1.2013 10:22

M69i38c25h24a56l 53P18a18v75l16á78t 9563883664679

Proc je ta cena "nelichotiva"? To rika kdo? Snad ne to hejno, co ji udeluje. ;o)

+5/−2
7.1.2013 10:17

M91i18l94a87n 62Č59e75r68n35ý 5373789289102

Ano, modelka má opravdu v pozadí Ještěd.;-)

+5/0
7.1.2013 9:48

V29i15t 73O35t63a86h21a96l 5785420389114

Přesně tohle je jeden z důvodů, proč je u nás v Česku slovo feministka bráno většinou společnosti za hanlivý výraz.

Organizace tohoto typu bohužel místo zásadních problémů nerovnoprávnosti žen řeší hovadiny o tom, kdo má co v pozadí. 

Mimochodem, proč je reklama se ženou zakrývající si prsa sexistická (o odkrytých prsou ani nemluvím), ale chlap do půl těla na plakátě či na plovárně nikoho nepobuřuje? (jedná-li se o horní polovinu těla). Proč neřešíte třeba tohle?

Proč neřešíte evidentní diskriminaci žen ve většině církevních organizací v Česku?

Protože, milé feministické dámy, právě církev položila základní kameny současné ženské diskriminace, udělala z některých částí těla sexistické symboly, rozhodla, že bytost uplácaná z žebra není rovnocenná pánům tvorstva (a ve 21. století na tom stále trvá). 

Jenže na to postavit se diskriminaci vybudované ve společnosti církvemi, na to, milé feministické dámy, tak říkajíc "nemáte koule". Ono je méně konfliktní řešit dívky, které se dobrovolně za peníze polosvlékly na plakátě, nebo dostávat granty za spočítání poměru mužských a ženských podstatných jmen v učebnicích českého jazyka, než řešit reálnou nerovnoprávnost.  Možná vás to překvapí, ale stejně sexistická je celá branže modelingu, veškeré soutěže krásy atd, dokonce celý obor zkrášlující kosmetiky nebo módy,či veškeré cvičení na formování postavy. Tohle všechno totiž lidi dělají, aby se v zásadě sexisticky prosadili ať už v boji o vysněného partnera, v soupeření mezi sebou, či v zabezpečení si příjmů. A co vás také možná překvapí, spousta žen se nemaluje a sexisticky nezvýrazňuje kvůli mužům, ale aby ji nepomlouvaly jiné ženy, že je šmudla, a že nedbá o svůj vzhled (což zahrnuje obvykle patlání si chemikálií do xichtu, oblékání se dle aktuálních módních trendů) atd.

+14/−3
7.1.2013 9:41

P53a86v11e13l 46P22a45l15o45n33c17y 2480192355915

Co je divneho na tom, ze se dela reklama pomoci neceho co s produktem vubec nesouvisi? Co treba skokani na lyzich ve spojeni s telefonovanim? V cem je rozdil...?

+8/−2
7.1.2013 9:38

J93i69ř88í 85P76u34t18í87k 7698423533912

Obráceně, telefonování je spojováno se skokama na lyžích... i když v případě Prtko Jističe a Uwe Filtera vlastně nevím, jde-li o skoky nebo něco jiného :-)

0/0
8.1.2013 1:17

V11l54a70d23i75m66í86r 18J72e73s64e87n24i43c22k63ý 9948978345260

Tedy - snažit se zacílit na mužskou část klientely a přitom modelku takhle uboze stylizovat, to asi fungovat nebude. Má-li to působit sexy, tak se to moc nepovedlo.

+2/−2
7.1.2013 9:18

M38a94r26t36i88n 55P60a75u45l 4974419701927

Souhlasím, že ten bilboard je ubohoučkej. Kdo si tohle zadal, ten tak akorát vyhodil prachy.

+1/0
7.1.2013 11:41

Z29d43e59n74ě19k 41H80r31o26m28a30s 2153118710421

Paní primátorka zřejmě nemá mnoho zkušeností s muži,

když se domnívá, že slečna přitáhne oči k názvu areálu. Jistě nikoho

nenapadne že by lyžařky na Ještědu lyžovaly svlečené do půl těla, nebo že by se

tam někdo musel povinně vysvlékat, ale ta představa není vůbec špatná. ;-)

+1/−1
7.1.2013 9:17

J21i53ř91í 71K17a37r63o16u37b 5434342292154

Tam je někde napsaný název areálu ???

.

No nic, budu se muset podívat ještě jednou ...

+2/−1
7.1.2013 9:32

J21i72ř73í 41K93u94c93h10t62a 6878845659527

a proč by nemohly lyžovat svlečené ? Když je teplo a sluníčko peče tak na to není vůbec nic divného

0/0
10.4.2013 0:12

M93i21r75o95s31l86a83v 28J63a90n15o69u62š65e64k 9374321407

Teda, nechtěl bych být polonahá dívka a mít Ještěd v pozadí.

+11/−1
7.1.2013 9:05

K84a21r75e20l 53S54a87i20d16l 4765423581653

Nebyla by pro paní Petru Havlíkovou nějaká práce aby neměla čas vymýšlet hlouposti prosím?;-)

+14/−4
7.1.2013 8:52

K17a15r64e42l 52S39t41r22ž46a45n86o56v80s68k71ý 1418395385

Mě ta reklama přijde celkem vtipná.

+5/−5
7.1.2013 8:49

B72o39h56u10s54l76a82v 67K31r18á20l80í17k 2841140359976

Přijde Vás vtipná?

+1/−1
7.1.2013 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.