- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z Vídně do Berlína je lepší jezdit přes Norinberk.
Není, ale poměrně brzy (po dokončení VRT Lipsko-Norimberk) by klidně mohlo.
Zatím je to ještě lepší přes Prahu (stejně rychlé, levnější, bez přestupu).
jak vypadá údolí Dunaje v maďarské rovině za Visegrádem?
Zajeďte se tam podívat. Z Brna jste v blízké Budapešti za 4 hodiny.
"Na české železnici se v roce 2013 otevře jen necelých 50 kilometrů nově rekonstruovaných tratí." Nejsou lidi, nejsou peníze. Musíme živit půl milionů nezaměstnaných, hafo úředníků a politiků, a největší množství vězňů v historii ČR. (pardon po amnestii už to nebude s těmi vězni asi pravda)
No, vono ze by se pri stavbach a modernizacich zeleznic nejak vyznamne setrilo se taky rict neda, mam silne tuseni ze to funguje jeste hur nez stavby silnic a dalnic.
To jsou ty úspory, to se tak šetřilo až to dopadá tak že nás objíždějí. Vlaky se ným vyhýbají a zůstanou nám tu jen přetížené kamiony, které jezdí po malých silnicí které neskutečně drtí.
Ale je pozdě než se to pohne k lepšímu tak to bude minimílně 10 let trvat
Lživý je zase titulek: "Dopravní síť letos rozšíří jen 50 km železnic".
Ve skutečnosti se jen maličká část sítě zmodernizuje, ale síť se nerozšíří ani o kilometr. Už pár desetiletí se nerozšiřuje, naopak zkracuje.
Kdo z těch, komu vadí, že je v ČR malo železničních tratí souhlasí s tím, aby mu vysokorychlostní trať vedla přes dvorek, ať mi dá mínus.
A můžou se k nim přidat i ti, kteří mají za to, že do černé díry dotování železnice je potřeba nacpat ještě více peněz.
proc presne je dotovana zeleznice cernou dirou?
cesi jsou zaostalci,to uz celej vsvet vi
Na tento problém se upozorňuje mnoho let a stále máme tratě jen na 160km /hod.
A ty nově zahájene stavby? Na kolik myslíte, že budou stavěné...
Stavby, co se u nás staví, jsou jen rekostrukce stávajících, uvedení do dobrého stavu. Ale to neznamená, že by to nebylo potřeba (není možné mít jen VRT síť). Jen to politici prezentují jako hogofogo a především to dělají horozně pomalu. Původní plán z 90. let předpokládal rekonstrukce dokončit je do roku 2000, ale skluz je více než 15 let, už se dávno se tut tak mohly stavět pořádné, VRT, tratě.