Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volkswagen musí v Brazílii prověřit motor u 400 tisíc aut, rozhodl soud

Soud v Brazílii nařídil největší evropské automobilce Volkswagen svolat ke kontrole auta s motorem o obsahu jeden litr, která byla vyrobena v letech 2009 a 2010. To by se mohlo v Brazílii týkat až 400 tisíc vozů. Soud tvrdí, že autům se příliš rychle opotřebovává motor, což pak vyžaduje častější výměnu oleje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P44e91t45r 96G34a50z28d23a 6668162529407

rozdíl mezi toy a vw je v tom, že toy je ochotna svolat tisíce aut už jen pro dobrou pověst, pokud se vyskytne jen podezření. VW naopak nesvolává nic, a dokud mu to neuloží soudv nechá vás jezdit s výrobní vadou čekajíce na to, až se to ptojeví. Reklamace se samozřejmně zamítne.

+1/0
14.1.2013 12:05

P26e95t23r 21S83e51k48a93n97i54n86a 6613756738170

ale copak, už i všemocný a nejlepší koncern? 

je otázkou času, kdy se vynoří spekulace, že je to "odpověď" od Toyo...

downsizing je cesta do pekel...

+1/0
13.1.2013 17:52

C90y33r64i78l 24P96a25v93e71l61k84a 4376532858785

Přesně tak! Dlouhodobě nejméně náročné (benzín) jsou atmosférické motory 1.6-2.5 a pak šestiválce. Také proto, že jsou dostatečně dimenzované a ne ošizené jako to dělá (nejen) VW. A jestli to žere 6,5 nebo 7,5 je mi fakt jedno. Mám už třetí (Japan) 1.8-2.0 a náklady při průběhu cca 150 000 za cca 6 let jsou jen olej a filtry, svíčky. Hlavně to jede a má sílu.

+1/0
13.1.2013 22:36

J36i34ř12í 34K35o12c88u63r23e79k 6705534435568

Dík, že nevypouštíš karcinogenní saze R^ ... Školivé jsou nejen pro člověka.

+1/0
15.1.2013 20:17

P39e68t33r 26C59h94v57á86t91a54l 4252312330604

No, vysokootáčkový nízkoobsahový motor s turbodmychadlem...při použití běžných materiálů (v zájmu nízké ceny nelze nic speciálního použít).... nedá se očekávat nic jiného, než rychlé opotřebení a mnohem kratší životnost agregátu...Rv

+6/0
13.1.2013 16:22

J36i55ř96í 61H25l71i29s84n37i50k70o28v37s19k84ý 9183701622671

Honda dělala vysokootáčkové a s docela vysokými objemy za běžné ceny a životnost byla klidně 400 kkm.

0/0
13.1.2013 16:24

T63o12m38á67š 77K58u37c90h44a78ř 3857121118501

Jenže i když byly relativně vysokootáčkové, tak při běžném provozu nemusely tolik točit, jako ty maloobjemové.

+2/0
13.1.2013 16:33

C61y17r26i27l 55P81a24v71e12l28k61a 4976312848725

Jo, jo ale VW není Honda, že. Nejlepší benzíny dělali vždycky v Japonsku. VW nikdy neměl tak dobré benzínové motory jako Honda, Mazda, Nissan.

+2/0
13.1.2013 22:38

D77a30v90i56d 66H30o32l67m77a47n 7345335363499

Jsem pane Chvátale přesvědčen, že jste nikdy podobný vůz neřídil, protože to, co jste napsal, není tak úplně pravda. Nízkoobjemové turbomotory jsou nejvíce zatěžovány právě v nízkých otáčkách (což samozřejmě neznamená, že nejsou zatěžovány !) a ty vysoké ke svému životu v rozporu s Vámi až tak moc nepotřebují. Malé turbo slouží k vykrytí plného točivého momentu právě od co nejnižších otáček a vytáčet tyto motory není pro běžnou jízdu většinou třeba.

+1/0
13.1.2013 16:56

P97e34t48r 30C65h29v91á66t62a88l 4482952610834

Hmm, v tom s vámi moho souhlasit jen velmi omezeně... s těmito motory jsem jel jen párkrát, ale fyzika paltí všeobecně...tyto motory byli primárně určeny pro lehká městská vozítka u kterých se předpokládá krátká jízda relativně malou rychlostí... pokud jsou v současnosti tyto motory montovány do podstatně těžších vozidel, které jezdí většinou v dálničním režimu při rychlostech kolem 130 km/h, tak prostě musí točit 4500 ot/min a víc.Rv.. a to vede k jejich rychlému oporřebení... no necháme se překvapit....poměrně brzo bude mít první větší skupina těchto motorů natočeno tech 200 kkm a pak se uvidí...:-)

+2/0
13.1.2013 17:24

M75i69c55h73a63l 22N23e87j38t45e79k 4286932395784

Nějak nechápu ty otáčky? Golf VI 1.2 63 KW točí při 130 km/h na 2600...

0/0
13.1.2013 21:10

R92a31d54k73o 72S76ü79t41t41ö 8121928151255

Presne tak. ALE : jeho turbo pri tejto zatazi toci 300k rpm, turbo fordackeho litroveho EcoBoostu s 92 kW az 350k. Skratka cele zle. Vid nizsie.

0/0
13.1.2013 21:43

R41a52d60k14o 46S55ü96t32t73ö 8691218231615

Prave preto bude treba tie piditurba menit po 100k km. Pochybujem, ze vydrzia viac. Dat litrovy motor nasponovany na 92kW do auta tazkeho takmer 1.4 tony, k tomu v zmysle ekologie sialene dlhe prevody - to je koktejl na problemy po prvych 100 tisic km.

+4/0
13.1.2013 17:35

C68y88r67i11l 71P89a23v73e40l44k73a 4326842138445

Jsem zvědav, jestli vydrží 100k km. Ve městě turbo u benzínu dostává turbo záhul, časté řazení a decelarace mu vadí kvůli protitlakům. Každej technik tohle ví.

0/0
13.1.2013 22:41

M37i52l80a58n 95D80o44l77e40j43š72í 1951170156326

Jiste, proto, kdyz neco takovyho nekdo kupuje, musi pocitat s tim, ze s tim nenajezdi 500 000 km. Pro cloveka, co najezdi rocne par tisic kilimentru po meste je to bez problemu a clovek, co najezdi desetitisice si tezko koupi litrovy prditko.

0/0
13.1.2013 20:16

J20i40ř22í 14H86l21i39s69n22i78k40o83v96s77k38ý 9293421212681

Mohou být rádi, že tam nemají takové problémy, jako tady s TSI.

+3/0
13.1.2013 16:11

M78i91l21a24n 41Š26v90a58g34r38o74v81s17k51ý 9302139615288

Ale, ale, to je mi pěkné...

0/0
13.1.2013 14:23

V96l90a14d67a 40S11i27m22o82n66i49k 3209103603365

Pokud z toho máte škodolibou radost, pak vězte, že problém nebo bo svolávačka VW kdekoliv na světe = nebo může být problém českého průmyslu.

+1/0
13.1.2013 14:41

M37i22l20a94n 97Š94v22a38g86r11o94v39s70k87ý 9632939255208

Kde pak.

0/0
13.1.2013 15:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.