- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
rozdíl mezi toy a vw je v tom, že toy je ochotna svolat tisíce aut už jen pro dobrou pověst, pokud se vyskytne jen podezření. VW naopak nesvolává nic, a dokud mu to neuloží soudv nechá vás jezdit s výrobní vadou čekajíce na to, až se to ptojeví. Reklamace se samozřejmně zamítne.
ale copak, už i všemocný a nejlepší koncern?
je otázkou času, kdy se vynoří spekulace, že je to "odpověď" od Toyo...
downsizing je cesta do pekel...
Přesně tak! Dlouhodobě nejméně náročné (benzín) jsou atmosférické motory 1.6-2.5 a pak šestiválce. Také proto, že jsou dostatečně dimenzované a ne ošizené jako to dělá (nejen) VW. A jestli to žere 6,5 nebo 7,5 je mi fakt jedno. Mám už třetí (Japan) 1.8-2.0 a náklady při průběhu cca 150 000 za cca 6 let jsou jen olej a filtry, svíčky. Hlavně to jede a má sílu.
No, vysokootáčkový nízkoobsahový motor s turbodmychadlem...při použití běžných materiálů (v zájmu nízké ceny nelze nic speciálního použít).... nedá se očekávat nic jiného, než rychlé opotřebení a mnohem kratší životnost agregátu...
Honda dělala vysokootáčkové a s docela vysokými objemy za běžné ceny a životnost byla klidně 400 kkm.
Mohou být rádi, že tam nemají takové problémy, jako tady s TSI.
Ale, ale, to je mi pěkné...
Pokud z toho máte škodolibou radost, pak vězte, že problém nebo bo svolávačka VW kdekoliv na světe = nebo může být problém českého průmyslu.