Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dušek vrací jízdní řády autobusů do roku 2011, vlaky na zarostlé tratě

Krajský radní pro dopravu Jaromír Dušek vrátí s podporou hejtmana systém regionální dopravy v Pardubickém kraji do stavu před "velkým třeskem" v prosinci před dvěma lety. A to už od 3. března.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J11i45ř52í 38D22v50o69ř49á49k 7901860547931

probůh, ten člověk dělá dokonce radního ? 8-o

+1/0
18.1.2013 12:23

Z41d77e72n42ě21k 67N80u81t21z 3454568376956

Pro vaši informaci - je dokonce vicehejtmanem...

0/0
18.1.2013 19:22

Z48d53e68n26ě10k 66N70u13t85z 3574168876116

Návrat je nesmysl, spousta věcí je dobrých, prosím řekněte jim to někdo, než bude průser............ ještě větší než když se to zavádělo. U nás je například maximální spokojenost. Chyby se oparvily hned od 1.1.2011. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Určitě je ještě co napravovat, ale ať se nikam nevracej. Je to pitomost na entou..............

+1/0
18.1.2013 0:04

J90a64n 46Š97v63a39d48l30e45n67k16a 9864679520

Dušek je obyčejný populista. Ona ta doprava nebyla optimální ani v roce 2011, a pokud ji skutečně beze změn vrací do roku 2011 a navíc ještě garantuje, že se to teď čtyři roky měnit nebude, tak je to... odborář. :-/

+3/0
15.1.2013 19:22

M65i16r88o10s95l11a25v 12B26o79h33u90n30ě83k 3909550304665

Většina těch, kteří si tady "léčí své mindráky", v životě nemusela využívat veřejnou dopravu. Výlevy o režijkách pana Preusse jsou k pláči.

+2/−1
15.1.2013 12:17

P54e19t76r 26V44o22ž81e26n87í74l13e85k 1628380415

víte to jistě , mě se to týká

+1/0
15.1.2013 16:08

P24e14t95r 96V57o19ž85e85n87í48l65e74k 1718190635

za jistě měl být otazník

0/0
15.1.2013 16:16

F39r89a47n49t42i57š75e49k 70V75o28m79á22č49k97a 1397264930

První, kdo si léčí mindráky, je Dušek.

+1/0
16.1.2013 6:51

E58v15a 79R93a57n72d56o67v33á 9875762789472

No konečně dostal někdo rozum.Jet z Litomyšle do Chocně autobusem 2 hodiny dá zabrat.V každém vlaku se muselo v Mýtě přesedat.Mě změna vyhovuje.A my budeme mít ve vsi zase konečně klid R^R^[>-]

+3/−1
15.1.2013 10:45

P19e16t33r 44V23o47ž23e95n83í47l63e35k 1308380395

je možné že na nějakých konkrétní trasách, byly řády z roku 2011 výhodnější, já používám jenom trasy kde je tomu právě naopak.

+1/0
15.1.2013 16:10

V72á45c89l18a48v 80J22o13n83á45š 8412743912733

Tak autobusem nebo vlakem ? .....

+1/0
15.1.2013 17:46

M34i86l71o90s38l19a73v 87M15i83c91h13á96l74e66k 4250673378437

Že to myslí naprosto vážně si můžete zjistit na stránkách KÚ, kde v sekci "dopravní obslužnost" se objevily jízdní řády z roku 2011. To je to nejjednodušší, jak zase naštvat lidi, vrátit se ke stavu z r. 2011. Je to pod heslem "když jste si stěžovali, tak tady to máte". Tak jsem si naivně myslel, že Dušek bude lepší.

+3/−1
15.1.2013 10:01

E27v93a 87R96a68n39d65o95v12á 9495982819722

u nás se nedostanou nyní lidi z odpolední z V.Mýta ani Litomyšle

+1/0
15.1.2013 10:46

V30á31c58l60a90v 43J90o29n64á83š 8402153262453

ve 22:25 jede autobus....

0/0
15.1.2013 17:48

J82o47s45e67f 76L13e40b74d79u46š88k13a 4612713223705

Kdyby na koleje dokázaly dráhy nacpat kamiony, to by bylo fain. Jenomže nákladní přeprava téměř po kolejích nejezdí, je drahá a pomalá. A osobní? Za dobu, kterou strávím ve vlaku z Hlinska do Chrudimi, jsem osobním autem, po vyřízení záležitosti v Chrudimi, zpět v Hlinsku.

+1/−2
14.1.2013 20:57

R28a81d75e25k 16J33a33n45a24t61a 9195576904512

Pěkné prohlášení, ale zcela mimo téma. Za problémy, o kterých mluvíte, může železniční infrastruktura. S tou kraj nic neudělá.

+1/−1
15.1.2013 9:35

J93i81r58k65a 80D31v78o42ř54á51k 4225700863818

Kombinovaná doprava (m.j. "kamiony na kolejích") se rozvíjí docela svižně. S nevýhodnou "kusovou" dopravou to ovšem jde dolu.

0/0
16.1.2013 8:53

K28r16i93s45t34ý13n97a 62S17e31i39f44e53r66t26o23v69á 1878967609664

Zvláštní, že na stránkách OREDO je zatím ticho po pěšině a poslední změny jsou k 9.12.2012.

To je opravdu geniální nápad vrátit se k jízdním řádům z roku 2011, to muselo stát hodně sil. Většina lidí si konečně zvykla a budeme se vracet k něčemu co už zas dnes nebude fungovat a způsobí to akorát zmatky.

+7/−2
14.1.2013 19:34

O89t63t15o 67P83o32s84p37í33š13i45l 4454515267178

Musíte holt prostřednictvím svého starosty sdělit panu náměstkovi, že rozumí veřejné dopravě jako koza petrželi...

+7/0
14.1.2013 17:48

O67t73t33o 86P53o41s74p36í36š46i77l 4214265417808

* to měla být reakce na příspěvek p. Švadlenky...

+1/0
14.1.2013 17:49

P33e72t36r 24B38e52z87s77t50a80r22o35s82t27i 2929976113491

Jako obyvatel HK kraje a pravielneho vyuzivatele ZDO v okresech PCE a UnO doufam, ze to je jen plany vykrik, protoze dosavadni system funguje proti predchozimu vyborne, ano bylo zde mnoho zmen behem roku,ale i dle mistnich se to povedlo uz relativne doladit... A kdyby k tomu nakonec doslo tak jen doufam, ze si z toho nevezme priklad nikdo v HK kraji a ze by HK kraj dotoval aspon casti preshranicnich linek na uzemi PCE kraje,aby slo aspon do nejakeho bodu dojet. Treba i takova nova linka RK-PCE , ktera jezdi v intervalu 120 minut si sve zakazniky nasla...

+5/−1
14.1.2013 17:32

O19t55t95o 64P19o16s35p25í36š78i30l 4154215687948

Jenže ten kašpar si to vzal jako politické téma a aniž by tomu rozuměl, hrabe do toho, aby ukázal svou důležitost!!Rv

+6/−1
14.1.2013 17:50

J52i78r72k19a 36D86v63o78ř94á81k 4165410163908

A hned se tu píše, že se to tak udělá a nebude se to 4 roky měníl ať si lidi budou řvát jak chtějí.;-D

+2/−1
15.1.2013 8:49

J18i42r48k75a 70D16v84o84ř68á62k 4295880233258

Musíte víc řvát.

0/0
16.1.2013 8:54

J19a56n 44Š69v53a39d40l48e30n87k74a 9614549760

Proboha, proč? Tak pěkně to okolo Chrudimě fungovalo, autobusy i o víkendu zajížděly tam, kam dřív přestaly jezdit... Proč to ten komunista nyní ruší?

+6/−3
14.1.2013 17:03

M10i81r13o74s28l33a28v 45Z81i39k49m61u19n66d 7209193894463

ad Petr Voženílek - bus je levnější mimo jiné proto, že neplatí silniční daň (ze zákona je vozidlo najezdící za rok určitý počet kilometrů - v procentech - v režimu základní dopravní obslužnosti od daně osvobozeno), zatímco železniční dopravci musí platit poplatek za použití dopravní cesty, čili všichní železniční dopravci jsou ve srovnání se silničními dopravci finančně diskrominováni (i vlaky pánů Jančury a Novotného) ....

+4/−6
14.1.2013 17:02

P73e48t68r 48V47o46ž87e76n59í69l21e59k 1118180615

to nevysvětluje rozdíl 4-5 násobku -  silniční daň by navyšovala náklady pro busy řádově v jednotkách %

+3/−2
14.1.2013 17:27

O18t83t85o 59P53o70s88p96í72š74i15l 4294905297728

těmhle pohádkám už věří jen zaslepení šotouši...

1. autobusoví dopravci platí silniční daň a platí taky mýtné

2. z těch příspěvků na železniční dopravní cestu se nezaplatí ani běžná údržba, natož investice do rozvoje - z těchto peněz se krmí maximálně odborářská verbež, kterou ten šašek Dušek zastupuje;-)

3. zatímco silniční síť silnic je volně přístupná komukoliv, tak železnice jen železničním dopravcům - což u tratí, kde dávno chcípla nákladní doprava a v provozu je (má být) jen krcálek pro 15 lidí je vyhazování peněz daňových poplatníků!!

+6/−6
14.1.2013 17:54

J37i20r97k37a 87D16v17o61ř44á65k 4865510733578

Hahaha, autobusy platí mýtné - a kolik, že jsem tak smělý?;-D Z toho se zajisté zaplatí běžná údržba silnic včetně výtluků, značení a řešení nehod.;-D

+1/−1
15.1.2013 8:51

L33á31ď37a 40V10r11a82n34ý 7598458758837

Aha, takže zase pojedou tři autobusy za sebou a pak dvě hodiny nic.

Nějaká změna byla nutná, protože od roku 1989 se spoje jen škrtaly ale ty ostatní se už neoptimalizovaly.

U nás změna byla přínosná (po několika drobných změnách, které jsme si vyběhali) autobusy se logicky rozdělily v průběhu celého dne a tím se zvýšila dostupnost. Je ale pravdou, že počet cestujících to nezvedlo, protože předtím byly jízdní řády tak hrozné, že s nimi jezdilo jen pár lidí a hlavně děti a lidé se už naučili jezdit auty.

+6/0
14.1.2013 16:47

J50o94s72e42f 26Š95e56m85e41l11í61k 7729291540117

Auta stojí vlaky jedou - kde já to jenom viděl?

0/−3
14.1.2013 16:03

P32e50t92r 65V28o25ž48e49n53í76l87e90k 1288890135

takže o víkendu nic nepojede, a poslední autobus pojede ve 4 odpoledneRv

+8/−2
14.1.2013 15:28

Z59d61e61n14ě64k 21J87a12n49o90u93t 1862255324681

Zato pojede vlak.

+3/−7
14.1.2013 15:36

R64a21d54e98k 59J82a66n78a56t67a 9125556294642

Tohle si musíte vyřešit v kraji sami. A nestačí to řešit jenom před volbama. Je potřeba na webu OREDA sledovat návrhy budoucích jízdních řádů a posílat připomínky (buď osobně, nebo přes starostu obce, to má větší váhu). Čím víc lidí bude připomínky psát, tím méně je lze ignorovat.

+4/0
14.1.2013 15:41

P37e15t38r 95V38o50ž98e20n24í89l88e43k 1488530745

koleje vedou jenom někde

+8/0
14.1.2013 15:55

P34a37v32e26l 83R22e76n45z28a 2397297926828

Jj koleje vedou jenom někde, ale tam kam vedou a nejezdí se po nich, z toho mě rozum nebere.Zvlášť když se do jejich modernizace narvali prachy a teď se tam jezdí myslím jen o víkendech, mám na mysli trať Čachnov - Ždárec u Skutče. Místo toho tam jezdí prázdné autobusy skoro každou chvilku. Vlak má pro mě jako cestujícího výhodu v tom, že vím kam pojede, u autobusů jsem zmatený:)))

+3/−5
14.1.2013 16:28

P15e46t62r 65V67o47ž21e84n64í90l85e80k 1688540955

http://www.pardubickykraj.cz/dopravni-obsluznost/60509/uhrady-zdo-v-letech-2003-2010. Vlak stojí na km asi 4-5x víc než bus.

+3/−3
14.1.2013 16:50

R64a20d26e44k 23J14a31n39a78t38a 9455526604682

Ono je vždy třeba říci JAKÝ vlak. Že by průměrný? Ale průměrný vlak je o hodně větší, než průměrný bus.

O rozdílných nákladech se již psalo výše - mnoho nákladů souvisejících s busy se "nepočítá".

+4/−3
14.1.2013 17:38

P20e65t19r 57V26o14ž77e37n33í74l11e41k 1888680465

pokud se nezaplní celý bus tak vlak už teprve ne. Bus je prostě levnější i pokud se započítají náklady komplet

+6/−2
14.1.2013 18:38

J45i45r24k67a 80D80v18o23ř83á78k 4785820163828

I poměrný podíl za každroční opravy výtluků silnic, silničáře, nově potřebné kruháče, odpuštěné (nebo snížené) poplatky za použití silnic, dispečink atd atd?

+1/0
15.1.2013 8:47

P36e32t93r 59V26o53ž34e76n33í51l49e27k 1368850505

jistě... už toho důvodu že silnici používá nejenom veřejná doprava. údržba tratě kde projede 10x denně motorák logicky na jednoho přepraveného musí být dražší než údržka srovnatelné délky veřejné jakékoliv silnice.

0/0
15.1.2013 16:15

J43i80r24k61a 91D42v92o30ř84á78k 4875120523348

Nemusí a já psal o poměrné části.

0/0
16.1.2013 8:58

M78a47t31o70u53š 96P51r16e80u72s25s 6210684222729

Ve kterém ale narozdíl od autobusu bude odborářovi Duškovi a jeho mnohatisícům kolegům od dráhy platit režijní jízdenka a to je hlavní důvod proč chce všude nacpat vlaky ať to stojí co to stojí!!

+7/−7
14.1.2013 16:29

O27t62t53o 31P71o50s96p63í30š24i50l 4434125197798

byť třeba jinam;-D

+1/0
14.1.2013 17:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.