Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poslední boeing v barvách ČSA dolétal, firmě už zbyly jen airbusy a ATR

České aerolinie se rozloučily s flotilou boeingů. Naposledy vezla tato letadla v neděli cestující do Milána, Kodaně, Bukurešti a Ženevy. Od pondělí dopravce využívá pouze letadla evropského výrobce Airbus a na kratších linkách italsko-francouzská vrtulová letadla ATR.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65a70n 33K82u77č55a 9417265539660

Na rozdíl od Vás mám letecké vzdělání ,ale spíše o Vás si myslím ,že jste v nějaké obdobné pozici jakou jste napsal, neboť takové frajery znám jen z vrchních míst :)

0/0
24.1.2013 14:54

A20n70t20o73n90í13n 25Z20e34l42e14n21ý 2964943481476

Školy na to sice nemám, ale nebyly prvními letadly ze západu už Ford 5 Tri-motor?

Dobře, tak po válce. To byly DC 3. Taky neplatí protože ještě nebyl Východ a Západ?

Po osmačtyřicátém už to byl opravdový Západ, tak byly Bristol Britania. A to my nevymluvíte, mám s jednou společnou fotku (po stěhování ji musím najít).

0/0
15.1.2013 23:31

A76l45e75š 18N65o63v20á11k 6388730707846

ja nevim, co tolik lidí má s tím, že když ty stroje půjdou údajně do šrotu, že se snad budou rozdávat případným zájemcům - sběratelům zadarmo...

největši radost by měli sběrači kovů či nepotřebného šrotu...

takových nepotřebných dvacet tun lehkých slitin bych taky bral..

0/0
15.1.2013 13:04

R75a92d69o49s29l74a86v 70K14l85a61u87d89a 5164838194422

Prostě z toho máme legraci. Nesmíme? :-)

+1/0
15.1.2013 14:46

A54l73e38š 43N40o78v95á49k 6448110557596

ale já vlastně taky.. vím o jednom stroji, který nelítá již dlouho a majitel ho prodal za cenu menši, než cena šrotu

ano dalo by se říct, že za odvoz.

0/0
15.1.2013 14:53

R19o45m26a41n 39K44r40a71t64o90c31h17v77í43l 6896827876274

Z Airbusů budou dále jenom A320 a A319 a co ty A321?, ty půjdou také pryč?

0/0
15.1.2013 12:38

M59i79c10h67a82l 10L42u50s44k 1245734981836

V březnu se vrací leasingovce.

0/0
15.1.2013 14:05

A73l41e20š 93N50o45v55á59k 6718530467776

jojo Airbusy A310-300 byly první éra západní provenience.. dodnes si pamatuju, jak jsme na ně v r. 1991 na Ruzyni koukali jako na zázrak, jak to takhle širokym trupem může letět.

0/0
15.1.2013 10:52

R63o51m30a65n 96K87r22a60t26o50c75h58v50í61l 6266987886984

Taky už jsou minulostí, momentálně létají u 

Georgian Airways

+1/0
15.1.2013 12:36

A25l97e64š 16N57o75v66á48k 6498470427676

ano vím, že už jsou dávno pryč

jinak máte na mysli právě přímo ty původní ze začátku devadesýtých let?? imatrikulaci už si nepamatuji

ty už musí mít děsně hodin nalítáno..

0/0
15.1.2013 12:48

R87o35m63a89n 29K58r21a84t47o35c60h47v67í32l 6656607526874

Ano

Měli toho za sebou už dost, a už také mívaly technické problémy. A310 po světě už moc nelítá.

0/0
15.1.2013 13:48

P29e55t70r 71F37r48ý22d56e93k 7549971589483

To o Georgian Airways jsi vzal kde?

http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a310-672.htm

http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a310-674.htm

0/0
16.1.2013 5:02

M74i28c58h62a49l 94P60a41d66ě87r14a 7600882460277

Hmm...kdyz do srotu, tak to by mohl byt za solidni peniz k mani kokpit, ne? Minimalne jeho pristrojova cast, sedacky a tak...V byte mame jeden pokoj volny, tak si torsku udelat radost a pritelkyni zvednout mandle...;-D

+3/−1
15.1.2013 10:45

A48n34t20o15n94í60n 27Z85e95l25e96n25ý 2764713641656

Knoflíkáři?

0/0
15.1.2013 23:20

J85a88n 86Š85e29s18t68á25k 3658919559614

"Pokud se je nepodaří prodat důvěryhodným zájemcům, skončí patrně ve šrotu," - Co je to "důvěryhodný zájemce", kterej by zaplatil? Nebylo by jasnější napsat, pokud si to bude chtít ještě někdo koupit, tak se to prodá, pokud ne, tak to půjde do šrotu?;-D

0/0
15.1.2013 10:17

O67n66d21r47e11j 94B18o68c44e91k 3626862562416

Pokud do šrotu, tak já bych si jedno zaparkoval na zahradě :-)

0/−1
15.1.2013 9:48

J61a47n 51Š79e83s69t12á31k 3278719129604

kdoví jestli dostat to mezi vaše kytičky by nestálo pár set tisíc?;-D

0/0
15.1.2013 10:19

F96r39a64n93t49i13š14e65k 27V39o14m58á23č81k63a 1947314920

Jsou lidi, pro které pár set tisíc není problém. Fakt jo.

0/0
15.1.2013 10:30

J35a10n 38Š87e55s30t72á85k 3178859589464

ale jistě,ti ovšem už většinou éro na zahrádku objednávají a ne jen o tom plkají v diskusi;-D

+2/−2
15.1.2013 11:00

A48l48e45š 49N96o77v13á50k 6528590827906

Ty si děláš srandu, ale já jednoho takového osobně znám..

jenže ten zase asi neví, co je to iDnes

0/0
15.1.2013 16:13

J23a32n 43Š92e65s11t15á17k 3108349459124

:-)

0/0
15.1.2013 17:54

F32a19b82i43o 30S63g94a27t16t80o90n64i 9231720837850

jasně, natřeme boeingy do retro nátěrů (před 1 rokem) a pak zjistíme, že je to šrot, takže jsme ty prachy vyhodili. No a plat si dáme kolem 0,5 mega, i když máme miliardu ztráty. Jdu zvracet Rv

+1/−5
15.1.2013 9:27

J91o80s50e75f 27K47o73p33e86c79k29y 9164802515

letadlo se pretira pravidelne v ramci velke udrzby, takze vase zvraceni je komicke... ;-)

+6/0
15.1.2013 9:51
Foto

P46r23e13m43y27s87l 93V68o29h87n64o64u83t 7429409782790

no spis je skoda ze to dali na ty boeingy o kterych se vedelo ze stejne konci. Ale pevne verim ze pri dalsi udrzbe natrou do retro nejakou 319 nebo tu ocekavanou 330

0/0
15.1.2013 10:18

V92í27t 28K25o28v83á69ř84í83k 5451597561504

Ale no tak pane Kopecký... Přece se letadlo nelakuje každý rok. A že se na poslední rok muselo lakovat nějak speicálně, to snad uznáte sám, že byů je vrtoch...

0/−1
15.1.2013 10:45

J44a88n 46M63o43h76y61l78a 3558958916328

Nelakuje se každý rok, ale nelze to o rok odložit jen proto, že pak půjde do šmelcu.

+2/0
15.1.2013 11:40

V61í61t 21K61o62v40á91ř17í10k 5361887621364

Právě proto jsem psal o specialitách... stačilo to máznout bíle s proužkem modrý a červený. plácnout na to vlaječku a značku OK a šup. :)

0/−2
15.1.2013 12:18

J27o39s42e58f 42K52o44p21e77c53k75y 9284292975

novy nater musi mit kazde 4 roky... ;-)

+1/0
15.1.2013 15:17

J63a27r10o46s30l35a91v 66B32r58ü32m31m14e66r 7494493176

Už když se natírali, tak se psalo, že je to poslední nátěr na "rozlučku".

+3/0
15.1.2013 10:16

J98a82n 37J26í46c28h29a 8220530578201

jj, takovej Embraer 120 u Skyeurope...30mist (10rad po 1+2mistech) :)

0/0
15.1.2013 9:14

O82l17d44ř43i42c42h 38O89l98e88š 3674361433601

Bravo a teď nakupte Andule.;-D

+1/−1
15.1.2013 9:12

P16e83t36r 21S48e76d71l38á45k 3754445911814

Ano do šrotu. To znamená kamarádovi za cenu šrotu. Krásný způsob, jak si nechat od státu zaplatit letadlo.

+7/−4
15.1.2013 8:25

R26a97d79o34s76l77a81v 83K25l23a87u87d70a 5374588494282

Kamarádovi za odvoz:-P

+5/0
15.1.2013 8:29

J41a56n 92Č64e39k43a92l 7109145794474

tak to já bych si s dovolením také vzal... ;-D

+1/0
15.1.2013 9:32

T54o70m68á98š 50K60n21a90i29f63l 6893580617750

Bože, ty jsi taky hlupáček....

+3/−2
15.1.2013 10:01

V90í70t 47K33o76v49á23ř87í27k 5431877981264

Panejo... s Vámi musí být legrace... Někdo řekně vtipnou poznámku a vy zabručíte... Musíte spoustu přátel, které svým životním postojem nabíjíte energií. :))

+2/−1
15.1.2013 10:47

T86o64m86á34š 71K96n43a39i53f53l 6883460207260

No .. ono to moc vtipné nebylo.

+1/0
15.1.2013 12:31

P67e30t64r 50S97e40d87l48á72k 3544755371404

Hlupáček je ten, kdo nevidí, jak to v ČSA už spoustu let vedou. Cíl je jasný. A tohle je jen další hřebík do rakve naší bývalé chlouby.

+2/0
15.1.2013 11:44

T34o65m52á34š 21K51n43a34i36f41l 6393280607280

Jak to vedou? že se zbavují starého šrotu a zeštíhlují  na takovou "velikost", která je u aerolinky operující z české republiky opodstatněná, není hřebík do rakve, ale naopak jediná šance, jak přežít.

+1/−1
15.1.2013 12:31

M46i46c26h58a86l 66L32u55s66k 1625924881676

Prozraďte nám, na základě čeho jste určil vhodnou "velikost aerolinky operující z české republiky". Těším se, čeká nás jistě velká myšlenka znalce oboru V

+2/0
15.1.2013 14:15

T37o47m90á41š 57K44n66a18i72f10l 6283770947750

Rikají vam neco pojmy jako velikost trhu a podobne?

Vietnamská vecerka nekde na zizkove taky nebude mít velikost tří patrového teska. A velikost csa v te podobe, do ktere ji zacal smerovat tvrdík, byla nabubrela a megalomanská.

0/0
15.1.2013 14:37

R91a40d88o34s32l46a21v 51K11l55a95u88d69a 5184788984892

Velikost trhu? ;-D

0/0
15.1.2013 14:44

T41o31m82á16š 85K44n10a80i82f92l 6203730457960

Jen se smějte... vlastní hlouposti.

0/0
15.1.2013 14:47

R80a91d89o39s24l77a37v 70K51l55a85u46d45a 5444688744582

Vaší hlouposti. Čím je ten trh omezen? Hranicemi ČR? Jedině doletem. Pouštíme ty nejlukrativnější destinace. Dřív se přes nás běžně létalo z východního pobřeží Severní Ameriky do Asie.  Kam se létá dneska?

0/0
15.1.2013 15:17

J39o72s20e86f 55K21o69p15e95c87k53y 9484532115

Trh je omezen poctem moznych cestujicich s CSA a tento pocet /stejne jako pocet cestujicich ostatnich malych aerolinek/ neni momentalne dostatecny na vydrzovani si dalkove flotily ;-)

0/0
15.1.2013 15:25

R76a64d57o25s96l79a77v 63K31l62a70u78d36a 5294498984642

Teď jste mi to vysvětlil.

0/0
15.1.2013 15:31

J21o18s44e79f 11K35o20p34e79c29k34y 9284882835

co na tom nechapete? Malev a Aerosvit uz zkrachovaly. Predtim to byla Sabena a Swissair. V dluzich se topi vsechny aerolinky byvale Jugoslavie. Nebyt Lufthansy, tak jsou uz pod kytkami i Austrian. Situace malych aerolinek je v Evrope spatna a jedinym zpusobem jak ji prezit je zestihlit...

0/0
15.1.2013 15:35

T31o97m54á18š 80K86n29a71i93f80l 6743510577260

ano .. je vidět, že toho o letectví moc nevíte :)

0/0
15.1.2013 15:33

M76i83c50h65a96l 33L41u40s18k 1305754391476

Výborně. Takže "velikost trhu" letecké společnosti vychází jen z počtu obyvatel země kde má hlavní hub? :-)

0/0
15.1.2013 15:17

J90o26s59e53f 45K41o77p48e79c81k20y 9674212455

velikost trhu letecke spolecnosti je pocet jejich moznych cestujicich a tento pocet neni pro CSA ted prilis priznivy...

0/0
15.1.2013 15:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.