Diskuze

Auta v Evropě se prodávají nejhůř za 17 let

Automobilky v Evropě se loni potýkaly s nejslabší poptávkou po nových vozech od roku 1995. Prodalo se jich meziročně o 8,2 procenta méně. Pokles zájmu o nová auta vyvrcholil prosincovým propadem o 16,3 procenta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

to je ale divný, platy stagnují, všechny ceny rostou, prázdný měšec se plní drahým palivem, a lidi si mají kupovat nová auta? dokud to staré jezdí, není jediný důvod!!

1 0
možnosti
OU
SR

Krize nekrize, trh už je stejně nasycený. Od r. 1994 mám už třetí ojetinu a ještě nejsem na ceně nejlevnějšího nového auta, a to by, kdybych si ho koupil r. 1994 byl už asi téměř vrak.

1 0
možnosti
PZ

P38a73v40e11l 41Z74u57k91a43l

16. 1. 2013 12:52

proč si mám kupovat nový auto,když to moje 15let stary nerezne,a furt jezdi bez problemu? a krome vymeny oleje,filtru,rozvodu nic neřeším?

3 0
možnosti
JS

J74i55r93i 73S94i83m79a69k

16. 1. 2013 13:06

nerikej to moc nahlas, protoze se odnekud vynori nejaky ourada a vyhlasi ti za barakem nizkoemisni zonu, ktere tvoje auto urcite nesplni ;-)

1 0
možnosti
RH

R25a44d40e70k 76H83o38r52a95k

16. 1. 2013 12:45

Asi bude problem v jednotlivych automobilkach, takovy Mercedes si s necim takovy hlavu nedela, jinak si nedovedu predstavit, ze na relativne obycejne "ecko" se ceka 6 mesicu.

2 0
možnosti
PU

EU nejdřív umělě zdražuje auta neustálými požadavky na "zelenost" a pak se diví, že se méně prodávají. Kdyby tu auta stála jako v USA, tak to by najednou byla poptávka.

6 1
možnosti
LN

L30u31d82ě28k 25N45o48v36ý

16. 1. 2013 12:48

já bych i souhlasil s tlačením na zelenost, kdyby se to dělalo s rozumem. Což se ovšem většinou říct nedá

3 1
možnosti
JS

J16i18r67i 77S54i62m71a32k

16. 1. 2013 12:37

ja bych to nezevseobecnoval

je pravda, ze predrazene a pretechnizovane kramy se prodavaji nejhur za 17 let. Ovsem lowend jako je Dacia, pripadne auta s nejlepsim pomerem cena/vykon jako mohou byt napriklad nektere modely Kia a Hyundai se dari celkem dobre.

pokud mluvime o opravdove krizi, tak ta zasahla tolik dotovany a medialne oslavovany sektor elektromobilu, to bylo jeste loni kecu, ze pani redaktori. Elektromobil sem, elektromobil tam, dojezd takovy a makovy, rychlost dobijeni takova a makova, uz se testuji,. uz jsou ve vyrobe.., uz si je lidi kupuji a kde ty elektromobily jsou v praxi ?:-P

2 0
možnosti
LN

L91u60d88ě12k 57N45o19v93ý

16. 1. 2013 12:43

jinými slovy: lidi si nejenže koupili celkově míň aut, ale ještě k tomu, když už si nějaké koupili, tak spíš nějaké levnější. Takže zevšeobecňování je na místě

0 0
možnosti
ES

E68d64a 71S11t44á14r44e27k

16. 1. 2013 12:31

Tedy školy na to nemám, ale že nekonečný růst není v našich (světových) podmínkách uskutečnitelný vím. Teď už jen zbývá, aby s tím počítal i vrcholový management automobilek a začal vytvářet i nějaké ty rezervy na horší časy, protože zatím se jen zběsile investuje do rozšiřování výroby a pak se zjistí, že není pro koho vyrábět (hlavně abychom neplatili žádné daně...).

1 0
možnosti

Školy na to skutečně nemáte. Ještě existují africké, jihoamerické a zejména asijské trhy které mohou výrazně růst.

1 0
možnosti
JF

To je spíše dobrá zpráva :-)

3 0
možnosti
ES

E33d49a 75S82t63á14r72e62k

16. 1. 2013 12:26

No jak pro koho...

0 0
možnosti
AN

nevím kolik jim dali, ale posl.dny je všude jen VW, kdyz ne clanek, tak aspon foto, tak jako tomu je v tomto clanku, nestydaté !! !! !!!! !!!!

4 3
možnosti
JM

J57a21n 19M15o57h27y21l93a

16. 1. 2013 13:53

Zrovna v tomto článku to dává smysl.

0 0
možnosti