Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA pozastavily provoz letadel Boeing 787 Dreamliner

Americký Federální úřad pro letectví (FAA) prozatím zastavil provoz všech letadel Boeing 787 Dreamliner ve Spojených státech. Oznámil, že vzhledem k nedávné sérii bezpečnostních problémů je potřeba naléhavě zakročit. K FAA se později přidaly také úřady v Evropě, Japonsku a Indii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T97o69m30á92š 73B67í67l23ý 2105750357

Tak 777mičku už asi nedožene :-/

0/0
17.1.2013 10:23

I50v63o 40J73a38n29á26č47e50k 8773793691132

Jako v čem?

0/0
17.1.2013 12:15

T17o72m53á16š 17B16í34l53ý 2665820267

V daném případě v kvalitě a bezpečnosti.

0/0
17.1.2013 16:16

I46v85o 85J54a40n44á65č88e36k 8173513361602

No tak já nevím, ale tu výrobní chybu co měla na začátku B-777 tak to byl docela masakr, jedno letadlo na odpis a velké štěstí, že to všichni přežili a přitom taková hloupost. Takže nikdy neříkej nikdy.

0/0
17.1.2013 16:21

I20v94o 56J52a18n76á69č27e98k 8263853111232

Ale jinak B-777 se mi líbí a lítá se s ním příjemně, to zas jo. Je zvláštní jak z dálky vypadá jako malé letadlo díky dvěma velkým motorům.

0/0
17.1.2013 16:22
Foto

O61n15d93ř51e81j 82V79a24r36o51š42č70á16k 3164227893

Několikrát jsem letěl s 777-300 a musím uznat, že když nenastupujete mostem ale normálně po schůdkách (třeba ISB) tak stát vedle těch motorů je docela masakr :-) a ano, je to nejlepší letadlo kterým jsem zatím letěl, jak designem, tak pohodlím :-) a že to byli Emirates ani nemusím dodávat :-)

0/0
18.1.2013 11:15

I43v95o 65J46a92n94á21č58e80k 8453893231972

Tak já sice s Turkish, ale jídlo bylo na porcelánu a vůbec celkově zatím asi nejlepší servis co znám snad jen s výjimkou Istanbulu jako letiště, tam nestíhají, takže nás taky vyšoupli na plochu, ale ten pohled a pocit za to určitě stál. R^

0/0
18.1.2013 11:45
Foto

O47n68d10ř53e26j 82V59a93r84o35š67č55á46k 3824527233

No já bych nepředbíhal, 777 už na triku nehodu má, 787 ne.. ale všeho dočasu :-)

0/0
18.1.2013 11:16

F80r12a70n57t36i65š30e30k 63M30ü65l93l45e69r 2463912669258

http://youtu.be/PytGAhq-7Yg

http://youtu.be/yr7FXml7ttI

0/0
17.1.2013 9:31

M88i82c42h26a88l 32S61e94m57r70á96d 3902556227679

Takhle to dopadá když je víc manažerů přes úspory než přes výrobu...

Pokusy na zvířatech různí aktivisti zatrhli, ale letadla se testují za provozu na lidech...

+3/−11
17.1.2013 7:06

J44a10n 42L29u65k71á80š 7487783883952

Letadla a vsechny soucastky, co muzou mit vliv na bezpecnost (napr. cokoliv, co pres nejaky konektor do letadla pripojite), prochazeji certifikaci, ze jsou bezpecne, a ta certifikace samotna stoji vic nez vyvoj techto komponent.

Tohle bude mit za nasledek analyzu, co se stalo, a na jejim zaklade se jeste sprisni pozadavky na certifikaci, aby se podobnym vecem predeslo do budoucna. To je standardni postup.

Pro ilustraci, obycejny sroub stoji par korun, pokud ovsem mate stejne vypadajici certifikovany sroub, kterym lze neco pripevnit na letadlo ci helikopteru, stoji cca $100. Cely vyrobni proces totiz musel dokazat, ze pravdepodobnost, ze se sroub vyrobi nekvalitne (napr. se skrytou materialovou vadou) a projde vystupnimi kontrolami, je velmi nizka (u kritickych soucastek je to 1:1 miliarde).

+9/−1
17.1.2013 7:32

M27i65l58o24š 87B75o87u31k93a69l 8803637223474

Tak to je analýza jak hrom;-D

+3/0
17.1.2013 7:38

M94i40c17h58a33l 72S73e53m35r10á69d 3132716117539

Tak analýza je silné slovo... jen vím jakým způsobem probíhají úspory v automobilovém průmyslu...

0/0
17.1.2013 8:03

J17a44k62u36b 92S15e95m46e43r81á30d 2127346271971

tak videl bych trochu rozdil v tom, kdyz prestane jet auto a nebo prestane letet letadlo :-)

0/0
17.1.2013 9:02

T63o45m30á81š 69K40n73a88i55f26l 6313730407570

aha.. takže to je jasný. dělník od pásu, co ale všemu rozumí a všechno zná .

+1/−1
17.1.2013 9:16

T53o84m13á86š 76K86n35a27i36f29l 6413980937730

hlavně, že víš a máš jasno ....

... nic než plácání slámy.

0/−1
17.1.2013 9:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.