- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsem zvědav co prodají, až nebudou mít na zaplacení zpětného leasingu za ty lokomotivy.
Tak honem, amnestovaní kámoši Klause, chopte se díla, už toho moc na rozkrádání není!
To zase napadlo kterého chytrolína prodat nejlepší? Oni chtějí to Cargo fakt položit.Pozavírat a makat do lomu!
Výsledek někdejšího hloupého nápadu rozdělit lokomotivní park ČD a.s. mezi mateřskou a dceřinnou společnost, který měl za následek zvýšení nákladů na údžbyu lokomotiv včetně nárustu administrativy. Co dělal u ČD a.s. "jeden" člověk, to po oddělení Carga dělal u ČD a.s. stále týž člověk, ale u Carga se pro stejnou činnost musela zřídit "nová" pracovní pozice.
V Rakousku, kde je rovněž "osobní" a "nákladní" doprava oddělena je dceřinná společnost "trakce", která poskytuje lokomotivy oběma dopravním společnostem, což je ekonomicky efektivnější než mít u každého dopravce vlastní "lokomotivní" provoz.
Ne, outsourcing. Co je to vlastně tunel? A nepopisujte mi to jako obyčejnou krádež, to dělají burani.
Zde je ukázka velké vlakové loupeže za bílého dne. Klaus v devadesátých letech pravil "Jen více takových Kožených" a jak to dopadlo. Pokud budeme chtít po státním železničním dopravci, aby vozil kusové zásilky, jako že bez nich nemůže nákladní železniční doprava existovat, měl by stát k takovému dopravci podle toho taky přistupovat. Nevím co je to za módu posledních několika, především pravicových, let za trend, takto tyto státní firmy vykrádat a destabilizovat. Ať už se jedná o ČD a. s. a nebo zmiňované ČD Cargo a. s..
Tohle s Klausem nemá moc spoelčného. Destabilizace drah zrušením unitární železnice a jejím rozdělením na SŽDC, ČD, ČD Cargo, Telematica atd. je dílem všech posledních vlád a zejména ministrů dopravy.
To si snad dělaj srandu že jim tohle projde. V téhle republice projde uplně všechno naonec se to zalepí ze státní kasy dosaděj se nevý vizionáři a prodá se "výhodně" další část těm co před tím vyhodili a co už vědí co s tím majetkem dělat.
Připadá mi to, jako kdyby se sedlák ve finanční tísni rozhodl prodat svá pole a dále si je jen pronajímat. Jakou by měl asi budoucnost?
Bohužel oni nejsou ani ti sedláci ale nakládaj si s jeho majetkem jak se jim to hodí. Prostě podvod za přispění vlády ČR.