- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No vida, tak v Cesku uz dalnice budou dalnice.
Uz na nich nebudou semafory, zeleznicni prejezdy se zavorami, kde musi byt hlavne jakesi dalnicni znamky (aby stat vydelal na sve prebendy a trafiky)..a jakesi "povinne" technicke [rohlidky co zajiste stoji NEKOHO majlant a jsou zhola k nicdemu. Snad lze ocekavat i to, ze konecne policajt na takove dalnici nevyskoci zezarohu a nezacne na me loudit jakousi lekarnicku, nahradni zarovky a jakysi technicky prukaz.
Toho vseho jsme se tu v Americe bud zbavili nebo nikdy nezavedli. Policista me zastavi jen kdyz k tomu ma svuj vazny duvod, kdyz jsem neco provedl, nebo vybocil z meho pruhu..(kdyz jsem neco hledal za jizdy na podlaze meho vozu). Technicaky nemame, stejne jako dalnicni znamky, vzorek na gume ma mozna nekdo sjety ale to je snad jeho vec..jeho auto, mytne jsme zavedli nekde na Floride a vyplati se kdyz chcete jet rekreacnim dopravnim provozu. Na te nasi placene potkate za 20km i 20 aut ale to uz je nenormalne husty provoz. Kazda placena dalnice se tu da objet jinou neplacenou dalnici nebo vypadovkou. I v Kalifornii snad maji nekde mytne.
V USA Vam ovsem nemuze jakysi radar nebo fotoradar naparit pokutu za rychlost. Tady musi takoveho ridice chytit policista za ruku. Obrazek je jen nehmatatelny dukaz a u soudu nema sanci ze zaplatim.
Pekny pozdrav z Orwelovy policejni a zbidacene Ameriky.
nejvíc stejně nezrychlí dopravu 110, 130 nebo 150. nejvíc by pomohly zelené šipky pro pravé odbočení na všech světelných křižovatkách na cestách nižších tříd
to v USA zname i zelene sipky na leve odboceni. Doprava na červenou mohou Amici odbočit beztrestne pokud neohrozi bezpecnost provozu. Tedy musi dat prednost vsem prijizdejicim vozidlum a chodcum.
Udelat ridicak v USA trva i 20 minut +20 minut jizdy. Za hodinu ho mate v kapse.
Fotku vam udelaji na miste a ocni test take. Cena ted tadyu na FL je asi 40 dolaru (kde jsou ty casy kdyz jsem platil 5.) Taky galon benzinu stal 70 centu (3.70Kc/litr) a dnes 18.50 Kc/litr.
Soudruhy z ŘSD nejlépe charakterizuje to, že tam chybí úsek 1/52 Modřice-Rajhrad. Nemůže to být rychlostní silnice kvůli nemožnosti jiného spojení do jedné obce. Dlouho se tam jezdilo 130, ale nedávno soudruzi natruc snížili rychlost na 90 km/h, když se za to neplatí. Ani teď není tento úsek v seznamu na zvýšení na 110 km/h, i když má stejné parametry jako navazující do Pohořelic, který chtějí povýšit na dálnici.
Na 110 km/h se mi to rozjede na dvojku a co dál pane Nesvadba?
Nejaka znacka neznamena, ze se neda jet rychlejc. Stejne ani ted na techto usecich jede malokdo tech 90. Spis 120-150.
Plán : 1. fáze: udělat ze mnoha silnic silnice pro motorová
2.fáze: uvalit DPH na dálniční známky
3.fáze: zpoplatnit všechny silnice pro motorová vozidla pro kamiony
4.fáze: zpoplatnit výše uvedené pro všechny
Kdo se vsadí, že to bude jinak?
Už první bod Vám protiřečí zbylé 3 body. Pokud je to silnice pro motorová vozidla, tak ty jsou bez poplatku. Silnice pro motorová vozidla a rychlostní komunikace zpoplatněná DZ je sakra rozdíl.
Po absolvování cca 600 km po D1, na které je povolena rychlost 130 km/hod, se domnívám, že na některých níže uvedených komunikacích by mohla být povolena rychlost i 150 km/hod. Je ještě D1 považována za dálnici??? Je nutné mít nalepenou silniční známku po jízdě D1??? Jak, nebo čím se liší dálnice D1 od 1/27 (Plzeň - Dobřany)??? Poslední otázka: Zná někdo evropskou dálnici v ještě horším stavu ???
V podobnem stavu jako nase D1 jsou i nektere nemecke dalnice. A nevyvolavaji takovou hysterii.
"dálnice by pak bylo možné stavět v polovičním profilu nebo se třemi pruhy"
no jestli to půjde tímto tempem, tak se bude za čas dálnicí nazývat i lesní stezka
Již to tu padlo, takže shrnuji, kdyby se k těm cancourům silnic připsala délka, tam by vyplynulo, o jako směšnou akci jde. Tedy titulek by měl znít: Stát už vybral pár cancourů silnic.
no koukám, Pavle, ty už máš taky čelo do půl zad, a přitom takový jsi býval ještě ve škole fešák
R7 na Chomutov je vtip, že? Neboť technický stav komunikace na polovině cesty nedovoluje víc jak 70-80, víc ten tankodrom nedovoluje (a to už je dálniční úsek na známku!)
Vy si tam jezděte jak chcete, ale nemusíte přeci omezovat ostatní.
Takových úseků je víc, spíš ještě kratších: přivadeč Plzeň I/26 3,6 km (od cedule konec Plzně), ČB - Lišov 6,6 km, Plzeň - přivadeč I/20 nechápu, co je (tam jsou dva asi kilometrové úseky čtyřpruhu, první je ještě v podstatě v Plzni a druhý je spojen s výraznými zatáčkami) apod.