- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jsem zvědavý, zda to tento komunsitický vnouček se udrží a nezkrachuje, jeho děda byl komunistický ministr zamědělství, jeho otec náměstek na zemědělství za Zemana a zazračný provatizant za hubičku státního podniku, sázím na to, že do tří let zkrachují nebo prodají firmu
Ano, snížit ceny na spoje, které jedou v nevhodný čas je logickým krokem, jak tam nalákat alespoň nějaké cestující. Na druhou stranu, ony nejsou prázdné jen tak pro nic za nic. Když má naprostá většina zaměstnaných lidí pracovní dobu v rozmezí 7-15 a 9-17, tak vlak kolem poledne pojede prázdný, i kdyby byl zdarma. (oprava, prázdný by nejel, tam a zpátky by se projely fetky ze Sherwoodu a cestou si dali kafe zdarma)
Původně to mělo být LE Švýcarská kvalita za české ceny. Později LE za české ceny. Teď to je LE s cenami nižšími, než konkurence. Myslím, že brzy se dočkáme, že LE udělá pá, pá..
LEO zlevnil na jedné trati.
ČD zlevnily v celé republice od 1. do 28.2. všechny jízdenky v e- shopu o 10%.
A o tom informace chybí, ač se týká 6900 vlaků denně, tedy 99,5% všech v ČR vypravovaných. V tiskových zprávách na webu to ČD mají.
Tady se píše obvykle o RJ (cca 0,3%vlaků), dnes o LE (cca 0,2% vlaků).
Uznávám, že soukromníci jsou výborný katalyzátor trhu a konkurenčním tlakem ČD prospějí. Nicméně jejich publicita není dána jejich významem, ale mediální zajímavostí a osobními sympatiemi. Na to má jistě novinář právo, ale přecejen v poněkud omezené míře.
Teď jsem se dost seknul, ta informace o slevě ČD v článku je. Autorům se omlouvám.
Konečně to té První dálkové tramvajové došlo. Ještě to začlenit do IDOS a zastavovat na více zastávkách a bude lidí habaděj. Jak je slyšet tak plno lidí nadává že s tím nemohou jet ani kdyby jak chtěli, nebo to u nich nezastavuje. Chválí se zrychlením jak tramvaj, tak by je to moc nezdrželo kdyby zastavovali častěji.
Když začínal jezdit Regiojet a pak Leo Expres hodně jsem si od nich sliboval ale nyní mám srovnání těchto dvou dopravců a pendolina a vidím to asi takhle. Internet mi funguje plynule jen v Pendolinu. Co se týká sezení tak Pendolino taky podle mě nejlepší (Regiojetem jsem jel poprvé a naposled minulý pátek a bylo to tak pohodlné, že potom co mi pán naproti 3x pokopal oblekové kalhoty tak jsem zbytek cesty raději stál na chodbě). S leo expresem jsem měl prozměnu 55 minut zpoždění a jelikož mi nedali ani korunu zpět taku mě skončili navíc jsem byl svědkem toho jak stevardka zlila zákazníka kafem a téměř se ani neomluvila. No a časově mi taky nejlíp vychází pendolino navíc velice oceňuju kvalitu jídla v jejich bistro voze. Netušil jsem že to někdy řeknu ale cesta do Ostravy či Prahy pro mě existuje už jen Pendolinem.
..no jo no, nevím jak u leoška, ale alespon u RJ nenabírají číšníky, ale stewardy a ti se pak transformují na číšníky... zkus si to Péťo...vzít si plato, naplnit si ho pitím a jídlem a projít se v jedoucím vlaku...chce to cvik, než si na to člověk zvykne...
Já sice z osobních důvodů lístky na neděli 3.2. stornoval a to byli super levné, ale za tu tramvaj v economy třídě bych cenu jako v Ex ČD nebo IC RJ nedal,
no, dokovad nezastaví v Hranicích, tak mě těžko naláká...
Tak zřejmě ne každá díra je rentabilní aby tam zastavoval dálkový vlak
Zajímá mě, kdo zaplatí případnou ztrátu ČD.
Tam byla ztráta vždy. Takže kdo zaplatí zisk ČD, ne?... Si dělám srandu