- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
takže Octavia se srovnává s auty Passat a Mazda6 nebo BMW 316kou? To jsou zástupní střední třídy
Pokud je Octavia opravdu střední třída, tak potom je to nejhorší auto v této třídě, protože v porovnání s Passatem, Mondeem apod. je uzoučká, extrémně tvrdá, skákavá, hlučná od kol při vyšších rychlostech a celkově prostorově velmi malá oproti výše zmiňovaným autům. Nemám proti Octavii nic, ale kdo se svezl v Mondeu, C5, Passatu apod. tak pozná propastný rozdíl. Většina fanoušků Škody se však v jiných vozech nesvezla, protože by ji jinak neporovnávali s auty skuteční střední třídy.
Octavia je prostě jen golf s kufrem a tvrdým podvozkem, navíc vzadu se nedá sedět, sedačky jsou tak kolmé a sedáky krátké a tvrdé, že po 100km se modlíte, kdy už vystoupíte ven.
To že novináři řadí určité auto někam kam nepatří není problém daného auta. Stejně jako Octavia nemůže za to že jí pasují na střední třídu, nemůže například Focus ST nebo Astra OPC že je řadí mezi sportovní vozy jako 911, R8 atd.
Jestli to takhle půjde dál, tak za rok ovládne střední třídu Fabie.
Je to mystifikace. Podle Rádia Jerevan nižší střední třídu ovládl ROPID.
To jsou věci. Naroubujeme malému autu velký kufr a je z něho rázem nižší střední třída
Pokud se rapidu prodá jen polovina, proti celkově neoblíbené fabii, tak je to docela pr*ser. Ale není se čemu divit. To auto není zrovna povedený.
Kde jsou ti frustrovaní samozvaní odborníci na všechno, kteří se vysmívali rapidu???
Pro všechny, kterým není jasné do jaké třídy Octavia či Rapid patří, dodávám odkaz přímo do statistiky SDA. Octavia střední, Rapid nižší střední.
http://portal.sda-cia.cz/statr/2013-1.segSEG_Strednic.CZ.html
http://portal.sda-cia.cz/statr/2013-1.segSEG_Nizsi_strednic.CZ.html
Já zrovna expert na obchodní třídy nejsem, a proto bych se zeptal jaký je režim schvalování respektive přihlašování? A jestli spíš nejde o marketingový tah automobilky?
je to divný.. když už mají lidi v rodině jedno, dvě auta..., proč si nechtějí koupit třetí, nebo čtvrté..., nebo proč si každý rok nekoupí nové...? Jak potom má ten automobilový průmysl donekonečna růst...?
proc by si meli lidi kupovat do rodiny 3. nebo 4. auto, aby mohl automobilovy prumysl rust??
Mohl by mi někdo vysvětlit tu úplně poslední větu? Nějak jsem jí vůbec nepochopil.