- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To mě donesli v knajpě tuplák dobrý dvě čísla pod míru. Číšnice byla ještě děsně dotčená, když jsem ji při dalším požádal, aby ho donesla komplet.
Kupuju to co potřebuju a ne to co zrovna mají ve slevě.
Cedule akce u mě vyvolá pozornost, ale ne chuť zboží hned koupit. Ale někdy mě překvapí hloupost těch, co naberou balená rajčata v akci 20Kč za 500g, když nebalená mají za 29Kč/kg. Tak nějak se vždy dívám na cenu za kg či za l a dle toho se rozhoduju. Ono totiž některá větší balení mají i vyšší cenu za kg (naposledy jsem to zjistila u Majky - levnější je koupit 2 malé, místo jedné velké).
Na lidskou hloupost neexistuje lék. Když to kupují, tak proč by to nemělo fungovat. A ty pokuty...no to je výsměch. Když někdo lže, mělo by s ním zacházet jako se zlodějem.
Ach, ti jsou u nás chráněni, skoro bych zapomněl.
Vždy platilo, platí a bude platit, že za blbost se platí. A na tom stojí veškerý obchod, nejenom v supermarketech. A žádný úředník nikoho neochrání právě před tou jeho vlastní blbostí. Lidé jsou ze "slev" tak zblblí , že už na nic jiného neslyší. A obchodníci si mnou ruce.
174 případech ošizeni. "Za tyto přestupky jsme udělili pokuty ve výši 600 tisíc korun,"
tak to jo, když je průměrná pokuta ve výši něco přes 3000 Kč, je to opravdu motivující prvek pro obchodníky, aby se zlepšili. Já vždy myslel, že lidé v kontrolních orgánech musí být normální a umět přemýšlet. Další důkaz, že je možno je nahradit stádem opic.
Pokuty 600 tisíc? Kdyby 600 milionů, tak by to mělo nějaký efekt. Buď by nepodváděli, nebo táhli odkud přišli, podobných "obchodníků" by škoda nebyla.
Cedule "Akce" je sice užitečná informace, ale i tak by měl mít člověk ponětí o tom, kolik je obvyklé za danou potravinu dát. Na tohle umí přijít každý. To mi mnohem víc vadí, když obchodníci podvádí ve složení potravin, protože na to člověk skoro nemá šanci přijít.
Lidi si prostě berou jenom příklad z politiků a z vlády. Co je nahoře, bývá i dole. Nic víc.
Když jsou lidi blbí a neznají správnou cenu, tak ať platí. Mě spíš vadí, když slevněné zboží je vyprodáno. Pokud trvanlivé mléko 1.5%ní v Kauflandu stojí 9.90 Kč/l, tak vím, že je zlevněné, ale co dělat, když to lidi kupují po 50 litrech?A na mě už nezbyde.
Kdo chodí pozdě sám sobě škodí. Je jasný, že lidi budou kupovat za 9,90 než za 15 korun. Zvlášť v době, kdy lidi obrací každou korunku.