- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vysledek VECNE NENAZRANOSTI, lakoty, hamižnosti a mamonu korporaci.
Nikoliv. Je to logická reakce na to, že mnoho konkurentů dává pasažérům bez odbaveného zavazadla slevu a je to mezi zákazníky oblíbeno.
(zda cenovému rozlišení pasažérů bez a se zavazadly říkáte "sleva" nebo "příplatek" je z faktického hlediska zcela jedno)
Co se KLM spojilo s Air France míří do záhuby, byly časy, kdy jsem si je vybíral pro poměr výkon/cena, ale dnes darmo mluvit
A kolik se v budoucnu bude platit za ušouknutí v letadle. I když si v tomto případě myslím, že by poplatek měl jít nejbližším spolucestujícím než společnosti
No snad se nedočkáme, že jednou bude chtít za všechny zavazadla platit i ta "úžasná" konkurence na českých kolejích, LEO přitáhl z letecké dopravy tarif, tak proč ne i další vymoženosti, že
nevím, ale myslím, že LEO už to nějak ruší, páč je hloupost aby měli dražší jízdenky než konkurence (byť jen na určité spoje)
co to je za logiku? Málo lidí si odbavuje kufry, a tak je zpoplatníme??
To je logické. Lowcosty jsou stále silnější a svým poplatkem rozdělily trh na "lidi s malým báglem" a "lidi s velkým báglem".
Pokud chce větší aerolinka s nimi bojovat, musí mít možnost nabídnout oběma skupinám vhodnou cenovou nabídku. Jinak ztratí lidi, co létají bez báglu ...
wizz air nezpoplatnila zavazadla, která si berete na palubu - ale rozdělila je do dvou velikostí a za to větší se platí. Takže pořád se dá letět bez poplatku za zavazadlo.
12kg osobni zavazadlo zdarma. Litamli po Evrope netaham sebou satnik. Letim za louzi s velkym kufrem taky zdarma. Tak vo co go?
Tím myslíte jako že v Evropě se není třeba převlékat tak často jako v USA?
KLM vysvětluje zavedení poplatků změnou chování cestujících, kteří nechtěj na letišti trávit třičtvrtěhodinu tím, než se banda línejch poskoků rozhoupe vybalit kufry, takže si neodbavují? Co to je za nesmysl?
Gratulujeme KLM k nastoupení cesty k nevyhnutelnému konci. Konkurovat Low costům, které tý letenky dokážou prodat dvakrát levněji tím, že služby snížím na jejich úroveň, to vskutku výkon hodný duševního giganta.
Čím dříve tyhle "legacy airlines" odejdou do zapomnění, tím lépe.
To je velmi hloupý názor, přát legacy airlines cestu do zapomění ... to může říct jen člověk, který letadlem buď v životě neletěl, a nebo nejdál možná na víkend do Paříže.
ostatně, KLM tím žádnouc estu do zapomění nenastoupuje - je jednou první, ostatní legacy airlines budou následovat.