Diskuze

RegioJet loni „vyjezdil“ ztrátu přes 50 milionů. Obviňuje z toho dráhy

První úplný rok na české železnici neskončil pro žluté vlaky dobře. Společnost skončila se ztrátou vyšší než 50 milionů korun. Nelichotivý výsledek soukromý dopravce zdůvodňuje podnákladovými cenami Českých drah.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Proboha kdyz ro nevydelava tak proc to dela??? At ten kram zavre a je to !!! 

Jancuro buď s tim prodelkem kecas nebo nerikas celou pravdu !!!!

0 0
možnosti
VM

A nejezdi nahodou Jancura na nekterych autobusech pod naklady? Treba Liberec atd.. A sam pak krici .. to jsou veci .. jinak nemam pocit, ze by to byla vec CD, proste si to jen spatne spocital a ted se snazi vinit kazdeho kolem ...

0 0
možnosti
MM

Strata z prevadzky Pendolino 600-800 milionov korun rocne a oni predlzia Zaludovi kontrakt o dalsich 5 rokov.

:-D

Na niektore veci je statna kasa zjavne bezodna...

0 5
možnosti
MN

Pendolina zdědil Žaluda po svých předchůdcích, kterým byla navíc nadirigována politika. Z té částky (pokud je teda pravdivá, protože to tvrdí jen Jančura) jsou absolutní většina odpisy z pořizovací ceny, s těmi teď nelze nic dělat. Nevidím jediný důvod, proč by Žaluda neměl pokračovat jako šéf ČD.

6 2
možnosti
AS

Stojím za panem Jančurou !!

Nevím protč bych měla dotovat jízdu ostraváků pendolínem do Prahy. !!

0 7
možnosti
AS

...za kolik jezdí Jančura je mi úplně jedno. Vadí mi že české dráhy jezdí pod náklady a musím je z mých daní dotovat i když vlakem nejezdím.

0 4
možnosti
JD

Ztráta je 60 mil. Kč za 2011, ne 50. Jak jinak byste zaokrouhlili "výsledek hospodaření před zdaněním 59 767 tis. Kč" vy? K tomu podle výroční zprávy přistupují ještě desítky milionů za nesplacené závazky z obchodního styku.

8 0
možnosti
VF

No jistěěěěééééééééééé.

Tak proč nejezdí za kačku?

3 0
možnosti
PM

Mám rád citáty, některé jsou velmi výstižné. Doporučuji například tyto, obzvláště ty z bodu tři :

http://cs.wikiquote.org/wiki/Jan_Werich

1 0
možnosti
MR

Pan Jančura nyní zjišťuje,že za jízdu po kolejích se musí platit,platit se musí také za hlášení rozhlasem na nástupištích,za využívání stanic,kde tyto 3 vagony zastaví a také myčka něco stojí. ČD po léta udržovaly koleje a stanice před rozdělením,kdy to spadlo pod  ŽDC.Myslet si,že na lukrativní trati kyne zisk je špatné.Nyní tam jezdí také LEO-expres.ČD zajišťují dopravu všude proto jsou zcela oprávněně dotovány a hlavně mezinárodní rychlíky si objednává a platí MD.

10 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 9
možnosti
MS

Koaukam ze z dizkuze se stala prestrelka, asi pet ajznbonaku proti jednomu chudakovi, ktery to nemuze ustat. JA nevim kdo koho dotuje, ale vim, ze CD jsou neuveritelna dira do rozpoctu, a dojna krava pro telata prisata na tomhle statnim cecku zasobovanem mlikem od danovych poplatniku. Z vlastnich zkusenosti vim, jak se treba rozkradal material pri rekonstrukcich koridoru. A obdivuju Jancuru, uz jen pro tu odvahu, ze se pusti do boje s timhle statnim molochemR^ NA druhou stranu - nemyslim si, ze by se mela veskera verejna doprava privatizovat. Nektere trate nebo autobusove linky proste nikdy nebudou vydelecne, a je nutne je dotovat, aby nemuzeli lide platit za cestu ze sve vesnice do vzdaleneho mesta treba 250 Kc. Sam vidim i u nas na Ostravsku, jak se za dvacet let osekaly autobusove linky, takze misto cekani 15 minut, ted cekam na spojeni treba hodinu a pul. A jizdenka autobusem z Havirova do Ostravy ted stoji 30 Kc, zatimco autem, mam pohon LPG, ze stejna trasa vyjde na 25 Kc, v pohodli, v zime v teple a v lete s klimatizaci...JInak po trase Praha - Ostrava jezdim vlakem pomerne casto uz asi 15 let a tak mi neunikl nahly pokles cen v ramci konkurencniho boje CD s Regiojetem. CD sice uz predtim mely pro vlastniky inkarty pripraveny slevy Eliska, takze pokud mel clovek stesti a elisku si zablokoval vcas, dalo se mezi Ostravou a Prahou projet za nejakych 140? ( uz si nepamatuju presne). Ted ale najednou slevnili i nabidku pro ostatni zakazniky, nejen ty co vlastni inkartu, takze inkarta skoro pozbyva na tehle relaci smysl. To podle me neni fer a prislusny urad by mel zakrocit, i kdyz je pro me vyhodne, ze se diky tomu svezu pohodlnym Regiojetem mezi Prahou a HAvirovem za 330 Kc.

4 8
možnosti
PN

Další inteligent dorazil. Co mají ČD společného s rekonstrukcí koridorů?

8 0
možnosti
PM

Od pana Šebesty se odpovědi na mou otázku zřejmě nedočkám. Kdo ví proč.

Takže údaje ohledně dotací Regio Jet Slovensko uvedu sám.

Letos má Regio Jet dostat na dotacích za provoz na 100 kilometrové trati Bratislava Komárno 7 115 000 Euro (tj. asi 180 mil. Kč). Loni přepravil asi 1,25 cestujících. Z toho tedy vyplývá, že zjednodušeně stála jedna jízdenka slovenské rozpočet 140 Kč. Pro srovnání s dotacemi pro ČD uvedu i to, že jeden kilometr má být dotováván 5,95 EUR, tj. téměř 150 za km.

3 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 4
možnosti