Diskuze

Český autoland se zadrhl. Kvůli novým autům

Motor české ekonomiky, výroba osobních automobilů, v lednu na první pohled výrazně přibrzdil. Celkový počet vyrobených vozů v prvním měsíci roku klesl v meziročním srovnání o více než 12 procent.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Potom, co jsem viděl novou Octavii, mám pocit, že Škodovka bude mít problém s odbytem větší, než sama připouští. Nová prémiová auta, jako třeba Mercedes a Volvo u svých malých modelů, mají přední masku přesně v tom stylu, který Škodovka opustila, výraznou masku, obkrouženou chromovou lištou a nejen tyto modely, ale i další nová auta pracují s velmi výraznou, do očí bijící maskou. Vzhled prodává velmi výrazně. A Rapid a Octavia spadly do nevýrazné šedi, z pohledu designu to jsou podle mne zastaralé tvary, se kterými bude mít škodovka problém. Octavia, vystavená v nevýrazné šedé barvě, vypadá zepředu na první pohled úplně jako Rapid, zezadu se nelze ubránit schematické podobě již nevyráběných Audi. Možná je i pravda, že Octavia byla už dlouho hotová a nebyla vypuštěná na trh, design je překonaný.

0 0
možnosti
PK

osvědčená rada z poučení z krizového vývoje kapitalismu č.1: vyrábět co největší šmejdy, aby co nejméně vydržely R^

0 0
možnosti
JS

J61i84r26i 85S10i89m88a96k

18. 2. 2013 10:44

JJ, cenovy trhak Rapid ve vybave social edition skrabka plus 1.2 HTP za 299 tisic se nejak nedari prodat ? Kdo by to cekal, ze :)

A podobne i Citigo ve vybave social edition ultra za 180 tisic..

zajimave, ze Kia Hyundai vykazuji rust, jestli to managori od skodne trosilinku neprokoucovali, zvlast, kdyz se clovek podiva na cenovku Golfa...

0 0
možnosti
RZ

R84a49d60i34m 91Z94e75h57e62r

18. 2. 2013 11:22

Já bych to i pochopil, protože mzdové náklady mají velmi vysoké. Odbory holt raději fabriku nechají krachnout, než aby šly dolů s platem. S takovými mzdovými náklady se levné auto dělat nedá. Takže jim potom stojí ty předražené kraksny stojí na dvoře...

0 2
možnosti
PN

KDO SI KOUPÍ NOVÉ AUTO ??

- znám osobně jednu automotive firmu , kde si přes 500 lidí 12ti hodinových turnusech vydělávají do 12tis/kč hrubého - a to je v okruhu cca 50km největší firma !

Na parkovišti zaměstnanců jsou k vidění š120 , felicie ....... málo které auto je mladší 15 let  ......... to bude asi ten motor ekonomiky podle ODS - protože právě za kupónové rozkrádačky zmizeli nenávratně fabriky ........... děkujeme pane Klausi !!

2 4
možnosti
VV

To máte těžké. Ja znám osobně firmu, kde pracuje přes 600 lidí a průměrný plat mají skoro 100 tisíc Kč

3 1
možnosti
RZ

R57a54d32i19m 88Z41e15h39e19r

17. 2. 2013 23:57

No jo, pokud budou ve Škodovce nasazovat ceny jako u Rapidu, tak se nedivím, že jdou prodeje dolů. Auto, které je prodejné tak za 220-330 tisíc dají za 270. A když se neprodává, tak místo aby šli s cenou dolů, tak tam dají autorádio a pár levnejch nesmyslů a už tomu říkají velká výbava zdarma... ;-D Inu, Škoda... už ji nechci.

2 0
možnosti
RZ

R39a94d26i66m 85Z26e65h81e39r

17. 2. 2013 23:58

220-230... pochopitelně...

0 0
možnosti
JS

J68a43n 58S46t64e33h26l18i40k

17. 2. 2013 21:44

řekněme si na rovinu, že běžny občan co má malé děti a hypotéku na dum a běžny příjem(20t) se musí sakra ohánět aby si pořídil nové rodiné auto . Většina aut jde tedy do zahraničí a u nás podnikatelum. Normální lidi co makaj si pořídí ojetinu kolem 100t. Oni ty děti něco stojí ,a né každy je doktor , prvník a managééér

9 4
možnosti
AM

A82l76e96š 53M94a69r63c19o31l

17. 2. 2013 20:04

Proc je na fotce u clanku 10 let stara Octavia? :))

1 2
možnosti
PM

P38e49t48r 73M63i97c75h21a89l

17. 2. 2013 20:08

Fotili to starým foťákem. :-)

8 0
možnosti
AH

Cesta je hodně vzdělaných a pracovitých lidí co mají ambice něco vytvořit a po sobě zanechat. Ti se musí aktivně učiteli vyhledávat a hýčkat a pomáhat jim už na školách, aby se rozvíjeli a byli dobří, nikoliv se věnovat všem kteří maji za cíl se jen od někoho na osmičku denně zaměstnat jako jeden z milionu bankovních úředník filozofů nebo u pásu. Podpora vzděláni je důležitá ale podpora techniků a přírodovědců je zásadní.

3 0
možnosti
MS

Praxe vasim idealum odporuje. 1) v CR je kvalitnich ucitelu jak safranu, neb by  z ucitelskeho platu nevyzili 2) kvaltni lide do pracovniho pomeru za radovou mzdu nepujdou 3) techniku ma tato zeme dost a prekvapive byvaji spatne placeni a casto ohrozeni nezamestnanosti (neplati pro IT)

5 0
možnosti
PM

P76e32t28r 88M27i61c60h84a52l

17. 2. 2013 19:52

Tak ono by bylo spíš divné, kdyby při stále trvající krizi prodeje aut nějak výrazně rosly. :-)

2 0
možnosti
MT

Pri stale trvající krizi by mely výrazně klesat. Je to neco jako s temi novymi predrazenymi byty, ktere "jaksi" nejdou a nejdou na dracku . . .

0 0
možnosti
MK

proč si pořád řada lidí myslí, že "montovna" aut je montovna bez přidané hodnoty ?

víte kolik dílů pro auta se vyrábí u nás ? kolik strojů do montoven se u nás vyrábí ???

10 1
možnosti
PZ

protoze je... sice tam muze byt navznost do jinych oboru ale bohuzel montovna je extremne zavisla na mnoha vlivech a nemuze byt motorem ekonomiky. Motorem musi byt vyzkum vyvoj a td... smontovat veci todiz dneska umi vsude na svete. Navic automobilovy prumysl hlavne v evropskem podani je podle me sazka na spatnou kartu.

7 1
možnosti