- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle mne je to spravné řešení. Pořád máme potřebu se koukat za hranice a obdivovat tamní způsoby, tak proč nepřevzít i toto. V Německu, bežná praxe. A taky se z toho nikdo nehroutí. Za pár let nám bude připadat divné, když to jinde nebude. Takže hlavy vzhuru a trochu toho ekologického smýšlení.
A proc to nenazvat Novodoby koncentrak.S uradu vyssi moci.
Tak prvně postavte silnice tak, abych do centra té prahy člověk fakt nemusel. Ono se to totiž například z D5 na D8 se projet ani jinudy moc nedá!
Aha, takže ten, kdo jezdí starým autem občas k doktorovi a na nákup, ten už nikam nedojede, ale ten, kdo jezdí 10x denně skrz Prahu s SUV, tak bude mít povolení? Jinak to je další cesta, jak z lidí tahat prachy....
Stejný nesmysl jako modré zóny a taky stejný vývar. Pak ještě poručit větru a dešti aby škodliviny nepřinesl nad centrum města. Jediný problém který Praha má je tranzitní doprava, místní jsou nula problém. Místo postavení obchvatů se vymýšlí čím dál větší kraviny.
Každá krávovina (čím větší, tím lepší) je dobrá, jen když z toho potečou prachy, nemusí zrovna lejt, stačí když kape, aby si každý z té armády ouřadů mohl nahrabat. Blicí smajlík.
Ty zóny jsou tím opatřením, které po zavedení v zahraničí nepřineslo zlepšení stavu ovzduší, ač mělo? Hlavně, že to vynese nějaké ty kačky, že?
Celá tahle diskuse je k ničemu.I když většina lidí je proti, radní si stejně udělají co chtějí.Po modrých zónách je to další buzerace ze strany politiků.Někdy mi to připadá,že by udělali nejlépe kdyby nic nového nezaváděli a nechali konečně být lidi na pokoji.Řada příspěvků dokazuje,že tam kde to zavedli to přínos na ovzduší mělo minimální,ale u nás prostě musíme být světový za každou cenu.Spoléhat na to,že si u nás proto koupí víc lidí novější auto je nesmysl.Srovnávat to z Německem kde je vyšší životní úroveň a námi kde má stále víc lidí hluboko do kapsy,že si obmění auto jen aby mohli do zóny je fantazie.Zavedení zóny opět nejvíce postihne důchodce a méně majetné občany.Předpokládám,že přes střed města jede každý když to jinak nejde.Místo co nejrychlejší dostavby městského okruhu aby se střed města dal objet a teprve potom kdyby to nestačilo se zaváděla nějaká omezení řeší se to jako většina věcí u nás jednoduše zákazem i když to přinese potíže nemalé části občanů.Pokud se starší auta odkloní přinese to více emisí po objízdných trasách tak,že se problém jen přenese jinam.Dřív byl náš vzor SSSR teď je to hlavně Německo a tam zóny mají tak holt je budeme mít také i když máme proto rozdílné podmínky a negativa spíš budou větší než pozitiva.
Vy si myslíte že ide o vzduch, alebo výber poplatkov . To len niektoré autá zavadzajú hradným pánom, ked idú autom do roboty.
A co takoví technici, nebo zásobovači, kteří jezdí do několika měst?
Po Praze to zavedou další (např. Plzeň, ČB apod). A když tam bude takový výjezd jednou za rok, a kde si budou honem shánět povolenky? Klienta to nezajímá... Ten má smlouvu např. na dojezd do dvou hodin....
Předpokládám, že ostatní města, by si systém známkování uznávala. Např. v SRN to tak funguje a jestli se nepletu, český systém z něj vychází, čímž ho nijak neobhajuji. Celé mi to připadá jako systém pro systém. Není žádný smysluplný cíl, který by se zakládal na nějaké odborné studii. Prostě ouředníček dostal ráno na WC, během čtení novinového článku, nápad jak se udělat zase o kousek důležitějším a obhajuje ho slovy jao mohlo by se, třeba by to.... Pokud chtějí radní ulevit centru od dopravy, je třeba tam zavést mýtné pro nerezidenty a více v centru podpořit MHD. Taxi a transit at si zaplatí. Méně splodin, méně prachu a hluku. Lidem trocha pohybu na čerstvém vzduchu fakt neuškodí. :)