Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA mění věrnostní program. Lety na západ podraží, na východ zlevní

České aerolinie po roce znovu mění podmínky svého programu OK Plus, který umožňuje desítkám tisíc Čechů za věrnost vybírat si například bonusové letenky zdarma. Dopravce zdraží především poplatek za vydání takových letenek a zvýší u řady destinací objem mil, jenž je k vystavení bonusové letenky potřeba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64a96r32t41i44n 42H59e28i57s37l48e21r 4194686682959

Poplatky se platili vždy - ty letištní a palivové. A větší, než při normálním letu. Kdyby je aspoň šlo zaplatit mílemi (jako třeba u BA). Pro kratší lety se to vůbec nevyplatí (poplatek je větší než letenka včetně poplatků koupená dopředu). To se pak člověk nediví, že každý chtěl bonusovou za oceán - tož je museli zdražit. Už totiž nepíší, že sami nikam daleko nelítají. Asi také zkusím přejít na Flying Blue (AF+KLM).

0/0
1.3.2013 15:43

L29a88d68i11s83l76a46v 88T93r87i55s91k79a 4595807540

No, takže tu máme další hřebíček do rakve ČSA. Jejich politika "podpory" věrných zákazníků je natolik odpuzující, že ikdyž s nimi občas létám a mám jejich kartu, tak míle nechávám pravidelně propadnout. Zatím jsem využil jejich bonusovou letenku jen jednou před 3 lety a po této zkušenosti jsem opravdu neměl důvod to zopakovat. Bonusovou letenku jsem chtěl na let do Říma a zpátky a půl roku dopředu mi řekli, že na dané lety jsou bonusová sedadla už pryč. Nakonec mi letenku vydali po zaplacení letištních tax. pro manželku jsem kupoval normální leteku na stejné lety a při té příležitosti jsem zjistil, že jsem za svých asi 25 tisíc mil ušetřil nějakých 2000 Kč. To mne tedy nenaplnilo radostí. Když si vezmu, těch keců ČSA kolem toho, jestli půl roku dopředu mají nebo nemají letenku, tak to je lepší si ji koupit za Kč a na bonusový program se vykašlat.

Když k tomu připočtu, že ty míle teď pravidelně propadají, tak není důvod je sbírat. U Lufthansy (Star Aliance) se mi nic z toho neděje a nevíc mám možnost získat celkem rychle stříbrnou kartu pro vstup do business lounge. Takže u mne je volba jasná.

Myslím si, že ČSA opravdu potřebují soukromého vlastníka, jen se bojím, že už je pozdě a že už tu firmu zachránit nejde.

+4/0
1.3.2013 14:59

M73a13r41t16i23n 49H68e49i46s79l31e26r 4654186622749

Miles & More také expirují.

0/0
1.3.2013 15:43

L95e64o25š 45N44a60v43r89á92t90i35l 9303920905775

je naprosto logické a legitimní, že chceme podporovat především vlastní lety....

;-D;-D  a nac jse pak lezli do aliance?  ja se na Vas uz davno vyprdRv

+2/−1
1.3.2013 14:52

A20l57e26š 93K52o60f15r31á33n34e53k 9642492255120

Může mi někdo vysvětlit, proč se za peníze daňových poplatníků udržuje při životě tenhle naprosto bezperspektivní moloch, který akorát za naše prachy vozí Rusáky na západ?

+3/−2
1.3.2013 14:37

J97a11n96a 30B70r85o68w13n 2430269856

s CSA jsem letela poprve a naposled pred asi pred dvaceti lety a jelikoz uz jsem tehdy mela s cim srovnavat rekla jsem uz nikdy vice, tak namyslene letusky, tak nezorganizovany pozemni personal jsem jeste nikde nevidela!!byla to prvni a posledni Vychodoevropska spolecnost s kterou jsem kdy letela!!!!!!!!RvRvRvRv

+2/−2
1.3.2013 14:33

J46o62s62e43f 46P26o22n36e66r76t 9498150642738

Tak to jste nasi neletěla s Deltou, kde všichni lidi z bývalého východního bloku jsou pro jejich personál póvl, dávají to znát na chování i jejich pozemní personál, prostě hrůza a to ani nemluvím o Air France, tam je to snad ještě horší. Jediný kdo snese srovnání je Lufthansa a , budete se divit, Aeroflot. Mluvím o personálu !!

+3/0
1.3.2013 14:36

J97a44n 53M59a75z57ů98r73e17k 2538714678595

jedině soukromý majitel dá ČSA do pořádku.....v rukách vlády je to nemožné, protože po volbách 2014 se opět bude měnit komplet management a v ČSA tak neexistuje nic jako dlouhodobý plán.

+6/0
1.3.2013 14:12

J53o61s96e31f 59P27o12n54e50r57t 9348880982158

To je ovšem pravda!!R^

0/0
1.3.2013 14:31

A72l67e13š 34K93o53f58r12á36n24e50k 9462932365290

Obávám se, že ČSA už nedá do pořádku nikdo. V byznys modelu tradičního dopravce může v Evropě přežít tak 4-5 společností s výrazným síťovým efektem. A to ČSA nikdy nebyly, nejsou a nebudou. Čím dříve si to přiznáme, tím méně z kapes daňových poplatníků to bude stát.

+3/−1
1.3.2013 14:39

A60l17o91i88s 90S32t36a61n13e81k 7127399799540

Je to skoda. Letal jsem s nimi rad, ale konkurencni spolecnosti i ze stejne aliance jsou proste vyhodnejsi.

+5/−1
1.3.2013 13:52

E85v51a 32S60e16m62e78r80á33k21o60v66á 2649692733

vsechny nasbirane mile utraceny, CSA uz nebudu preferovat, koneckoncu do Ruska stejne neletam

+7/−1
1.3.2013 13:29
Foto

T93o97m23á30š 52S20m77o78l13í56k 3811222616493

Poletíme přes Austrálii do New Yorku:-P

+1/0
1.3.2013 13:16

V54l23a29d47i50m69í59r 80H71o98l37ý 8164391636817

ČSA jdou do kytek. Akorát se divím, že s nimi ještě někdo létá. Já s nimi letěl naposledy v roce 09 a už nikdy víc.

+4/−1
1.3.2013 13:01

J20o22s29e79f 79P90o29n61e83r65t 9358480102628

Co se vám nelíbilo, létám s nimi často a jsou fakt super.

0/−2
1.3.2013 13:15

J11a34n 90H78a52v27l80i95n83a 9534576549243

no jelikoz nas kseft nema teziste v SSSR, ale na opacne strane, tak se mi nelibi cele zamereni CSA a jejich strategie rozvoje linek, hlavne kdyz maji plnou hubu kecu o nejakem zahadnem NARODNIM dopravci (asi uz jsou nejaky patek ve vlastnicti Ruske federace, jinak si to neumim vysvetlit)....no co, jsou jini, jen kdyby se ta cestovka pro soudruhy uz prodala a nesponzorovala se  pokoutne z nasich penez

A az skonci monopol na lety do RF, tak pujdou zu grunt raz dva

+3/−1
1.3.2013 13:19

J27o32s10e89f 35P21o53n64e55r28t 9208360572758

Mám jiný názor, jelikož vidím, že lety ČSA jsou stále zaplněné minimálně z 85%. A navíc Rusové na ČSA nedají dopustit, raději letí s námi než s jinými renomovanými aerolinkami (nejen když letí z RF, ale i z Evropy).

+2/−2
1.3.2013 13:31

J69a12n 65H54a84v16l33i26n84a 9194836389733

tak at si spokojeni Ivani plati ztratove CSA sami :-P Rok od roku osekavaji linky po zapadni Evrope a pridavaji linky do SNS, oblibene to destinace ceskych obcanu, ze?

0/0
1.3.2013 15:22

V55l98a67d63i33m60í79r 92H13o18l95ý 8324811556767

poměr ceny letenky ke službám na palubě a chování personálu.

+1/−3
1.3.2013 13:52

J93o11s73e93f 42P43o51n32e38r53t 9888890892668

to je právě jejich plus, letenky levné a služby super

0/−3
1.3.2013 14:13

J51o17s85e27f 25P30o82n10e51r25t 9358830812378

chování personálu? To je naprosto super? Nechápu co se vám nezdálo?

+1/0
1.3.2013 14:31

L68e24o32š 56N61a44v35r93á52t41i31l 9863370835465

Malév rulez;-D

0/0
1.3.2013 14:53

J80a33c19h63y67m 29K36a67v63a67n 1330309428665

Jo, CSA se z Tvrdika uz nevzpamatuje. Ti co prisli po Tvrdikovi CSA dorazili a ted cekaji na ranu z milosti. Takhle to dopadne az nasi zemi prevezme CSSD. I kdyz treba plzenska JUDr Rapkova z ODS taky ma na CSA svuj podil, sedela v dozorci rade a mela by rucit celym svym majetkem.

+6/−2
1.3.2013 12:40

Z48u98z89a11n30a 44K10a69u51f19m66a57n86o49v65á 8908564666247

Podělte se s námi o informace, co tak zásadního ten Tvrdík v ČSA provedl.

0/−6
1.3.2013 13:15

L76i30b82o67r 44J81a47n66e93č87e55k 4905915265371

http://finexpert.e15.cz/potopil-tvrdik-csa

Kdyz si to nedokazete najit sama:-(

+3/−1
1.3.2013 13:28

Z93u53z81a30n46a 36K78a65u55f87m80a98n84o53v29á 8958734456747

Žertujete? Předvolební finanční bulvár?

0/−6
1.3.2013 13:45

J50a74c32h71y94m 56K48a23v62a43n 1710529208685

Tak si vemte vysledovku CSA po te co nastoupil Tvrdik. Jedny z nejvice rostoucich aerolinek potopil za 2 roky. A to jeste ani nezacala krize.

+4/−1
1.3.2013 14:12

A16l49e80š 46K36o70f50r41á55n41e92k 9222202525200

No ač se nechci Tvrdíka vůbec zastávat, ono by to asi šlo do kopru tak jako tak. Tvrdík sice rozhazoval, ale zároveň se vyčerpal byznys model malých národních dopravců. Úplně stejně bojujou i ostatní aerolinky podobné velikosti v Evropě. Malév už zkrachoval, co bude s LOTem je otázka, AUA by byly v insolvenci už dávno, kdyby to nekoupila Lufthansa. Podívejte se na low costy a semi low costy (jako je např. Air Berlin). Tam někde je životaschopný obchodní model pro budoucnost.

+2/0
1.3.2013 14:42

J55a73n 91H57a29v72l26i35n47a 9414496989983

no neda se rict, ze by LH koupila AUA...spis prevzala a dostala jeste garance

0/0
1.3.2013 15:23

J18a24n 24M42a48z15ů71r42e76k 2848284708815

ono se stačí podívat na výsledovku a jak vypadal HV před Tvrdíkem, při Tvrdíkovi a po něm

0/0
1.3.2013 14:15

A92r54t58u55r 69N19o17v73a63k 6442637383953

Řídí to úplný idioti, léta jsem s nimi sbíral míle, měl jsem Gold nebo Silver každý rok, loni už ten program zprasili natolik, že jsem od nich definitivně odešel a mám Flying Blue Silver a i ten program od frantíků je mnohem lepší než co dnes předvádí ČSA. Oni jakoby ani netušili co nabízí ostatní anebo je jim to úlně fuk, jestli od nich lidi odejdou. Snažím se s nima radši nelítat, neustálé změny v letovém řádu, prostě banda amatérů, už aby je prodali.

+11/−1
1.3.2013 12:23

A36n66d44r19e14j 59K84r32á69l 7725476475625

No tak "prodali".... ;-D

+1/0
1.3.2013 14:51

F64a82b10i47o 10S38g22a64t44t29o97n79i 9951400947490

Hm, tak hurá k Miles and More, ještě do konce roku šlo doplatit zájezdy mílemi, to už také zrušili. Prostě motivační program na prd Rv

+5/0
1.3.2013 12:15

J32i91ř53í 68M11a66c18e77k 3935835794701

Měnit pravidla pro nově nasbírané body, to bych bral. Ale měnit je zpětně pro již nasbírané body, to je, s prominutím, svinstvo. Lidé se na základě nějak nastavených pravidel rozhodli, že budou létat s ČSA, tak slušný dopravce by je neklamal a neměnil podmínky zpětně. Taky jsem míval stříbrnou kartu, postupně se všechny její výhody potichu ztrácely. Dnes již ČSA neupřednostňuji.

+10/−1
1.3.2013 12:12

V52i80k88y24r 35B70o38h20u43m67i94l 40S45t51r66a65n76s10k35y 9647108526989

Přesně tak. Vzpomeňme časů, kdy se zkoušelo prodávat na palubě i pití (v ekonomu), přičemž cena letenek neodpovídala lowcostům. Pak zprasení OK Plus programu a jak je v ČR bihužel dobrým a oblíbeným krokem RETROAKTIVNĚ! Létám sice méně než v minulosti, ale pokud, tak se ČSA VYHÝBÁM! A dělámdobře.

+1/0
1.3.2013 15:20

P30e66t58r 47P39a21c71k37a 4669699275341

Léta jsem měl zlatou, později i platinovou kartu OK Plus. Prostě jsem měl  zaměstnání spojené s častým cestování hlavně do Ruska. Věrnostní program ČSA byl jeden z nejvelkorysejších, hlavně z hlediska upgradů.

Bonusové letenky jsem ale využíval na cestu za rodinou do Montrealu. A samozřejmě vždy s ČSA, než se na mě vybodli a linku do Montrealu, ale i další do USA a Kanady zrušili. A tak jsme další léta létali s aliančními partnery. Ale stále to byly moje oblíbené ČSA a i další letenky do Ameriky jsem si kupoval přes ně, trochu i kvůli bonusovým mílím. Teď se ale sbírání mílí s ČSA v důsledku změn pravidel programu stalo v porovnání s jinými neatraktivním.

Letos poprvé jsme prostě vyrazil pro letenku přímo do Air France, protože ČSA už prostě nejsou moje (srdeční) aerolinie.

+11/0
1.3.2013 11:20

L97u76k41á24š 29H40l68o83u32c48a53l 6482430181704

informacne komplexni a presne popisny clanek. diky

0/0
1.3.2013 11:17

T48o81m 22P51á13l81e62k 1641266579388

ČSA je pomalu řízena k úpadku do rukou Aeroflotu... 8-oRv

+7/−1
1.3.2013 10:59

M24i90c12h98a20l 18L96u97s28k 1315684381866

Momentálně to vypadá spíš na Korean Air.

+3/0
1.3.2013 12:12

F81a87b11i95o 47S13g93a31t80t81o57n46i 9631700167260

změní se rozteč sedaček jako pro Asiaty ? ? ? :-)

+3/−1
1.3.2013 12:32

P10e78t22r 91P59a11c80k11a 4449479575111

Asiati mají, aspoň na dálkových linkách, větší rozestup mezi sedačkami než evropské aerolinie.

+4/−1
1.3.2013 13:26

F39a24b48i66o 98S64g15a49t21t56o47n25i 9771250317400

ČSA nemají dálková letadla ;-D

+2/0
1.3.2013 14:14

M11a27r18t72i58n 49J27a90n53o89u29š81e32k 4949552362564

CSA jeste existuje?

+1/−2
1.3.2013 12:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.