- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Každopádně lze takový krok považovat za překročení pravidel korektního konkurenčního boje,"
Ked idu CD s cenami jazneho pod svoje naklady jedna sa o bezny konkurencny boj. Ked tak urobi ich sukromny konkurent, tak sa jedna o prekrocenie pravidiel korektneho konkurencneho boja.
Nevidím důvod proč ... každý dopravce může uznávat jakékoliv slevové karty dle vlastního uvážení. I kdyby byla sleva při předložení jízdenky z metra tak je to jen jejich věc si myslím. A konkurence je zdravá , jen tak dál
"Ještě před dvěma lety vycházela nejlevnější jízdenka z Prahy do Ostravy na více než čtyři sta korun"
Pane Sůra, to myslíte vážně? Tady už přestává legrace. SporoTiket bez inkarty za 330 nic?
Stejně je výsměch to, že nakonec se jezdí nejlevněji mezi Prahou a městem, kde když řeknete Čechy a Praha, tak by vás 90% lidí nejradši zamordovala, protože jsou bytostně přesvědčeni o tom, že jsou strašně ukřivdění a ničení těma Čecháčkama..
Kde je cenová válka mezi Prahou a jinými městy? Tohle je jen další zvýhodňování regionu, který to nikdy neocení.. Jen pro info - v Praze nebydlím.. Hloupých řečí jsem si ale v Ostravě vyslechl..
"Cenová válka" může existovat jen tam, kde je komerční provoz. A mezi ostatními městy se komerční provoz nevyplatí (málo obyvatel, pomalé tratě vedoucí oklikou, přímé dálnice).
Jak to napsat slušně, proč se řeší jen spoje Praha, Ostrava, Olomouc?
Co jiná města? Tam lidé nežijí. Jděte do ......háje, celé ČD A REGIOJET A LEO EXPRESS.
Do jinych mest ti konkurence sama od sebe jezdit nezacne, protoze konkurovat dotovanemu subjektu jde dost blbe...
Běžte do háje s Ostravou ,já jezdím z Brna.
No proto aši jezdím busem
Z Brna do Prahy jezdí pohodlné, čisté a rychlé vlaky za pár korun. Autobusem bych nejel ani za nic.
Pořád se zde řeší Praha -Ostrava, či Praha-Brno. Proč se tedy odtamtud netrhnou a nepřejdou na jiné části železnice? Praha-Ústí n/L je cca 100 km a běžná jízdenka stojí 130 Kč-to je proti těm sledovaným opravdu výsměch! Přitom se dojíždí denně především kratší vzdálenosti-než pendlovat ve vlaku 3+3 hoďky!
tezko muzes skouset konkurovat draham tam kde jsou dotovane
Ja tomu fakt nerozumim. Jedzim mezi Pha a Olo skoo denne. Pres den jede vlak castejc, nez Metro (nadnesene;), vlaky jsou poloprazdny, firmy jezdej pod naklady, ale kdyz chce clovek vyrazit z Prahy vecer, ma smulu. Posledni "normalni" vlak jede ve 20:16 a uz ten je dost plnej. Kdyz chci jeste pozdejc, musim cekat do 22:29 a vrtit se 30 let v case. Vlak je hnusnej a starej, ale dlouhej jak Lovosice (pravda, jsou tam i luzkace, ale stejne) a narvanej po strechu. No a kdybych chtel v Praze zustat jeste dyl, tak cekam az do 0:06 a to je uplna chutovka, ale i tak diky CD za ni. Chapu, ze nocni cestovani ma asi sva specifika, ale s LE urcite pojedu spis 4x za mesic v noci (klidne za plnou cenu) nez treba kousek po poledni...
Ta momentální cenová válka mi připadá dost nebezpečná. Vydávat ji za výhru cestujícího mi připadá dost krátkozraké, i když momentálně to tak zatím je - než se projeví podúdržba ještě víc nebo nějaký soukromník zkrachuje.
A to už se skutečně vyplatí nekupovat si byt v Praze, či pořizovat si podnájem. Akorát to chce obětovat 6 hodin ve vlaku. Třeba připojí spací vagóny.
Na tuto hloupost zde už zazněla odpověď, že ČD jezdí Praha-Ostrava už dávno za cca 100Kč denně, pokud byste měl zájem o každodenní dojíždění.
Jsem zvědav, jak dlouho toto ti dva šašci vydrží.
Co asi udělá žlutý a černý panáček, když se modrý panáček naštve a sníží cenu jízdenky na "baťovských" 49 korun ... Půjdou na korunovou jízdenku ???
Když zlevní na 49 tak Jančura okamžitě vystoupí ve všech médiích jak ČD jezdí pod náklady. Za Korunu jezdit nemůže to by měl z vlaku tržbu někde 300 a na poplatcích jen za cestu by zaplatil tisíce plus personál plus občerstvení a to všechno několikrát denně to by nevydržel dlouho.