Diskuze

Konkurence na dráze dál drtí ceny. Z Prahy do Ostravy už jen za 95 Kč

Soukromý dopravce Leo Express opět zostřil konkurenční boj o zákazníky na hlavní trase mezi Prahou a Ostravou. Věrným zákazníkům Českých drah, kteří mají jejich kartu IN 25, začal nabízet třicetiprocentní slevu. Se stejnou slevou bleskově přispěchal i konkurenční RegioJet. Dráhy už zvažují právní kroky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

;-D;-D;-D

"Každopádně lze takový krok považovat za překročení pravidel korektního konkurenčního boje,"

Ked idu CD s cenami jazneho pod svoje naklady jedna sa o bezny konkurencny boj. Ked tak urobi ich sukromny konkurent, tak sa jedna o prekrocenie pravidiel korektneho konkurencneho boja.

1 2
možnosti
JZ

J98a55n 74Z60b66o17ř32i70l

6. 3. 2013 10:15

Nevidím důvod proč ... každý dopravce může uznávat jakékoliv slevové karty dle vlastního uvážení. I kdyby byla sleva při předložení jízdenky z metra tak je to jen jejich věc si myslím. A konkurence je zdravá , jen tak dál;-D

1 0
možnosti
RJ

"Ještě před dvěma lety vycházela nejlevnější jízdenka z Prahy do Ostravy na více než čtyři sta korun"

Pane Sůra, to myslíte vážně? Tady už přestává legrace. SporoTiket bez inkarty za 330 nic?

5 0
možnosti
MM

Stejně je výsměch to, že nakonec se jezdí nejlevněji mezi Prahou a městem, kde když řeknete Čechy a Praha, tak by vás 90% lidí nejradši zamordovala, protože jsou bytostně přesvědčeni o tom, že jsou strašně ukřivdění a ničení těma Čecháčkama..

Kde je cenová válka mezi Prahou a jinými městy? Tohle je jen další zvýhodňování regionu, který to nikdy neocení.. Jen pro info -  v Praze nebydlím.. Hloupých řečí jsem si ale v Ostravě vyslechl..

0 5
možnosti
RJ

"Cenová válka" může existovat jen tam, kde je komerční provoz. A mezi ostatními městy se komerční provoz nevyplatí (málo obyvatel, pomalé tratě vedoucí oklikou, přímé dálnice).

4 1
možnosti
ZB

Jak to napsat slušně, proč se řeší jen spoje Praha, Ostrava, Olomouc?

Co jiná města? Tam lidé nežijí. Jděte do ......háje, celé ČD A REGIOJET A LEO EXPRESS.

1 5
možnosti
MK

Do jinych mest ti konkurence sama od sebe jezdit nezacne, protoze konkurovat dotovanemu subjektu jde dost blbe...

1 2
možnosti
LM

Běžte do háje s Ostravou ,já jezdím z Brna.

No proto aši jezdím busem

0 3
možnosti
MN

Z Brna do Prahy jezdí pohodlné, čisté a rychlé vlaky za pár korun. Autobusem bych nejel ani za nic.

5 0
možnosti
Foto

Pořád se zde řeší Praha -Ostrava, či Praha-Brno. Proč se tedy odtamtud netrhnou a nepřejdou na jiné části železnice? Praha-Ústí n/L je cca 100 km a běžná jízdenka stojí 130 Kč-to je proti těm sledovaným opravdu výsměch! Přitom se dojíždí denně především kratší vzdálenosti-než pendlovat ve vlaku 3+3 hoďky!

4 1
možnosti
MK

tezko muzes skouset konkurovat draham tam kde jsou dotovane

3 1
možnosti
Foto

P29a22v26e76l 37K35o37z76a

2. 3. 2013 8:45

Ja tomu fakt nerozumim. Jedzim mezi Pha a Olo skoo denne. Pres den jede vlak castejc, nez Metro (nadnesene;), vlaky jsou poloprazdny, firmy jezdej pod naklady, ale kdyz chce clovek vyrazit z Prahy vecer, ma smulu. Posledni "normalni" vlak jede ve 20:16 a uz ten je dost plnej. Kdyz chci jeste pozdejc, musim cekat do 22:29 a vrtit se 30 let v case. Vlak je hnusnej a starej, ale dlouhej jak Lovosice (pravda, jsou tam i luzkace, ale stejne) a narvanej po strechu. No a kdybych chtel v Praze zustat jeste dyl, tak cekam az do 0:06 a to je uplna chutovka, ale i tak diky CD za ni. Chapu, ze nocni cestovani ma asi sva specifika, ale s LE urcite pojedu spis 4x za mesic v noci (klidne za plnou cenu) nez treba kousek po poledni...

5 0
možnosti
JD

Ta momentální cenová válka mi připadá dost nebezpečná. Vydávat ji za výhru cestujícího mi připadá dost krátkozraké, i když momentálně to tak zatím je - než se projeví podúdržba ještě víc nebo nějaký soukromník zkrachuje.

0 0
možnosti
TV

A to už se skutečně vyplatí nekupovat si byt v Praze, či pořizovat si podnájem. Akorát to chce obětovat 6 hodin ve vlaku. Třeba připojí spací vagóny.;-D

3 0
možnosti
PN

Na tuto hloupost zde už zazněla odpověď, že ČD jezdí Praha-Ostrava už dávno za cca 100Kč denně, pokud byste měl zájem o každodenní dojíždění.

6 0
možnosti
PN

Jsem zvědav, jak dlouho toto ti dva šašci vydrží.

14 1
možnosti
DR

D61a74v52i75d 18R58a72a83b

2. 3. 2013 0:04

Tak si jezdi předraženým Pendolinem ...

4 8
možnosti
MZ

Co asi udělá žlutý a černý panáček, když se modrý panáček naštve a sníží cenu jízdenky na "baťovských" 49 korun ... Půjdou na korunovou jízdenku ???

7 0
možnosti
VF

Když zlevní na 49 tak Jančura okamžitě vystoupí ve všech médiích jak ČD jezdí pod náklady. Za Korunu jezdit nemůže to by měl z vlaku tržbu někde 300 a na poplatcích jen za cestu by zaplatil tisíce plus personál plus občerstvení a to všechno několikrát denně to by nevydržel dlouho.

4 0
možnosti