Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Plzeňská Škoda uspěla v Turecku, dodá tam 60 tramvají za 2,6 miliardy

Škoda Transportation dodá 60 tramvají milionovému tureckému městu Konya. Hodnota kontraktu přesáhne 2,6 miliardy korun. Plzeňský výrobce kolejových vozidel porazil ve výběrovém řízení pět firem, například kanadský Bombardier, polskou Pesu nebo čínský podnik CNR Tangshan Railway Vehicles.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36a88k56u49b 18S62u31c90h91ý 2484407982

Do ted si vystacili s 20ti starymi tramvaji a ted kupuji 60 novych? To je teda velmi rychle rostouci mesto.

0/0
5.3.2013 15:25

R46a61d74e26k 81J35a59n27a57t50a 9515186574552

Turecko v posledních letech hodně investuje do infrastutkrury, do železnic zvláště. Před dvěma lety otevřeli novou trať na 250 km/h právě z Konye do Ankary. Cestovní doba se zkrátila z 10 hodin na méně než 2 hodiny. A v nejbližší době bude otevřen podmořský tunel z Evropy do Asie pod Bosporem, rovněž železniční ...

+1/0
5.3.2013 19:45

A31l52a70n 15Ř35e91p58k58a 4745176

Pokud se Číňani naštvou, když nevyhráli, tak celou Škodovku koupí a přesunou výrobu pryč ;-D

0/0
4.3.2013 17:02

J71i55ř47í 29E29r52b83e76n 1943884146147

Jů, a nejsou náhodou hloupí? Naši Pražané by jim přeci jasně vysvětlili, že moderní škodovky jsou eé a že by si měli pořídit raději T3SUCS ;-D

+2/0
4.3.2013 15:04

K69a60r25e52l 51K76o17š85ť47á48l 8907611410775

Těžko říct, jak vypadá tamní trať, možná se to tam výborně osvědčí, ale je fakt, že v Praze se dost věcí nepovedlo.

+1/0
4.3.2013 16:41

V30l86a22d47i50m87í85r 67F53i35b86i40g97e15r 5654731231684

Tak ono to bude možná i jinak u nás se prostě musí koupit jen to nejlevnější tramvaj v základu s dřevěnými sedačkami ani nevím jestli v Praze jezdí klimatizovaná tramvaj nebo je to jen do zahraničí. U nás to neobjednávají protože ti co to vybírají viděli tramvaj možná z auta když projížděla kolem.

+1/−1
5.3.2013 8:26

R50a27d82e20k 89J81a50n81a50t88a 9695336644842

Pro dřevěné sedačky se rozhodli na základě ankety mezi veřejností.

+2/−1
5.3.2013 9:13

V87l50a32d96i63m56í48r 26F27i12b16i88g65e21r 5774121291724

To jsem nevěděl ale vsadil bych se že kdyby byla anketa jestli si cestující přejí klimatizované vozy tak by si to přáli. v létě je to v tramvaji peklo:-)

+1/−1
5.3.2013 9:21

T34o32m20á23š 94Z19e95m40a96n 3685468954975

Klimatizovat něco, kde se každé 2 minuty otevře několik velkých dveří nemá smysl, lepší by bylo vrátit se k střešním větracím otvorům a pořádným posuvným oknům.

+2/0
5.3.2013 10:13

P30e70t11r 51H56a81n68á20k 9661291342981

Jasně. Všude to jde, jenom tady to nejde. A nastupují kecy o tom, že se moc staví, že je moc zastávek a že je to drahé... A přitom za rohem se z DPP vyvádí miliardy.

+2/−1
5.3.2013 13:00

J80a13n 10Š26p38e13c48i69á95n 2970420749739

Polstrovany sedacky se neosvedcily, zadrzuji v sobe moč,vlhkost,smrad, drzi se v nich mikroorganismy jako ve verejnem wc. Cisteni je narocne = nakladne pro dpp.

+1/−1
5.3.2013 11:28

M54a23r10t33i58n 79R78u30z13i85c28k64a 1682318296607

Vite, tenhle typ tramvaje neznam, prvni verze se bude vyrabet pro Miskovec, jinak do Prahy dava Skoda 15T, ty jsou celkem slusne i s drevenymi sedackami - ale bez klimatizace (s vyjimkou jedne jedine s klimou), ale to co do Prahy slavnostne dodali s designem Porsche to je stara Vektra, kterou nikdo nikde neobjednal (s designem Porsche jen Brno, Praha a Vratislav), je to takove pojizdne zelezarstvi s neskutecne malym prostorem uvnitr, co jen tak tak splnuje tonaz na napravu...

+1/−1
5.3.2013 15:00

K62a66r12e84l 24K24o15š94ť23á67l 8647971360115

Ne, tak do Miškolce ani do Konye nejde 15T, ale vývojový následník právě té Vektry nebo Porsche. Pro Miškolc je to 26T a pro Konye je to 28T. Cena rozhoduje a tahle poměrně jednoduchá tramvaj se asi dá vyrobit levně.

0/0
6.3.2013 9:09

M31a38r36t77i11n 68R67u86z18i49c55k77a 1762278816617

Ano je to vyvojovy naslednik 14T a Vektry, vsak take doufam, ze vyrazne lepsi nez 14T v Praze, tu by asi nikdo nechtel, ... Pro Prahu je vhodna prave 15T.

0/0
8.3.2013 17:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.