- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Taky bych si klidně koupil novou škodovku, prostě na to ale nemám, a vím, že nebudu sám...
Proč se tolik diskutujících diví, že může mít vliv čekání na nový model. Proberte se do reality: polovina prodejů Oktávek jsou služební auta - když budu mít schválenou služební Oktávku, tak si na novou pár týdnů počkám.
Jo a nová Octáva bude z náhradních dílů né z A3, ale dokonce z A1. :D A bude bez ukazatele teploty chladící kapaliny, můžete si to hodit pane. Shodíte to auto z útesu po záruční době, nebo najetí 150tkm.
Lidi nečekají na novou Octávii, ale na Fábii, takže letošní pokles bude očekávaný.
Superby, které jsou na podvozku Octávie jsou jen podvrh pro hlo.pé nakupující. Fábie II, která by měla být pojmenována spíš jako Fábie I facelift. Nemá co nabídnout. Octávie, tam se lidé dívají na příliž vysoké ceny. Dále ceny aut, které se prodávají zde, jsou příliž vysoké, Ti rozumější jdou kupovat na Slovensko, mimochodem, jak je možné, že na Slovensku lze koupit mnohem mnohem levněji nový vůz, za stejnou cenu tam koupíte téměř v plné výbavě.
No a dál, o ceně PHM atd. díky vaším cenám lidé auta tolik neopotřebují a nepotřebují vyměňovat. To by jste měl pochopit, mě bude má ojetina stačit klidně i na 10 let, než ji projedu.
Snižte DPH a prodeje vzrostou,mzdy státních zaměstnanců klesnou.
Lidi čekaj s penězma ve štrozoku na zahájení prodeje Octy 3 v kombajnu. To je celý problém
Ja bych si klidne nove auto do 300 000 koupil. Ale nechci se kvuli tomu zadluzit tak, ze bych musel vratit 500 000. S jistotou stabilniho prijmu ovsem tuto prirazku zaplatim. Da se nejak zajistit stabilni prijem, kdyz budu stabilne nakupovat?
Tohle je přesně problém ekonomik založených prakticky výhradně na spotřebě. Proč bych si měl kupovat nové auto každý rok, nový televizor každý měsíc atd?
Prostě, pokud nemám důvod k výměně stávajícího předmětu za jiný proč bych to dělal? Že jsou výrobní linky předimenzované a
Tohle je přesně problém ekonomik založených prakticky výhradně na spotřebě. Proč bych si měl kupovat nové auto každý rok, nový televizor každý měsíc atd?
Prostě, pokud nemám důvod k výměně stávajícího předmětu za jiný proč bych to dělal? Že jsou výrobní linky předimenzované a vyrábí zboží v množství a ceně, která neodpovídá poptávce je špatný podnikatelský záměr a ne konec světa.
Osobně si myslím, že velkovýrobci chtějí vytvořit ve společnosti pocit krize, chudoby a dosáhnout sponzoringu jejich soukromé výroby z tzv. veřejných zdrojů. Samozřejmě za pomoci PR agentur zabalené do patřičného sociálna a filantropie.
Nakonec, když dokázali ekotuneláři získat trvalé subvence, proč by nemohly být zavedeny i jinde, např. trvalé šrotovné. I za cenu státního bankrotu.
očekávám brzký zákon na zákaz provozu vozidel starších 15 let. To by bylo aby si lidi nekupovali nový auta a jezdili starýma
V Praze to bude spuštěné už za chviličku, průjezd centrem se starším autem 10let, na to zapomeňte.
Znám automotive firmu , kde přes 500 lidí má plat něco málo přes 10tis/kč hrubého - otázka pro pravicové voliče - kolik si myslíte , že si tito lidé koupí nových aut .....
zákony ekonomiky jsou jasné - spotřeba je motor ekonomiky , ale lidé na to prostě NEMAJÍ
Tihle lide si nove auto nekoupi nikdy, ale zase utrati svoje penize jinde a auto si tak koupi jini.