Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tesco nabídlo věrným sledování filmů zdarma, v ČR televizi nespouští

Britský řetězec Tesco nabídne držitelům věrnostních karet Clubcard přístup k filmům na internetu zdarma. Svým věrným klientům umožní sledovat novou televizní stanici Clubcard TV. Na zákazníky také namíří reklamu podle jejich profilu. V ČR není zatím spuštění televize na programu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P43a31v89e60l 43Š95i72k80a 8479272344565

Ano.Kdekdo se přidá jako ovce do stáda držitelů Clubcard.Nejsem tak hloupý, abych řetězcům dával vědět co kupuji, v jakém množství a své zvyklosti včetně adresy.Protože zájem řetězců je hlavně co nejvíce vydělat hromadu peněz a zákazník a kvalita je až na chvostu zájmu.

0/−3
7.3.2013 20:59

P27a71v35e93l 29F55a35r70a 9774465968988

Žijete na pustém ostrově? Nemáte žádný majetek, doklady, účty u bank apod.?

Pak je vaše starost oprávněná, jinak jsou stejně vaše data profláklá a lehce dostupná téměř pro každého. A vydělat hromadu peněz není jenom zájmem řetězců, ale každého, žijeme přece v kapitalismu. ;-)

0/0
8.3.2013 10:10

P56a80v96e15l 55Š98e72d17l83b75a56u48e97r 7468261142435

Když už tady jsou, tak by mohli místo vymýšlení ptákovin a odrbávání dodavatelů prodávat raději kvalitní potraviny a třeba české maso místo polského šuntu, udělali by lépe...

0/0
7.3.2013 19:18

P92a92v63e24l 72F51a95r45a 9704425488588

Právě že i z těch karet moc dobře vědí, že to lidi kupují a kteří, a proto nepotřebují měnit nastavené praktiky. Kdyby to lidi přestali kupovat museli by něco změnit.

0/0
8.3.2013 10:13

J93a35n 95P34š90e14n61i98č66k34a 2480538273722

Zrovna maso v Tescu nekupujem, ale v podstate staci nakupovat veci ve vysce oci a ne se furt ohybat k podlaze, kde lezi to nejlevnejsi.

0/0
8.3.2013 10:36

P50a25v86e94l 82F38a31r36a 9834535438838

"v ČR televizi nespouští" -

u nás už 4 roky spouští virtuálního operátora a také nic! Jsme prostě specifický trh!  :-)

+5/0
7.3.2013 13:37

M83i38c10h69a84l 66Š34t57ě88p49a59n24o17v41s64k14ý 5761681546

Jestli ovšem vina nebude někde úplně jinde;-) Možná u ČTÚ;-D

+1/0
7.3.2013 20:28

D19a96v98i10d 79P57r74a58ž19á37k 6664502522896

Musí se uznat, že Tesco má věrnostní program zmáknutý téměř dokonale. V tomto případě se poměrně mastná investice do "znalostní databáze" opravdu vyplatila.

+2/0
7.3.2013 12:14

J16a30n 32P98š96e49n80i28č68k82a 2110658713872

Jo po nejakym roce a pul mi uz chodi kupony na to co skutecne kupuju.

0/0
8.3.2013 10:34

A50n73t26o59n25i98n 34K85u83l38h29a21n19e17k 5246300327974

Jen 3.5 milion vernostnich karet je na tenhle rybnice hodne slusny vysledek. Nesmime zapomenout na porovnani skladby a poctu obyvatel. :-/

+6/0
7.3.2013 11:47

P17e34t10r 21D41v15o78ř28á72k 9892387251988

Beef?

of Horse!

+2/−4
7.3.2013 11:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.