Diskuze
Škoda byla úspěšná, teď udáváme tón my, píše dealerům šéf Hyundai
Děkujeme za pochopení.
M47i64r61o40s35l80a88v 16N41e92v42e89s28e60l24ý
Nalijme si cisteho vina. Skodu kupuji prevazne firmy jako sluzebni vozy. Ono se neni cemu divit, firmy maji prostredky na koupi drazsich skodovek. Ja jako fyzicka osoba s prumernou mzdou nemam ty prostredky na koupi vozu skoda. Logicky se uz divam co si za ty nemale penize poridim jestli auto v plne vybave byt treba hyundai nebo klidne dacii a nebo si poridim za stejne nebo vyssi penize pouze kastlu s volantem, svetly a se dvemi zrdcatky ( zamerne pisu 2 neb to prave se svoji velikosti zrdcatku zdaleka nerovna). Proste je treba uvazovat racionalne a ne emotivne asi tak.
T56o35m24á59š 31K80l39í65m90a
Škoda - vývoj, výroba, motnování, administrativa a vše co automobilka potřebuje je v ČR (jestli se nepletu cca 35tis zaměstnanců) - ano to je české auto (jsem ochoten přimhouřit i oči na přebíráním některých vývojových prvků z WV). Tato společnost odvádí většinu daní zde v ČR, tato společnost v ČR zaměstnává desetkrát tolik lidí - to jsou ti, kteří zde také vydělané peníze utratí a opět zaplatí daně zde.
Hyundai - vývoj, výroba atp. v ČR rozhodně není. Je tu pouze montovna, vše se vyvíjí a vyrábí někde jinde, do ČR pouze přivezou hromadu dílů a šroubků a vše dají dohromady - tzn. zaměstnává tam v nošovicích lidi s nejnižší kvalifikací (alespoň většina, někdo je také samozřejmě musí vést a někteří musí mít určitou odbornost) v porovnání se Škodovkou - toto rozhodně není ČESKÉ auto. Je to prostě korejec (nic proti nim, jen chtějí prodávat víc, jako každá firma).
Porovnávání na České a vůbec na Evropském trhu nemělo nikdy v minulosti přílišný úspěch - spíše tyto akce působili kontraproduktivně. Otázkou ale zůstává, co bylo cílem této marketingové akce..... jestli jim šlo pouze o rozvíření diskuze nebo o zaujetí médií, tak to jim vyšlo na 100%.
P38a59v79e69l 20O30d20r95a95z35i73l
Ani to VW nenapíšete správně. To bude asi těma přimhouřenýma očima, nad přebíráním některých prvků, těch nepodstatných, jako jsou třeba podvozky a skoro všechny motory.
Hyundai má pochopitelně taky výrobu v ČR, a to u subdodavatelů. Vaše představa o výrobě automotive je legrační.
Škoda je německá a Hyundai korejský. Pokud chcete považovat škůdku za českou, musíte i Hyundai, vaše teorie je pěkná, ale varchrlatá.
P23e39t30r 75V40i36n44t53r94l28í95k
Hyundai není zrovna synonymum pro kvalitní vozy, šéfík musí nějak povzbudit dealery, ale to už bych si radši koupil jiné evropské auto, než Hyundai
A91l49e38s 36D84r93d48a
Mě argumentace pana Vošického na adresu škodováků přípomíná ten starý vtip: "nejdřív jsem ho surově kopl břichem do kolena, pak mu pořádně natáhl obličejem do pěsti a nakonec jsem ho za sebou hnal přes celé město až na nádraží". Škodovkou nejezdím, ale výplod pana Vošického je pozvánkou ke Chocholouškovi.
P24a42v17e98l 69O11d75r10a28z94i21l
Hjondééé vyrábí třetí nejprodávanější auto na světě. Škoda se nekvalifikovala ani do první padesátky. To o kvalitě neříká skoro nic, ale objemem prodejů se tu často argumentuje...
M46a92r91t85i10n 26V14a47n29ě94k
muslimů je taky na světě nejvíc a presto si nemyslím, že by to bylo kvalitní náboženství.
L45i85b70o71r 42G66r40a40n83d44i25s57c81h
Jen skoda ze v clanku chybi cisla.
Registrace 08-2013: Hyundai: 1 156, Skoda : 3 438
Za cely rok Hyundai: 10 552, Skoda: 31 597
Zda se mi, ze malinka skodovenka prodava 3x vic, jeste si to radsi dam do kalkulacky.
No, nechci zde syckovat, ale clanek lehce nadrzuje Hjondé, tak doufam, ze to neni zakuklena placena reklama
P92a66v24e69l 29O10d40r17a49z42i21l
No, a celosvětově zase prodáá 3x víc Hyundai, no.
Je to jen reklama.
Nejlepší jsou ty názory "škoda se víc krade, takže musí být lepší."
D81a13v98i62d 38Š19v80e55c
Hyundai mi nikdy nevadila, ale vzhledově mě prostě nezaujala. Před pár měsíci jsem ale v TV/rádiu zaslechl jejich reklamu, že české vozy nemohou být světové a měsíc na to jsem viděl v časopise reklamu na český kombík Hyundai i30/40(nejsem si jistej) a tehdy mi jejich reklamní kampaň a vůbec prezentace celé značky začala být divná. A teď když vidím, že se nebojí srovnání, škodovky jsou jim ukradené a že vyhrávají, tak už si o nich myslím jen to nejhorší. Srovnávají se pouze se škodovkou, přesto že je jim ukradená, buď tedy ať reklamu pojmou "Jsme lepší než Škoda" nebo pořídí další konkurenční vozy dalších prodávaných značek. Navíc si myslím, že kdokoliv se rozhodne ke koupi vozu(ať už za milion nebo za čtvrt milionu), tak nejde do prvního salonu a nevybírá tam, ale při dnešním možnostech si své vlastní srovnání provede, tím pádem jejich akce nebojíme se srovnání je zcela zbytečná.
P29a29v96e31l 37O96d68r18a69z87i20l
Ta reklama neříká, že české vozy nemohou být světové.
D75a66v87i21d 98R29y84c56h84e47t87s87k94ý
Ten dopis má tak trochu korejský nádech - vyděšený domácí konkurent je porážen skvělými vozy Hyundai. Nemyslím to špatně, korejci jsou prostě trochu víc na emoce, asi ta formulace potěší šéfy. Jinak tahle kampaň je trochu zoufalost, ale možná to díky těžké medializaci dosáhne k lidem, kteří si auto vybírají podle dojmu z autosalónu...
J52i59n89d39ř66i77c11h 74Š62k68o38p61e94k
mnoho nadřízených a vůdců lakovalo své podřízené přiohnutou pravdou........
G44a86b71r60i90e70l28a 39V65o53j93t91o10v42á
Myslím si, že Škodovka prostě jen odvádí pozornost tím hlavním a tím je cena a srovnávání nižších modelů na prodejně. O tom to přece vůbec není. Je to to o tom, že Hyundai srovnává dva vozy, jeden vybavený a druhý možná chudší - ale nejde o výbavu, jde o to, že tyto dva vozy jsou k mání takřka za stejnou cenu. O několik komentů níže píše nějaký pán, že přišel do Hyundai a chtěl půjčit Škodovku. A že odmítli? Milej zlatej pane, vy se divíte? Přišel jste přece do Hyundai - ne do prodejny Škoda. Jedná se o srovnání, nikoliv prodej. Škodovce letos poklesl prodej a začání být nervózní a moc by se jim líbilo, kdyby za neschopnost Škodovky zaskakovali dealeři Hyundai.
Stejně je na všem dost zajímavé, že ti, kteří se tady zastáváte Škody, jste nebyli schopni vyvrátit tvrzení a za ním si stojím, že Hyundai má mnohem bohatší výbavu a to za mnohem míň peněz. Tečka. Domluvila jsem.
P52a62v95e18l 40P41a12l77o76n17c38y
to je dobre, ze uz jste domluvila.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat
Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...
Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově
Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...
Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman
Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...
Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů
Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!