Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Automobilka Fiat získala pod kontrolu celý Chrysler

Italská automobilka Fiat podepsala dohodu, na základě které získá plnou kontrolu nad svým americkým partnerem Chrysler, jehož už vlastní z téměř 60 procent. Fiat za zbylý podíl zaplatí 3,65 miliardy dolarů (72,58 miliardy korun).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T73o41m15á79š 79V81a53l18d59e84r 7513830869

Ještě si pamatuji články o blízkém bankrotu Fiatu a prodeji klenotů Ferrari a Maserati. Nyní Fiat posiluje, vlastní i podniky dodávající většině automobilek strategické součástky do jejich vozů. A zase se objevuje, že jeden z nich Magneti Marelli bude opět na prodej. U Fiatu to mají jak na houpačce dle analytiků a novinářů. Pouze odborníci na techniku vidí stálý technický přínos Fiatu a tím i jeho růst pomocí licencí a know how. Teď doufám, že finance ukočírujou a Fiat bude dále prosperovat.R^

0/0
2.1.2014 17:31

L54a12d57i25s57l52a26v 94O87n81d60r57á83č87e20k 6476279428260

Nebylo to tak dávno co automobilka Fiat měla existenční problémy, zdá se, že je to minulost.

+1/0
2.1.2014 13:00

I60v67a68n86a 69V58e86s52e69l15á 2981903189745

je mi z toho Fiatu spatne ... takova likvidace okolnich znacek to je hnus velebnosti ... kdyby to aspon pohrbili uplne ale oni zacnou prasit ty auta a zacnou to vydavat za Fiat a obracene ...

0/−4
2.1.2014 12:16

P32a61v37e70l 52V85a80j98n85e59r 4540322954927

Na vlastní žádost byl jsem právě přijat

do funkce ředitele firmy Fiat.

:-)

+1/−1
2.1.2014 11:27

A42l70e41x52a34n50d35r 85K42o69s55t97k65a 5729356819816

Americký automobilový průmysl je v PR..ůšvihu kvůli všemocným odborům. Prostě není možné funkčně negramotnému dělníkovi (tedy umí se podepsat, umí si přečíst noviny, neumí přečíst knihu) u pásu tolik, co jinde vydělá inženýr.. Plus mu platit dovolenou, nemocenskou, nákup vlastního automobilu se slevou atd.. Pokud podniku 90% zaměstnanců nevydělá ani na svůj plat, tak míří ke krachu. Původní myšlenka při zakládání odborů byla ta, že podnik vydělává miliony na práci dělník, tak že jim má přidat.. Ovšem dnes jim nedochází, že ono je to naopak.. Že podnik prodělává miliony, kvůli přehnaným platům dělníků.. Že je nutné ty platy buď snížit, nebo modernizovat výrobu a polovinu dělníků vyhodit.

+6/−3
2.1.2014 0:57

L69u48k18a65s 58P19a56v89l39i61c61e81k 4188421460626

Je rok 2014 ne 2006.  Zjistete si neco o nakladech na praci vcetne benefitu a ustupky ktere udelali UAW a to nemluvim o efektu tezeni ropy a plyn z bridlic kdy cena zemniho plynu a ropy se dlouhobe pohybuji pod naklady na vyrobu jinych zemich mimo severni ameriku.  Ziskovost automobilek v severni americe (zvlaste tech co maji vedeni v USA) je na velmi vysoke urovni spolecne s vytizenosti vyrobich linek na rozdil od vetsiny Evropy.

0/0
2.1.2014 19:36

P92e19t97r 72V56i65n67t48r46l28í66k 3246534301

pokud nebudou koncernově vyrábět na jednom typu více značek - např lancia ala chrysler tak jeto celkem jedno ne

0/0
1.1.2014 23:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.