- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Krásné příspěvky od těch, co podobnou situaci nezažili. A navíc, pokud máte zaplacenou dovoleno s CK, nic jiného Vám nezbývá, neboť Travel Service má monopol.
No myslím, že Travel Service tímto u zákazníků skončil. A upřímně, dobře jim tak za to, co předvedli (nejen v tomto případě).
Pikolík zastavil let? No to jsou mi věci!
kazda slusna aerolinka zajisti pasazerum hotel, jidlo a napoje, pokud se letadlo zdrzi. Vystaveni vstupniho viza v Dubaji netrva dlouho, da se to udelat na letisti po priletu, pokud se jedna o velmi kratky pobyt. Ale neco to stoji, takze vymluva Travel Service, ze to nebylo mozne, byla pouze z financnich duvodu - nechteli za vizum zaplatit. Tranzitni hotel je primo na letisti, ale pokud pristali na "vedlejsim", mozna byl skutecne problem zavezt cestujici letistnim autobusem do hotelu, i kdyz..... Kdyz jsme posledne prileteli do Dubaje z Prahy s Emirates, take jsme vystupovali z letadla v nejakem vzdalenem terminalu s parkovacimi plochami oznacenymi jako G, ani jsme nedostali gate a tunel, museli jsme po schudkach na plochu letiste a odtamtud nas letistni autobusy prevazely do tranzitnich prostoru na pasovou a celni kontrolu pro nas, kdo jsme v Dubaji vystupovali, zatimco ti, kdo meli spoj dal, zustali v tranzitu.....a meli pristup do hotelu, pokud meli delsi pauzu mezi lety. Emirates v soucasne dobe dava ubytovani zdarma pro pasazery, kteri prileteli a odletaji s nimi a maji pobyt v tranzitu mezi 9 a 18hodinami . Mne to predevsim pripada, ze Travelservice proste skudli ....
Jak někdo může s Travelem letadlem 737 letět tak daleko na Srí lanku? Letět jak sardinky? Já s nimi letěl na Kubu a s letadlem 737 tak daleko již nikdy. Taky se nám stalo, při odletu z Prahy, že na runwey při startu kapitán nahlásil poruchu na letadle. Museli jsme se vrátit zpět do do odbavovací haly a čekali na opravu letadla 4 hodiny.
Cesta tam 15 hodin a cesta zpět 18 hodin. Brrrrr....Travelu nevěřím ani slovo.
P.s. Ještě bych dodal, že palubní personál taky situaci nezvládal a byl na lidi arogantní.
Že má letadlo poruchu se bohužel stává a zpoždění 16 hodin není nijak tragické a kompenzace formou volné letenky je adekvátní. Hysterické výkřiky 'dovolená se změnila v noční můru' spíš ukazují že vyčůránci vycítili příležitost se obohatit.
Lidi co cestují na Srí Lanku atd, nemají pár drobných na vodu a jídlo ? (kdyby jim to na letišti charitativně nedali, tak umřou hlady a žízní ?) Dělají srandu ?
nejde o par drobnych - s korunami v Dubaji daleko nedojdes a musis jit do ATM s kreditkou nebo smenarny vymenit penize, abys dostal mistni dirhamy. Krome toho, postarat se o jidlo a piti pro uvazle pasazery je povinnosti aerolinky.
10 hodin na letišti v Dubaji. A neměli chudáci ani vodu. No ono je to dubajské letiště jedna vepřovicová chatrč uprostřed pouště
byli v tranzitu... jen abys na to nezapoměl...
Nějak si nemohu pomoct, ale opravdu toto někoho trápí s výjimkou těch, co zůstali v tom letadle? Opravdu z tohoto musí být hlavní zpráva ve veřejnoprávních prostředcích? Že se letadlo porouchá asi uzná každý. Že bez víza se z letiště nedostane každý je jasné stejně jako to, že vydat poslednímu cestujícímu vízum, převézt jej do hotelu a z hotelu, včetně check outu a check inu může trvat bratru celých deset hodin (jedno vizum 5 minut, 120 lidí ...). Co na tom hotelu bude hoďku dvě dělat? Když uvážím, travel service je vesměs charter a tedy na nějakou tu hoďku zpoždění nekouká, tak jsem byl s jejich službami vždy spokojen. A toto mi přijde tak trochu jako štvanice. Kdo by ji asi živil? ČSA?
No pokud se vám něco takového nestálo, máte štěstí. Pokud ano, mluvil by jste jinak.
mě fascinuje, že pokud si někdo již na Maledivách všiml, že uniká palivo, tak do toho letadla vůbec vlezl - obdivuju odvahu některých cestujících, mě by tam teda nikdo nedostal
Jak běžný cestující pozná, že letadlo má technickou závadu? Já létám od 15ti let, tedy 23 let a nějak to nechápu.