Diskuze

Nepoctivé taxikáře odhalí satelity. Jančura vládě navrhne lék na „turbo“

Majitel firmy Student Agency a nově i provozovatel taxislužby Radim Jančura má řešení na problém podvádějících taxikářů. Proti turbu, jež si řidiči připevňují na taxametr a uměle tak navyšují kilometry při jízdě, chce bojovat satelity. Systém GPS by hlídal, jestli taxikář skutečně ujel vzdálenost, kterou ukazuje taxametr.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P41a80v78e49l 12Ř76a50p32e66k

24. 1. 2014 13:39

Proč by vláda měla řešit nějaké taxikáře?

0 1
možnosti
PA

Nepoctivétaxikáře odhalí satelity. Jančura vládě navrhne lék na„turbo“...

PanJiří Bureš, který vede oddělení taxislužby na pražskémmagistrátu na otázku redaktorky Kateřiny Koubové v článku nastr. 3 v byznysu speciál včerejší MF Dnes "Kolik stížnostína taxi dostáváte" odpovídá: "Hrozně málo. Jsou tojednotky ročně." Takže, kde je problém? Patrně je to pouzeuměle vytvořený problém, který má odvézt pozornost odzávažnějších a zásadnějších problémů, do kterých nászastupitelé hlavního města Prahy uvrhli. Např. tunel Blanka a výstavbaprodložené trasy metra A...

Otázkapoctivosti a nepoctivosti taxikářů má podle mého názoru jednořešení: svobodu volby. Jedná se totiž patrně o uměle vytvořenýproblém. Proč nejsou regulovány ceny cestovních kanceláří?Kancelář slíbí ubytování v prvotřídním hotelu v těsnéblíkosti pláže, ale zákazník se cítí podveden, kyž jeubytován v hotelu podřadnější kvality několik kilometrů odmoře..., za což zaplatil desítky tisíc... Proč nejsou reguloványceny lichvářských půjček? Proč není regulovaná cenapohostinských zařízení, když zákazníka okradá personál? Pročnení postižen Dopravní podnik hl. m. Prahy, když za zapomenutoulegitimaci na tramvaj se pokuta z několika set korun vyšplhá na15.000 Kč v rámci exekučního řízení, které proběhne jakoby nic po deseti letech?

Jakoudůvěru můžeme mít v instituci (veřejnoprávní korporaci hlavníměsto Prahu), která vlastní a řídí Dopravní podnik hl.m. Prahy, který obdržel za nedodržování zákona nejvyššípokutu v dějinách Evropské unie? Podle mého názoru se jedná ovelmi nedůvěryhodného vlastníka a správce takové firmy. A takový vlastníkse snaží vyřešit problematiku pražské taxislužby...?

Pročje vlastně na území hlavního města Prahy regulovaná cenataxislužby? Proč nestačí, aby se taxikáři řídili velmipřísným aktuálním zákonem o cenách, který sám o soběprodávajícímu zakazuje zneužívání svého eventuálníhovýhodnějšího hospodářského postavení vzhledem k zákazníkovi,který usedne do vozidla taxislužby a věří, že pojede zaobvyklou cenu? Protože kontrolní orgány si patrně ch

0 2
možnosti
VP

Huraaa,pan Jancura objevil Ameriku. Tuto kontrolu / pres GPS/ pouziva prazska taxisluzba FACETAXI uz od roku 2011.

;-D

2 0
možnosti
KM

jsem rád, že pana Jančura nepřišel s mýtnými bránami ...

0 1
možnosti

Pomocí GPS si délku trasu už dneska může změřit i cestující. Aplikací je na to dost.

1 0
možnosti
Foto

I18v40a72n 58M21a36r30e28k

20. 1. 2014 17:35

Český koumák má už i na toto určitě řešení,možná mu na to vystačí jedno balení Alobalu ? ! ? ! R^ ;-D

0 1
možnosti
ZO

koukám krákora je tady.tak to si musím přečíst co tenhle všudybýlek a všeználek zase ví a zná.a co všechno už vyrobil.hádám že kromě raketoplánu a rakety na sluneční pohon vše vymyslel a promptně dodal krákora.;-Dkrákora nikdy svými textíky nezklame.R^

0 0
možnosti
JF

J43a42n 47F76i79a25l88a

20. 1. 2014 18:12

Je dobrej, co? ;-)

0 0
možnosti
PR

tachograf a taxametr nemusí být ověřován a plombován?

0 0
možnosti
LN
ML

Jediná věc, která by naprosto vyřešila situaci v Pražské taxislužbě, je omezení počtu taxíků v ulicích. Prostě přestat vydávat koncese každému, kdo přijde na pracák. Magistrát si za tuhle situaci může sám. Je to  jednoduché. Vydalo by se pouze tři tisíce průkazek a dokud by nyní počet neklesl pod toto číslo, nové by se nevydávaly.

3 1
možnosti
PK

P50a69v22e45l 28K25r50á45l

21. 1. 2014 11:03

Souhlas. V New Yorku to takhle řeší a řidiči se klepou, aby o licenci nepřišli.

1 0
možnosti
VB

Nevím, proč by nemohl být taxametr se zaznamenáním polohy nástupu a výstupy, což by byly i údaje na účtence.

V lepším případě s uvedením ulic (žádné vypisování).

4 0
možnosti
MS

Bezne v Nemecku....jednoduche a ucinne.

2 0
možnosti