Diskuze
Na rušných silnicích přibude třetí pruh, předjíždění bude bezpečnější
Děkujeme za pochopení.
M69i43c34h10a70l 69M33i89l82l42e34r
treti pruh ve stoupani je velmi uzitecny a osvedcuje se uz dlouho v rade zemi. Ze pruh bude koncit se obvykle oznamuje ceduli "500metru do konce pruhu"
Srazky vozidel pri predizdeni v techto mistech nejsou vinou pruhu, ale nedisciplinovanosti a arogantnim prasecim chovanim nekterych ridicu. Nektere staty maji disciplinovanejsi a slusnejsi ridice nez jine staty.
P34a56v41e86l 17O46d92r55a19z61i90l
Super, hlavně že na dálnici se z cíle "trojpruh" udělalo zcela zbytečné a nesmyslné rozšíření odstavnýho.
J43i23ř46í 56S43y22n30e80k
Není to úplně zbytečné, jde o to že se aspoň při výlukách jednoho směru dají v druhém směru nalinkovat 2+ 2 pruhy...
Samozřejmě že si též myslím že by bylo lepší mít plné tři jízdní pruhy, třeba i za cenu redukce odstavného (anebo odstavných míst každých X metrů), ale holt v našem banánistánu jde taky na to kolik konkrétně je na to peněz (bohužel se stává že třeba jen o 10% víc se nesežene, tak by se spíš neudělalo nic) a/nebo jestli je patřičná příprava projektová/výkupy pozemků...
M22i84r29e72k 60R48a75d50o25s78t83n74ý
Když přidají pruh, silnici nerozšíří, tak to mám nechat stát v tom pruhu? Nedej Bože, aby to byl ten samotný.
M49a31r68e57k 60H80r43u66b57y
Parada, dalsi zasadni zmena na ceskych silnicich, ktera lze udelat stetkou a barvou. Jsem zvedav, jestli nekdy dojde i na ty ostatni zmeny, ty opravdu dulezite - zatacky na horizontu, neprehledne krizovatky, nenadala esicka na rovnych usecich apod. Jenze to uz by vyzadovalo nejakou praci, a v podani RSD nejspis balik penez vetsi nez Temelin
O47l40d95ř76i75c34h 86K18a68d25ě53r22a
Pokud nebudou pruhy odděleny dvojitou nepřerušovanou čárou, a budou pruhy odděleny pouze čárou přerušovanou, budu se hrozně bát jezdit. To bude smrťáků jak na běžícím páse.
J10i87ř59í 14S26y18n35e90k
Doposud to tak všude kde jsem měl možnost jezdit bylo... tedy že kde jsou 3 pruhy tak jsou směry oddělení dvojitou plnou čarou...
J81a35n 92F34i96a42l78a
"Řidiči nebudou muset nebezpečně předjíždět, když budou vědět, že je blízko třetí pruh." To jsem nevěděl, že řidiči předjíždět musí, a to nebezpečně. Kdo je nutí?
Podstatný přínos bezpečnosti by mělo zrušení hlubokých příkopů a hlavně betonových můstků přes ně, tak jak je to jinde v západní Evropě. Proč jinde příkopy nepotřebují?
V68á51c60l94a57v 62J37e25b69a54v21ý
Podstatný přínos by byl odebrání řidičáku všem agresivním hovádkům a mnohem tvrdší tresty. Asi by na silnicích byla tak polovina aut co teď, ale to by nebylo k zahození.
J18i11ř43í 50S85y22n92e13k
Třetí pruh obzvláště ve stoupání je velmi užitečná věc (neříkám že všelék) a přitom (záleží na konkrétním místě) nemusí být vůbec drahý, někde dokonce stačí přemalovat vodorovné značení...
Ale i tam kde to nestačí by stačilo rozšířit vozovku o poměrně malý kus, maxmálně do dvou metrů (pokud toto nestačí tak původní silnice se zcela neprávem označuje za první třídu). Toto se samozřejmě dá nejlevněji udělat přitom když už se stejně "do toho kope", čili při jakékoliv větší opravě/rekonstrukci. Chce to jen být na to připraven, mít "vyřízené papírování" a pochopitelně o něco víc peněz na tu reko, ale rozdíl opravdu většinou není zásadní...
Prostě si rozumně uspořádat priority, je sice hezké že se snažíme stavět nové dálnice (které jsou čím dál tím širší, někdy až pomalu zbytečně, s více než luxusními poloměry odbočovacích pruhů atd.), ale když pak zjistíme kolik takový kilometr luxusní dálnice stojí tak je to docela hodně peněz za ne až tak moc muziky...
Domnívám se že by to chtělo opravdu přehodnotit kategorii R (rychlostní silnici) tak aby ji bylo možno stavět citelně levněji (soustředit se na ty dva pruhy pro jízdu každým směrem, odstavný minimalizovat případně řešit místy na odstávku, střední pruh úzký se svodidly akorát tak pro příslušnou povolenou rychlost) než dálnici (dnes obvykle šířky 26,5m! OPRAVDU je to všude nezbytné když nemáme prachy??) s tím že na Rkách bude generálně povolená přiměřená rychlost (což si myslím že by mělo být 110kmh - tedy jen o 10kmh víc než je jinak povoleno jezdit na každé (i té nejzapadlejší) okresce v Rakousku...
V tomhle ohledu připomínám výsměch v podobě 80kmh na mnoha místech čtyřpruhové silnice Vyškov - Olomouc, ta silnice není zdaleka tak nebezpečná, jen se tam občas vyská někdo kdo jede mnohem víc a tak se to úředně "řeší" snížením rychlosti pro všechny... kdybysme takto prošly všechny silnice nižší třídy tak máme na mnoha místech padesátku, protože "za jistých okolností by rychlejší jízda mohla být nebezpečná"
J22a50n 76M80a78l68e28n19k17a
Třetí pruh vzniká na úkor krajnic. A to mi nepřijde vůbec jako příspěvek k bezpečnosti. Například ta silnice na ilustrační fotce musí být pro cyklisty a chodce naprosto děsivá.
J17i50n97d90ř92i86c98h 83Š63k31o18p67e13k
chodci na takhle dopravou exponovaných komunikacích ? Snad jedině sebevrazi
J69a49n 85M46a68l91e73n70k26a
No nevím. Ty dostihy, které vznikají před zúžením ze 2 do 1 (kde chce každý ještě stihnou předjet), a pak následné hromadné brždění - to mi nepřipadá, že by přispívalo k bezpečnosti.
R22o58b70e10r25t 49A67d30á31m51e77k
Kdyby tam jenom tak seděli a nic nedělali, vyšlo by nás to sakra levněji...
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...