- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
400 lidi denne? To je velkej kseft.
1) dotace
2) potenciál - KŽC tam provozuje nějaký ze svých "nostalgických" motoráků, což každého nenaláká
"Praha poprvé soutěží vlaky." Než vypustíte článek do éteru, zkontrolujte i jeho titulek!
Naprosto zbytečná a nesystémová městská linka. Toto má existovat dalších 10 let? Škoda slov.
Pro obyvatele Satalic, Kbel a i těch Čakovic je to zajímavé spojení. Zkus být ze Kbel za 15 minut na Náměstí Republiky jinak.
Já tohle vítám.
to musi vsechno jit pres Ropid?
Takže aby se trasa zaplatila bez dotací, muselo by tam jezdit cca 2000 lidi denně? Tedy 5x víc?
jinak porovnej s tímhle:
Metrobusová linka dnes jezdí v trase Dejvická – Vozovna
Střešovice – Vypich – Motol – Sídliště Řepy – Zličín a každý
všední den přepraví průměrně cca 12 000 cestujících.
(jedná se o linku 180)
A Regiojet nic? Tak to bude brzo u soudu :D
No, to mě taky napadlo :D A stejně tak mě překvapuje, že tam chybí Jančurův přílepek v článku (když je to navíc Sůrovina)
Regiojet by se take mohl ucastnit......Hned by tam pristalo desiro nebo talent :)
Jen jenstli by se Desiro nebo Talent tam vyplatilo.. Neznám tu trasu, ale nemyslím si, že je nějaká dlouhá.. By tam jezdila 810ka obarvená nažluto s kávovarem a audiovizuálním informačním systémem
Arriva... modernizovane, lec MOTOROVE. Na plne ELEKTRIZOVANE TRATI.
Na tak husty provoz je motorak pritezi navic.
Arriva jezdila na elektrifikované trati, ale soutěží se ta do Čakovic, ta není.