- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V rajónu který jsem jezdil sám s jedním autem(PPL) jezdila ČP se 4ma autama... není to reklama jen mi člověku se selským rozumem nějak nepasuje ekonomika-nákladovost??? A jinak přes ČP si neobjednávám nic,protože je to banda která neumí doručit balík...dá oznámenku pošťačce a ta ji vhodí do schránky. Služba jak sviňa.
Místo provozu jarmarku, by se mohly pracovnice pošty vzdělávat v oblasti ipoint
informací pro podnikatele, jak si mají vyřidit podnikatelé elektronický podpis, aby mohli elektronicky podávat přiznání k DPH, což je po 1.1. povinnost. Jak jsem zjistil na třech poštách o tom 20. ledna nevěděli nic !!
víte, že doručovatelky musí měsíčně prodat zboží (pytlíky na odpadky a pod.) za 800,-?? A když to prý neprodají, tak se jim to strhne z platu?? Jarmark jak sviňa. Tak třeba to nový ministr zatrhne...
Hlavně s tím jarmarkem, to by bylo fakt záslužný, aby chudák ženská u okýnka byla NUCENA nabízet současně pexeso, gumový medvídky a životní pojištění je fakt nápad z ústavu. Docela by mě zajímalo, kterej myšlenkovej gigant - menedžr to vyplodil . Jinak ano, ČP má mezery v kvalitě služeb, ale upřímně, za ty prachy by PPL zásilku tak maximálně vyhodila z okýnka projíždějícího vlaku
Netuším, jak je to pro soukromníka, ale jako firma jsme platili za balík přibližně stejně poště i jiným dopravcům. Respektive, pokud si to pamatuji správně, tak pošta byla 103 kč, generalparcel 110 a to PPL také tak nějak.
Stačí se podívat na banky jak u nich funguje soukr.vlastnictví. Ve státních rukou krachovaly a nyní mají stabilní zisky.
Pro mě jsou státní podniky jen zástěrkou pro zásobárnu koryt vysloužilým nebo zasloužilým politikům. Už proto by se měly všechny prodat a stát by se měl soustředit na vytváření podnikatelského prostředí pouze legislativou místo deformování trhu skrze subvencované přežitky komunismu.
Ps. kdyby jste posílali balík vyberete si Českou poštu??? Bohužel mám s jejich doručováním čerstvou zkušenost...
Ve státních rukou krachovaly? Kdy prosímvás? Zato těch soukromých bank zkrachovalo dost. Přesněji: bylo zkrachováno, zisky kdosi vytuneloval, stát zaplatil škody.
Na poštovní služby jsem si zvykl a plně jich využívám (hromadné podání) Jediné co mi vadí je právě ta smlouva s ČSOB. Neb nemůžete zaplatit na poště elektronicky jinou bankou. To je velké mínus. Jinak co se zdejší pobočky týče. Ochota, úsměv, hodně se to tu zlepšilo :o)
Mně by ani tak nevadily služby typu CzechPoint,které navazují na výkon státní správy,proto souhlasím se státním podnikem. Ale byl jsem na nové poště v Opavě (Breda) a prodej sladkých tyčinek za nerálné ceny mne šokoval !!!
Pošta a její služby jsou katastrofální , pošta má doručovat balíky a ne dělat výpisy katastru a pod. To pak moc nevydělá když jeden výpis dělá i hodinu protozě u nich nic nefunguje. To potom přichází o zákazníky kdyź nikdo nechce v té frontě čekat a příště pošle balík třeba prez PPL.
No vidíte já naopak vítám, že nemusím kvůli všelijakým výpisům nebo ověřováním podpisů na katastr, k notáři či na úřady.
Druhá věc je, že by na to pošta měla být připravena a mít na to jednak zvlášť přepážku a zvlášť člověka, který to bude dělat, aby lidi co mají ten balík pak nemuseli čekat kvůli tomu ve frontě, s tím souhlasím. Na větších poštách to většinou vyřešené je a na těch malých je mi to celkem jedno. Mimochodem, kolik lidí kvůli tomu pošle pak balík PPL, za ty jejich ceny pro nesmluvní zákazníky? Jako štve mě na poště pár věcí, ale prostě jsou v rámci možností nejlevnější a nejdostupnější.
Česká pošta se bohužel v případě vozů řídí heslem: Dnes podáte, zítra nedostanou a to často doslova a do písmena.
Posíláme ročně stovky balíků a i když podám balík jen doporučeně, druhý den je na místě, protože se stejně sveze s balíky DR ...
Za KOMUNISTŮ byla pošta poštou a sloužila lidem. Kvalitně a hlavně ve svém oboru. Nefušovala do řemesla trafikám, potravinám, pojišťovnám atd... Zlatý časy to byly..
Jenže to byla doba kdy jsem i telefonovat chodili na poštu. Doma jsme tel. neměli a z budky v ulici se dalo volat maximálně rozbitým okýnkem. Pochopitelně nebyl internet a veškerá komunikace mezi příbuznými a přáteli, kteří bydleli někde mimo, probíhala formou dopisů, pohledů, korespondenčních lístků. Totéž se pochopitelně týká i podniků.