- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"auta, hodinky i kontejnery"
A na té fotce je auto nebo kontejner?
Pro ty firmy je to obchodní úspěch a z něho budou mít prospěch další dodavatelé a zaměstnanci, to je jasné, nicméně, co se prosazení české firmy v mezinárodní konkurenci týče, tak zde vidím z výše uvedeného seznamu pouze aktivity Škodovky a Česko-slezské výrobní, zbylé tři případy jsou objednávky ČOV určitou formou sponzoringu českého národního týmu, a tam je asi logické, že to bude česká firma... navíc v prvních dvou případech bylo vše dojednáno na úrovni nadnárodní společnosti a nikoliv přímo mezi uvedenými firmami, tak že jako skutečnou reprezentaci českého výrobku v Sochi vidím puky pro hokejový turnaj, které dodá česká firma Rubena a které zde ani uvedeny nejsou...
Klasický ruský přístup. Nasliboval, ale šestkrát změnit a nakonec nesplnit. Doufám, že toto se vezme v úvahu při případné dostavbě Temelína. Ale řekl bych, že Zemanova klika už to má stejně ošéfované.
PS: PRIM měl za rok 2012 tržby 100 mil. Kč, takže ty 4 % mi nějak nesedí
Pokud měla nějaký projekt financovat ruská strana, tak to skončilo u těch financí. Ovšem sponzorovaným dodávkám se meze nekladly. Dodávky do Ruska zdarma, jako za bolševika, no alespoň to nehradí stát, ale soukromé firmy. Za úspěch, o kterém je nutné napsat bych to nepovažoval.
Takže je to spíše sponzorská záležitost, než vývoz českého výrobku. Česká republika by se místo politického mentorování měla zamyslet, jak vstoupit do obchodu s Ruskem. Ono už je jenom na pováženou, že s jednou největší ekonomikou naše republika nemá rok velvyslance. Kdyby to neprosadil prezident Zeman, nebyl by velvyslanec ještě nyní.
Tak, hlavně doufám, že se jim tam ta auta nesesypou, tak jak se sypou ty, která si lidé kupují v České republice.
no, možná si dají záležet při jejich výrobě. Na rozdíl od těch,, které jdou na český trh.
A odkdy že se škodovky sypou?
Možná ty 5 let staré Oktávky z bazaru co mají zaručeně jen 100.000km (stav tachometru).
Osobně OII (2006) s 450.000km a prozatím (klop klop) bez problému. Předtím Felicie a FabI a nikdy žádný větší problém nebyl.
Apropo dělňas na lince ani neví do které země to auto pojede.
Doufám, že nás budou reprezentovat hlavně sportovci (a sportovkyně).