- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na začátku jim říkali: "Jste moc drazí a vaše auta nevydrží na našich cestách(silnicí se to nazývat nedá), moc toho neprodáte." Ale oni neee, přeci Škodná je prémiové auto a vydrží všecho. No a takhle to dopadá.
Silnice mají Indové převážně asfaltované a přibližně ve stavu českých silnic II. třídy. Žádné díry nebo výtluky, jenom u letiště Santa Cruz u Bombaje jsem viděl prasklé vodovodní potrubí a naplavenou hlínu na silnici. V době monsúnu jsou ty silnice ovšem často zalité vodou- to u nás ale bývá také.
600km dálnic na taj lidnatou zemi? Potěš koště. To se ani nedivím těmto výsledkům...
Víc než 50% indů nemá ani pitnou vodu, ani kanalizaci, spousty jich neumí číst a psát atd. Opravdu máte pocit, že je pro Indii vážným problémem absence dálnic?
Už když tam škodovka šla jsem se smál. V zemi kde spousta lidí nemá pomalu přístup ani k pitné vodě a na "dálnici" (čtyřproudá polní cesta) nejčastěji potkáte koňský povoz a auta z 70. a 80. let.
Na druhou stranu potenciál růstu obrovský...tak proč tam nejít.
Ano, Indiká vláda moudře trvá na tom, aby se na dovozu výrobně podíleli i místní. Prostě dá to lidem práci.
Nedivím se, prodávají tam Fabii a indický Rapid s držkou Fabie, kdo by to taky kupoval. Až teď tam poevropští ten Rapid.
Octavia se tam začala prodávat až nedávno, tak snad to tam rozjede.
Takže Superb je vyšší střední třída :-D
Není, ale majitelé Superbu to rádi slyší
600 km dalnic?! To je jako kdybych chtel v Cesku vybudovat stredisko pro vysokohorskou turistiku:-)
Oni si dálnice postaví, ale Vám hory už nevyrostou
Já si vždycky myslel, že názvy značek jako Mercedes, Audi atd se píšou s velkým písmenem, že by nová pravidla?
Jsem z toho článku nejaký zmetený.
Mají indové raději levné vozy bez vybavení nebo mají raději různé vychytávky.
No vlastně je mi to jedno, auta tam určitě prodávat nebudu.
Ti chudí asi berou to nejlevnější, bohatí pak vychytávky. Ostatně už to že většina kupujících u Škodovky má vlastního řidiče svědčí o jejich postavení ve společnosti
Nejlepší na tom všem je , že spousta zdejších diskutérů dříve radila škodovce vykašlat se na Evropu a vrhnout se do Číny a Indie... Realita je však taková , že ŠKODA prodá na českém trhu více aut než na tom indickém.....
a to je zrejme velky problem Skodovky ...