- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kdo vyhrál ? Velorex (džínový) ? Ten, co neškrábe, ale naopak leští ?
"A jak se do toho leze "
Tak koupě nového auta je pro mne také nově variantou. Zatím se vždy kupoval auta lehce ojetá - vždy se to vyplácelo. V současnosti však procházím naše autobazary a koukám na mobile.de a nestačím se divit. Za poslední roky se kvalita prodávaných ojetin radikálně zhoršila - asi v době krize lidé zanedbávali řádnou údržbu. Možná také to, že lidé nekupovali nová auta znamenalo větší poptávku na trhu s ojetými. Prostě ceny ojetin v našich autobazarech v porovnání s kvalitou - to je zoufalost, která člověka nutí podívat se po novém autě. Ještě mne tedy čeká okružní cesta po německých bazarech, ale vzhledem k vzestupu Eura, se možná asi opravdu v současnosti vyplatí jít do nového
Jen škoda, že nevíme, kolik z toho dělá reexport.
Boom a nahly prudky vzestup ekonomie je za rohem...
to mne překvapuje, že stále se kupuje ten VW. Méně kvalitní auto snad ani neeistuje.
Po patáliích, kteríé jsme v naší firmě měli s těma VW, jsme už dávno změnily vozový park.
to je vaše věc, s čím jezdíte.
A jedna špatná zkušenost neznamená, že je to tak vždy. Není problém najít případ, kdy k VW odešli kvůli problémům se stávajícími služebáky
V Blatný se maká skoro jak o život.Vyrábí se tu okenní rámy pro ford fiesta,malé hezké auto pro ženy..............
copak copak, Hnůjdaj má pokles prodejů? Kdo by to byl čekal po tak skvělé reklamní kampani? Celkem slušné auto, které mohlo začít konkurovat Škodovce, kdyby to manažeři v Hnůjdaji nesprasili.
vsechno je relativni. vasi optikou, by treba takovy vw totalne musel zavrit kram diky (ne)prodejum a reputaci co maji ve Statech....
No a v listopadu byla intervence, firmy se chvíli rozhodovaly a v prosinci objednaly, v lednu dodali nová auta a teď to vypadá na rekord, ale možná jde jen o jednorázovou akci a o to větší bude pak propad - prostě se jen urychlila obnova..
nakupování aut není zpravidla nic jiného, než urychlování obnovy, někdo jezdí s autem 20 let a urychlí obnovu na 18 let, jinej to urychlí z 4 let na 3,5 roku, ale vždy jde o nějaké urychlení
A není náhodou 5 let od šrotovného? tehdy se nakoupilo na leasing více, teď leasingy po 5 letech skončily a jen se přeregistrovává případně obnovuje vozový park.... možná se skutečně trh oživil, ale chtělo by to hlubší analýzu a zvážit vlivy jako ten výše uvedený....
Muzete myslenku srotovneho dal rozvest? Je to velmi zajimave, hlavne s ohledem na to, ze u nas zadne nebylo ...
hm , hrušky a jablka, co je to za blbost , buď prodaných a nebo přihlášených
Pokud někdo přihlašuje nové auto tak ho asi i koupil.