Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zlevnění fabií zabralo, Škoda zavedla kvůli poptávce přesčasy

Automobilka Škoda Auto musí nečekaně zavádět přesčasy při výrobě svého kdysi nejprodávanějšího modelu. Zlevnění fabií o desítky tisíc přineslo nečekaně velkou poptávku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J37a90r38o79s79l85a33v 78Z20a83h15r54a31d20n63í76č52e78k 7565110634131

A co by jste chtěli za ty peníze? Vždyť Favorit Solitare 1.3 50 kW v 94 roce stál 299 000,- Kč a měl volant a pedály a dnešní Fabia je levnější a lépe vybavená za ty prachy. Jak vidím, někteří by chtěli škodovku za 50 000,- s plnou výbavou.

+3/0
7.2.2014 19:36

M90a35r58c35e49l 19T88u16n25k12a 9675657254175

Jo,tak to bude Fabie Junior c.2,vybavou zevnitr i venku delalo dojem,ze vuz predcasne opustil montazni linku.

Horsi je ze takto male,robustni,ale tezke auto bude pohanet 1.2HTP,47kw na 1tunu;to je skoro jak S120L 38,3kW na 870kg. V roce 2014.........tragedie.

Krome zen  a duchodcu by na tuto verzi nikdo nemel ani pomyslet,i kdyz.......mno,nekupte to za ty prachy8-o.

+1/0
7.2.2014 15:01

J59i10n61d68ř79i14c77h 93Š40k22o74p12e68k 4195151790555

a druhá tragédie (bouda na lidi) je papírová spotřeba. Nasimulujou naprosto nereálný podmínky provozu, při měření odpojí vše co má nějaký požadavek na výkon, vylezou papírové hodnoty a lidi pak vidí jezdí to za 6 l/100 a koupí to.

V reálným provozu takovýhle motůrek žere jako tank

0/0
8.2.2014 14:21

M40a72r86t56i88n 53K36o96v38á10ř 2941980389286

Nejhorší na tom je, že takhle podvádět se spotřebou nutí všechny výrobce aut nesmyslná (údajně ekologická) nařízení EU.

0/0
9.2.2014 21:23

P52e96t60r 45H29l55o48u94š33e76k 9226413275221

pokud se s takovym autíčkem budete snažit na rozjezdech soupeřit s dvoulitrama a hnát to po dálnici 150, tak samozřejmě pujde spotřeba i dost nad 8. Je to o stylu jízdy

0/0
13.2.2014 19:40

J74o17s29e96f 19S31v21o35b51o29d12a 7216182419814

Nemuzu si pomoct ale tato Fabka je pomerne osklive auto. Vypada to jako zmutovany minicooper na ktery nekdo primontoval cumak z jineho auta.  ( ale jinak jsem fanda zn. Skoda a doufam ze pristi generace bude hezci.. stejne jako jeji jine modely)

+1/0
7.2.2014 12:39

P74a76v97e41l 82O55d59r71a57z69i60l 6104919777630

Třeba jo, ale Škoda má dost fandů design nedesign, zejména po slevě pro flotily.

0/0
7.2.2014 13:13

J79a75r21d19a 84S63o92k75o11l 1286958411711

Zlevněte všechny model a vyděláte daleko víc nžli nyní.

0/−2
7.2.2014 11:40

D18a25n27i44e39l 62B50ř12e45n42e85k 5394284563569

Za 220t. se to pořád nevyplati nic to nemá reálná cena tak 145t.:-)

+1/0
7.2.2014 10:11

J48i49ř70í 20P42a73u65l 3326445967322

Reálná cena souvisí s kupní silou v daném regionu. A to s kupní silou průměrnou, ne individuální. :-)

0/0
7.2.2014 10:25

P96ř21e83m32y39s64l 58H28r10o48m54a43d65a 2614246228771

To máte naprosto pravdu, lidé u nás stále kňourají, ale pak si kupují předražená auta. Škoda auto by klidně mohla zlevnit i výrazněji, když má na to platit průměrnou dělnickou mzdu cca 37 000,- Kč. 

Prostě to stačí nekupovat a oni to zlevní. Jen čím pak člověk bude jezdit, když všechny autobusové linky byly zrušeny ?;-)

0/0
7.2.2014 11:17

T40o77m33á55š 44V45e28r62n78e35r 6309381447586

Pěkná blbost s tou mzdou...

0/0
7.2.2014 12:12

A94n98t42o40n53í89n 60S20e55b73e69r38a 7563988940379

Já to koupil v dobrém stavu za 130, víc mi za to přišlo moc.

0/0
10.2.2014 15:40

M54i80l58o53š 54B13o28u98k51a76l 8473137763844

Třeba to zlomí i tradiční obhájce stočených ojížděnek a potápek, kteří se poplácávají po zádech a vzájemně si potvrzují, že přeci stačí u těch dvacetiletých skvostů jen měnit ten "spotřebák", jinak je to stejné, ne-li lepší jak nové auto, které už stejně není, co to bývalo;-D

+1/0
7.2.2014 9:34

P33a97v70e14l 94O48d65r29a83z68i86l 6794679767800

... a ojeté stočené a utopené fóbie nebude komu prodávat...

0/0
7.2.2014 10:52

P73e17t70r 62M83i96c74h57a84l 2150494951242

... ale skláři budou mít co žrát. :-)

0/0
7.2.2014 11:53

P41ř12e23m23y17s78l 88H45r40o84m94a98d88a 2874606748831

Tak koupě nového auta je pro mne také nově variantou. Zatím se vždy kupoval auta lehce ojetá - vždy se to vyplácelo. V současnosti však procházím naše autobazary a koukám na mobile.de a nestačím se divit. Za poslední roky se kvalita prodávaných ojetin radikálně zhoršila - asi v době krize lidé zanedbávali řádnou údržbu. Možná také to, že lidé nekupovali nová auta znamenalo větší poptávku na trhu s ojetými. Prostě ceny ojetin v našich autobazarech v porovnání s kvalitou - to je zoufalost, která člověka nutí podívat se po novém autě.  Ještě mne tedy čeká okružní cesta po německých bazarech, ale vzhledem k vzestupu Eura, se možná asi opravdu v současnosti vyplatí jít do nového:-/

0/0
7.2.2014 8:09

L66i33b59o31r 70M12i40k41u24l11á35š32e23k 1289899974697

Děkujeme za příspěvek píár oddělení Škoda Auto, a.s. ;-D

0/−1
7.2.2014 10:41

P14ř51e66m73y65s59l 97H90r38o76m84a66d83a 2184856958191

no proto jsem také raděj zamlčel značku aut, kterou preferuji ;-)

Ale je to opravdu jedno, když se dnes podíváte na ojetinu jakékoliv značky, tak začnete uvažovat o novém autě. Podotýkám, že já vždy považoval nákup nového auta za nejhorší investice, ale po tom co jsem viděl v poslední době v našich autobazarech - cena a stav;-( - tak doufám, že něco seženu v SRN. Jinak tedy raděj nové;-)

0/0
7.2.2014 11:09
Foto

M30i82r71o63s20l40a20v 81S74t64e86i20n17e71r 6758194903285

Řešil jsem stejný problém, i německé bazary jsou už téměř všechny v rukou Balkánců, mezi nimi převažují Turci, další obchodníci jsou z Arábie. Ojetiny s přetočeným tachometrem se staly pravidlem, i když je to v Německu přísně trestáno, tachometr je úřední doklad.

Podařilo se mi koupit nové Yeti se slevou přes 30%, že má slovenské příručky mi vůbec nevadilo. Za stejnou cenu dostanu v bazárech stejné auto, ale více než o rok starší a s 50000 km najeto. Takto mám od prvního kilometru vše sám v ruce a záruku 2 roky. Prodloužení záruky se v Německu nevyplatí.

0/0
7.2.2014 15:04

P55a33v27e92l 66O10d32r78a73z63i55l 6564279267450

Ojetinu nemusíte kupovat v bazaru.

0/0
7.2.2014 21:58

D27a19v68i25d 96S50v41o35b62o83d84a 4431147285681

"O tom jak vypada ctěte zde" je odkaz na nejaky casopis osmicka. Kde jsem o tom nic nenasel. Rekl bych ze se v tom redakce sekla.

+1/0
7.2.2014 7:26

J23i90ř74í 27Š67e49j85n12o88h15a 4632863614463

Tom je fakt nečekané !?

Dokud je  zboží  3x  dražší než v Americe, tak odbyt vázne.

Když už je jen za dvojnásobek tak se obchody  hýbou ;-D 

Samozřejmě jsem se dopustil jistéhozjedndušení. Pro šťouraly.

Když jsem  před časem kupoval nové auto a trochu jsem si zaserfoval po síti, tak jsem docela zíral. Zajímavé je, že motocykly jsou stejně drahé jako u nás.

0/0
6.2.2014 23:10

P28a29v17e69l 92O71d53r66a49z75i30l 6154909917390

Amíci zřejmě kupují aut  mnohem víc, protože je mnohem rychleji ojezdí, tak je mohou mít levnější.;-)

0/0
7.2.2014 8:59

J82i24ř87í 73R55o93d 7414648510980

Doufám, že se už nebudou vymýšlet ptákoviny jako "šrotovné"....

Snížit cenu jde jen konkurencí a snížením poptávky :-)

+3/−1
6.2.2014 21:35

J77a77r32o66m35í91r 86F53o72b25e64r 3658351444347

Jak je vidět, všechno si za určitou cenu najde svého kupce..... Sleva nesleva jako vždy, ale horší by bylo si takto koupit např. renault nebo dacii ;-)

+2/−2
6.2.2014 21:15

M96a68r33t35i51n 46S43e94d20o58n32a 2485976866909

Jste se moc netrefil, Renault sel za posledni 4 roky s kvalitou nahoru, jeho motory odebira i Mercedes. Koncern se svym TSI je silne pod kvalitou TCE od Renaultu.

0/0
7.2.2014 21:44

M34a86r52t27i92n 92H75o44r81ň49á38k 7281461282

ani jako druhý ani jako třetí auto bych to nechtěl

+7/−4
6.2.2014 21:10

P24a28v58e62l 39M30o96t71y40č26k57a 1403435368

Jako čtvrté nebo páté by již bylo přijatelné ?

+3/0
6.2.2014 21:42

D56a75n69i47e55l 84C34h40y77t82i26l 1416137924

To jste nepochopil, Martin by chtěl Fabii jako první auto, které bude navíc jeho prvním vlastním.

+2/0
7.2.2014 9:24

J88i52n11d17ř25i57c90h 44Š13k88o45p57e70k 4375241210115

zajímalo by mě, kolik člověk v reálu zaplatí za těch 189 900 Kč

+5/0
6.2.2014 19:42

R45a62d42o17s35l72a68v 79K90l42a88u87d79a 5784228884922

Záleží na akontaci. Je tam RPSN cca 26%. To je skoro jako u ČNB. 0,05 %:-P

+3/0
6.2.2014 19:56

L78u51k72á55š 32Š27l78e64h41o65f57e19r 1373639125639

Dorazil pan odborník Klauda ;-D Vzhledem k tomu, že součástí RPSN je mj. také povinné ručení a havarijní pojištění, vaše srovnání s ČNB výrazně pokulhává ;-)

+1/0
7.2.2014 0:36

P70a25v94e50l 59O81d26r38a48z44i66l 6574549257190

No, 26% je asi 50 tisíc, takže kolik z toho je ta pojistka?

0/0
7.2.2014 9:01

I65v44a81n 43V44l69a37c89h 8396249380697

při poloviční akontaci se dostanete zas na těch 220 kupodivu to není taková  zlodějina, kterou by člověk běžně očekával

+1/−1
6.2.2014 20:23

R41a13d32o80s15l35a84v 26K17l96a92u52d28a 5684558274832

Zlodějina to je. To auto stojí podle Škody o 30.000 míň. Tak ať to laskavě prodává za 189.900, jak slibuje na netu a v inzerátech. Je zajímavé, že tohle dělají jen výrobci aut, ne třeba výrobci ledniček, nebo košil.

+8/−1
6.2.2014 20:25

T82o21m17a85s 49N48o53v91o80t68n29y 3111876158209

Pak je to hozená rukavice pro Hjondé, který dělá to samé. Chce-li být v něčem lepší jak škodovka, může vyjet s "pravdivou" reklamou ;-) Když už se chce pořád Vošický srovnávat se Škodovkou ;-)

Jinak samozřejmě je to pravda, cena by prostě měla být udána jako kompletní a ne jen "platí při využití Škoda leasingu a splnění podmínek"....

+6/0
6.2.2014 20:43
Foto

I44v53a56n 95K45o22p84t52a 5287402911577

Kupni cena na uver je takova (jdyz nedate nic navic) kolik to bude ve finale ovlivnujete Vy delkou splaceni napr.

0/0
7.2.2014 1:20

J47i87n89d25ř10i80c72h 55Š41k26o62p54e62k 4825371220535

dejme tomu. I když to beru jako zlodějinu, protože  trestat někoho za to, že zaplatí v hotovosti a nabízet jako slevu (když o ni připravím jinými poplatky)

+1/0
7.2.2014 7:56

J25a96r16o18m87í42r 83P25e98t30l47a69c35h 2634662185553

Nakonec se prodá všechno. I Fabie, i Roomster :-)  Stačí trochu zlevnit

0/0
6.2.2014 19:27
Foto

V94l53a92d78a 13V11a16n41e63k 9133376924508

Trochu víc zlevnit,→aby cena odpovídala,a začne se i prodávat ;-)

0/−1
6.2.2014 19:29

L81u38c57i39a73n 25P94a51p38a10z57i41a83n 5804517171715

Jenže ve skutečnosti je to podvod! A divím se, že za toto neférové jednání nedostane Škodovka a jiní podobní pořádnou tučnou pokutu. Z mého pohledu je to klamavá reklama, lež, neboť cena 189.000 má být bez nějakých prapodivných podmínek, kdy úroková sazba se blíží lichvě. Proč má být tato jako oku lahodící cena podmiňována neplacením v hotovosti? Proč při placení hotovosti je cena vyšší? Obvyklé naopak přece je, že když platím v hotovosti, mám dostat třeba slevu 3-5% z ceny. Cenová politika udávaná bez DPH nebo s podivnými podmínkami je klamavá a měla by být trestná. A trest má být tučný, žádná kosmetika!

+2/−1
6.2.2014 23:01

J89i97ř87í 54Z37á41ř67e60c46k92ý 5144128554775

Podvod ? Kde vidíte podvod ? Prodejce nabízí auto za 219 T při platbě hotovosti a 189 T při využití leasingu. Každý si může vybrat, jestli použije hotovost, leasing nebo si prostě auto nekoupí. A jak vidno, není to obvyklé, že při platbě v hotovosti má být sleva. Tento postup volí všechny automobilky.

Úroková sazba u Škofinu je necelých 10%, což má do lichvy pořádně daleko. Pokud máte na mysli RPSN, tak to je v případě nákupu auta naprosto nepodstatné číslo. Do splátek se totiž kromě úroku napočítá ještě pojištění (jak povinné, tak havarijní) a celý tento součet se vztahuje k pořizovací ceně, tedy v tomto případě ke 189 tis. Kč. Pak samozřejmě vyjde hausnumero, které nemá se skutečnou úrokovou sazbou nic společného. Dále je potřeba vzít v úvahu, že metodiku výpočtu RPSN neurčuje Škofin ani jiná finanční instituce, ale někdo jiný - nejsem si jistý, ale odhaduji ČNB. 

Pokud zapomenete na RPSN a porovnáte, kolik zaplatíte při platbě v hotovosti a kolik při leasingu/úvěru, tak zjistíte, že na splátkách zaplatíte jen o pár tisíc více, případně to vyjde nastejno. Tedy skutečné finanční náklady jsou nízké - záleží samozřejmě a na akontaci a době splácení.

Takže jediným skutečným podvodem je stanovení RPSN, přičemž viníka je nutno hledat jinde.

+2/0
7.2.2014 0:03

P79a87v15e78l 65O40d76r34a92z92i59l 6534259927300

Skutečným podvodem je uvádění nějakého fiktivního čísla 189 900, které prostě reálně nikde neexistuje.

+1/0
7.2.2014 9:03

J71i27n34d88ř56i41c46h 94Š62k37o11p26e70k 4235781120465

to je naprosto v pořádku, že se do RPSN počítají všechny povinné věci, který člověk musí platit. Pokud je podmínka leasingu vzít auto i se zvoleným pojjištěním (POV, hav.), tak je správně zahrnuto v RPSN i pojištění. Pokud by byla pouze podmínka auto pojistit (lhostejno kde si to majitel sjedná), v RPSN by nebyla

0/0
8.2.2014 14:19

J36i53ř79í 60Z94á74ř71e51c40k22ý 5734938614765

Jenomže minimálně POV si stejně sjednat musíte, at auto koupíte jakoukoliv formou. A HAV víceméně taky, protože když není na nové suto, tak těžko bude na náhradu škody.

Ti znalejší si to tak musí přepočítat sami, ti méně znalejší zde píší cosi o lichvě.

0/0
9.2.2014 20:08
Foto

P86e52t67r 25P31r86o76c65h31á48z50k20a 3262376392604

Už aby tento model skončil.Nepovedl se.Jeho proporce jsou nevyvážené a auto působí jako úzké a vysoké.Snad nová bude širší a bude vypadat lépe.

+16/−5
6.2.2014 18:55

P62a78v24e57l 16F87o48l50t20á31n 4590272144

Á, pán je arbitr elegance. :-(

+1/−9
6.2.2014 19:10

P10e34t30r 67Š75i34l39h27a54n 7628802597593

Ale to auto je fakt hnusný. Tatovýhle designy pálii korejci, když přecházeli od kopírování vzhledu západních vozů ke vlastním návrhům.

+7/−2
6.2.2014 19:37

T86o57m21a53s 63N55o24v10o61t20n25y 3471286798649

No jakoby dnešní design korejců byl lepší

+1/−2
6.2.2014 20:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.