- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A co by jste chtěli za ty peníze? Vždyť Favorit Solitare 1.3 50 kW v 94 roce stál 299 000,- Kč a měl volant a pedály a dnešní Fabia je levnější a lépe vybavená za ty prachy. Jak vidím, někteří by chtěli škodovku za 50 000,- s plnou výbavou.
Jo,tak to bude Fabie Junior c.2,vybavou zevnitr i venku delalo dojem,ze vuz predcasne opustil montazni linku.
Horsi je ze takto male,robustni,ale tezke auto bude pohanet 1.2HTP,47kw na 1tunu;to je skoro jak S120L 38,3kW na 870kg. V roce 2014.........tragedie.
Krome zen a duchodcu by na tuto verzi nikdo nemel ani pomyslet,i kdyz.......mno,nekupte to za ty prachy.
a druhá tragédie (bouda na lidi) je papírová spotřeba. Nasimulujou naprosto nereálný podmínky provozu, při měření odpojí vše co má nějaký požadavek na výkon, vylezou papírové hodnoty a lidi pak vidí jezdí to za 6 l/100 a koupí to.
V reálným provozu takovýhle motůrek žere jako tank
Nemuzu si pomoct ale tato Fabka je pomerne osklive auto. Vypada to jako zmutovany minicooper na ktery nekdo primontoval cumak z jineho auta. ( ale jinak jsem fanda zn. Skoda a doufam ze pristi generace bude hezci.. stejne jako jeji jine modely)
Třeba jo, ale Škoda má dost fandů design nedesign, zejména po slevě pro flotily.
Zlevněte všechny model a vyděláte daleko víc nžli nyní.
Za 220t. se to pořád nevyplati nic to nemá reálná cena tak 145t.
Reálná cena souvisí s kupní silou v daném regionu. A to s kupní silou průměrnou, ne individuální.
Třeba to zlomí i tradiční obhájce stočených ojížděnek a potápek, kteří se poplácávají po zádech a vzájemně si potvrzují, že přeci stačí u těch dvacetiletých skvostů jen měnit ten "spotřebák", jinak je to stejné, ne-li lepší jak nové auto, které už stejně není, co to bývalo
... a ojeté stočené a utopené fóbie nebude komu prodávat...
Tak koupě nového auta je pro mne také nově variantou. Zatím se vždy kupoval auta lehce ojetá - vždy se to vyplácelo. V současnosti však procházím naše autobazary a koukám na mobile.de a nestačím se divit. Za poslední roky se kvalita prodávaných ojetin radikálně zhoršila - asi v době krize lidé zanedbávali řádnou údržbu. Možná také to, že lidé nekupovali nová auta znamenalo větší poptávku na trhu s ojetými. Prostě ceny ojetin v našich autobazarech v porovnání s kvalitou - to je zoufalost, která člověka nutí podívat se po novém autě. Ještě mne tedy čeká okružní cesta po německých bazarech, ale vzhledem k vzestupu Eura, se možná asi opravdu v současnosti vyplatí jít do nového
Děkujeme za příspěvek píár oddělení Škoda Auto, a.s.
"O tom jak vypada ctěte zde" je odkaz na nejaky casopis osmicka. Kde jsem o tom nic nenasel. Rekl bych ze se v tom redakce sekla.
Tom je fakt nečekané !?
Dokud je zboží 3x dražší než v Americe, tak odbyt vázne.
Když už je jen za dvojnásobek tak se obchody hýbou
Samozřejmě jsem se dopustil jistéhozjedndušení. Pro šťouraly.
Když jsem před časem kupoval nové auto a trochu jsem si zaserfoval po síti, tak jsem docela zíral. Zajímavé je, že motocykly jsou stejně drahé jako u nás.
Amíci zřejmě kupují aut mnohem víc, protože je mnohem rychleji ojezdí, tak je mohou mít levnější.
Doufám, že se už nebudou vymýšlet ptákoviny jako "šrotovné"....
Snížit cenu jde jen konkurencí a snížením poptávky