Diskuze

Zlevnění fabií zabralo, Škoda zavedla kvůli poptávce přesčasy

Automobilka Škoda Auto musí nečekaně zavádět přesčasy při výrobě svého kdysi nejprodávanějšího modelu. Zlevnění fabií o desítky tisíc přineslo nečekaně velkou poptávku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

A co by jste chtěli za ty peníze? Vždyť Favorit Solitare 1.3 50 kW v 94 roce stál 299 000,- Kč a měl volant a pedály a dnešní Fabia je levnější a lépe vybavená za ty prachy. Jak vidím, někteří by chtěli škodovku za 50 000,- s plnou výbavou.

3 0
možnosti
MT

Jo,tak to bude Fabie Junior c.2,vybavou zevnitr i venku delalo dojem,ze vuz predcasne opustil montazni linku.

Horsi je ze takto male,robustni,ale tezke auto bude pohanet 1.2HTP,47kw na 1tunu;to je skoro jak S120L 38,3kW na 870kg. V roce 2014.........tragedie.

Krome zen  a duchodcu by na tuto verzi nikdo nemel ani pomyslet,i kdyz.......mno,nekupte to za ty prachy8-o.

1 0
možnosti

a druhá tragédie (bouda na lidi) je papírová spotřeba. Nasimulujou naprosto nereálný podmínky provozu, při měření odpojí vše co má nějaký požadavek na výkon, vylezou papírové hodnoty a lidi pak vidí jezdí to za 6 l/100 a koupí to.

V reálným provozu takovýhle motůrek žere jako tank

0 0
možnosti
JS

Nemuzu si pomoct ale tato Fabka je pomerne osklive auto. Vypada to jako zmutovany minicooper na ktery nekdo primontoval cumak z jineho auta.  ( ale jinak jsem fanda zn. Skoda a doufam ze pristi generace bude hezci.. stejne jako jeji jine modely)

1 0
možnosti
PO

Třeba jo, ale Škoda má dost fandů design nedesign, zejména po slevě pro flotily.

0 0
možnosti
JS

Zlevněte všechny model a vyděláte daleko víc nžli nyní.

0 2
možnosti
DB

Za 220t. se to pořád nevyplati nic to nemá reálná cena tak 145t.:-)

1 0
možnosti
JP

J76i48ř87í 57P50a53u53l

7. 2. 2014 10:25

Reálná cena souvisí s kupní silou v daném regionu. A to s kupní silou průměrnou, ne individuální. :-)

0 0
možnosti
MB

Třeba to zlomí i tradiční obhájce stočených ojížděnek a potápek, kteří se poplácávají po zádech a vzájemně si potvrzují, že přeci stačí u těch dvacetiletých skvostů jen měnit ten "spotřebák", jinak je to stejné, ne-li lepší jak nové auto, které už stejně není, co to bývalo;-D

1 0
možnosti
PO

... a ojeté stočené a utopené fóbie nebude komu prodávat...

0 0
možnosti
PH

Tak koupě nového auta je pro mne také nově variantou. Zatím se vždy kupoval auta lehce ojetá - vždy se to vyplácelo. V současnosti však procházím naše autobazary a koukám na mobile.de a nestačím se divit. Za poslední roky se kvalita prodávaných ojetin radikálně zhoršila - asi v době krize lidé zanedbávali řádnou údržbu. Možná také to, že lidé nekupovali nová auta znamenalo větší poptávku na trhu s ojetými. Prostě ceny ojetin v našich autobazarech v porovnání s kvalitou - to je zoufalost, která člověka nutí podívat se po novém autě.  Ještě mne tedy čeká okružní cesta po německých bazarech, ale vzhledem k vzestupu Eura, se možná asi opravdu v současnosti vyplatí jít do nového:-/

0 0
možnosti
LM

Děkujeme za příspěvek píár oddělení Škoda Auto, a.s. ;-D

0 1
možnosti
DS

"O tom jak vypada ctěte zde" je odkaz na nejaky casopis osmicka. Kde jsem o tom nic nenasel. Rekl bych ze se v tom redakce sekla.

1 0
možnosti

Tom je fakt nečekané !?

Dokud je  zboží  3x  dražší než v Americe, tak odbyt vázne.

Když už je jen za dvojnásobek tak se obchody  hýbou ;-D 

Samozřejmě jsem se dopustil jistéhozjedndušení. Pro šťouraly.

Když jsem  před časem kupoval nové auto a trochu jsem si zaserfoval po síti, tak jsem docela zíral. Zajímavé je, že motocykly jsou stejně drahé jako u nás.

0 0
možnosti
PO

Amíci zřejmě kupují aut  mnohem víc, protože je mnohem rychleji ojezdí, tak je mohou mít levnější.;-)

0 0
možnosti
JR

J67i49ř68í 30R58o41d

6. 2. 2014 21:35

Doufám, že se už nebudou vymýšlet ptákoviny jako "šrotovné"....

Snížit cenu jde jen konkurencí a snížením poptávky :-)

3 1
možnosti