Diskuze

RegioJet vyfoukl Drahám vlaky od ÖBB. Dráhy křísí plán na modernizace

České dráhy znovu křísí plány na modernizaci svých starších rychlíkových vozů. Důvodem je neúspěch při pokusu o nákup více než osmdesáti vozů od rakouských státních železnic ÖBB, které drahám "vyfoukl" konkurenční RegioJet. V praxi to znamená, že pohodlnějšího cestování se lidé dočkají později.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No nevim, není to tak dlouho, kdy byl RegioJet cílem posměchu ze strany ČD právě pro nákup ojetých vagonů a lokomotiv...

0 1
možnosti

ČD by mohlo modernizovat ty své osobní vagóny. Místo aby hnily po nádražích. Takhle zas jen odtečou prachy z česka.

1 2
možnosti

a jen tak na okraj.na těch jejich railjetech je velikým písmem napsáno odkud kam a za jak dlouho to vláček ujede.párkrát jsem s ním jel a čas sedl skoro přesně.plus mínus pár desítek vteřin.;-)

0 0
možnosti

Ostudné je, že vůbec nakupují ojetiny z Rakouska... jako nejaký Tádžikistán.

9 10
možnosti

Kdyby jen nakupovali, oni se o to skoro perou. To už není ani Tadžikistán.

4 5
možnosti

Hlavně Rakušáci vědí, že ČD šéfuje každý půl rok někdo jiný, co se řekne v lednu, v červenci už neplatí.

11 3
možnosti

Od roku 2008 je v ČD teprve druhý ředitel, tomu rozhodně není "každý půl rok někdo jiný"

8 0
možnosti
Foto

Takova velka firma jako je Regiojet vytahne ze strozoku par set mega a cvakne to. ;-D[>-]EUV

0 0
možnosti

J55a92n 75Č10e49k84a85l

7. 2. 2014 12:33

Vážně myslíte, že se železniční vozidla kupují jak housky na krámě?

8 0
možnosti

Ty "modernizované" budou mít zas kupé pro osm nebo pro šest?

0 0
možnosti

Aha, tak Bdt jsou "velkoprostory"...

3 0
možnosti

[>-] Je jen trochu divné kdo tomu Jančurovi půjčil, když je samý dluh.Dodnes ty vagony s kterýma jezdí nejsou jeho. Stále jsou vlastníkem Rakouské dráhy a on si platí pronájem....asi na tom, co se říká, že pere špinavý prachy něco bude.Jinak je to škoda, mohli jsme se i my, co nebydlíme na koridoru svést kvalitními vlaky. Ale ČD se nedivím, musí postupovat podle zákona a tak se stalo, co se stalo. Nový ministr bude stejně podporovat silniční lobby, takže ČD bude navždy popelkou mezi dopravci. Ostatně lidé to asi tak chtějí.Rv

6 17
možnosti
Foto

Autobusy se kterými jezdí také nejsou jeho. Taxíky které má provozovat taky nejsou jeho. Většina služebních aut, které firmy provozují nepatří firmám...

5 let platíte leasing a následně auta střelíte a kupujete nová. Běžná praxe.

14 1
možnosti
Foto

Po válce jsme do Rakouska dodávali potraviny. Nyní od nich nakupujeme staré ojetiny pro protože tu zvýší komfort cestování.

Sami si můžeme udělat obrázek o tom, kam se kdo během minulých 40 let dostal... ;-(

22 1
možnosti

V době cca před 5-ti lety jsem jezdil s dráhami každý týden 2x. Vagony byly staré, bez klimy, bez zásuvek, v pátek večer narvaný dobytčák. Z ČT jízda motorákem trvala déle a dosta často to bylo na stojáka. Za těch 5 let velký posun v kvalitě cestování i v čistotě. Bohužel už dnes nejezdím tak často, ale na hlavních tratích je dnes vlak nejlepší varianta, ekologičtější a o 100% levnější než cesta v autě v jedné osobě. Jedna z mála věcí za kterou se ČD dá zatleskat.R^

15 0
možnosti
Foto

Ano, pokud vlak jezdí po hlavních tratích, je to rozhodně výhoda nad autem (pokud člověk s sebou neveze nějaké věci). Po asi 4 letech jsem před vánoci jel  zase vlakem z Pardubic do Prahy a divil jsem se, že to je už docela solidní úroveň.

Bohužel, co se týče těch méně důležitých tratí, tam je to stále katastrofa (což je ale celkem pochopitelné samozřejmě).

2 0
možnosti