- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nevim, není to tak dlouho, kdy byl RegioJet cílem posměchu ze strany ČD právě pro nákup ojetých vagonů a lokomotiv...
ČD by mohlo modernizovat ty své osobní vagóny. Místo aby hnily po nádražích. Takhle zas jen odtečou prachy z česka.
a jen tak na okraj.na těch jejich railjetech je velikým písmem napsáno odkud kam a za jak dlouho to vláček ujede.párkrát jsem s ním jel a čas sedl skoro přesně.plus mínus pár desítek vteřin.
Ostudné je, že vůbec nakupují ojetiny z Rakouska... jako nejaký Tádžikistán.
Kdyby jen nakupovali, oni se o to skoro perou. To už není ani Tadžikistán.
Hlavně Rakušáci vědí, že ČD šéfuje každý půl rok někdo jiný, co se řekne v lednu, v červenci už neplatí.
Od roku 2008 je v ČD teprve druhý ředitel, tomu rozhodně není "každý půl rok někdo jiný"
Takova velka firma jako je Regiojet vytahne ze strozoku par set mega a cvakne to.
Vážně myslíte, že se železniční vozidla kupují jak housky na krámě?
Ty "modernizované" budou mít zas kupé pro osm nebo pro šest?
Je jen trochu divné kdo tomu Jančurovi půjčil, když je samý dluh.Dodnes ty vagony s kterýma jezdí nejsou jeho. Stále jsou vlastníkem Rakouské dráhy a on si platí pronájem....asi na tom, co se říká, že pere špinavý prachy něco bude.Jinak je to škoda, mohli jsme se i my, co nebydlíme na koridoru svést kvalitními vlaky. Ale ČD se nedivím, musí postupovat podle zákona a tak se stalo, co se stalo. Nový ministr bude stejně podporovat silniční lobby, takže ČD bude navždy popelkou mezi dopravci. Ostatně lidé to asi tak chtějí.
Autobusy se kterými jezdí také nejsou jeho. Taxíky které má provozovat taky nejsou jeho. Většina služebních aut, které firmy provozují nepatří firmám...
5 let platíte leasing a následně auta střelíte a kupujete nová. Běžná praxe.
Po válce jsme do Rakouska dodávali potraviny. Nyní od nich nakupujeme staré ojetiny pro protože tu zvýší komfort cestování.
Sami si můžeme udělat obrázek o tom, kam se kdo během minulých 40 let dostal...
V době cca před 5-ti lety jsem jezdil s dráhami každý týden 2x. Vagony byly staré, bez klimy, bez zásuvek, v pátek večer narvaný dobytčák. Z ČT jízda motorákem trvala déle a dosta často to bylo na stojáka. Za těch 5 let velký posun v kvalitě cestování i v čistotě. Bohužel už dnes nejezdím tak často, ale na hlavních tratích je dnes vlak nejlepší varianta, ekologičtější a o 100% levnější než cesta v autě v jedné osobě. Jedna z mála věcí za kterou se ČD dá zatleskat.
Ano, pokud vlak jezdí po hlavních tratích, je to rozhodně výhoda nad autem (pokud člověk s sebou neveze nějaké věci). Po asi 4 letech jsem před vánoci jel zase vlakem z Pardubic do Prahy a divil jsem se, že to je už docela solidní úroveň.
Bohužel, co se týče těch méně důležitých tratí, tam je to stále katastrofa (což je ale celkem pochopitelné samozřejmě).