Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Manažeři padlého Malévu opustili ČSA. Jdou k jiným ztrátovým dopravcům

Velké personální změny v Českých aeroliniích po oznámeném přeskupení vlastnických podílů do rukou Korean Air a Travel Service pokračují. ČSA opouští šéf plánování sítě linek Christophe Viatte. Jde o posledního z trojice manažerů, kteří přišli do ČSA ze zkrachovalého Malévu a dosud ve firmě působili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25a26r14e65k 68H16r45u17b32y 6697892391178

Tihle panove (i rada jejich predchudcu) jsou silnym argumentem pro zavedeni a vyzadovani trestne-pravni odpovednosti za manazerske chyby. Snad by pak z klicovych pozic zmizeli takovi diletanti :-/

0/0
12.2.2014 18:10

P90a60v19l58í43n79a 74K42u21b14á68l89o67v39á 6351828933

jak naivní jsou pánové, kteří mi dali mínus, škoda slov... pan Hála i pan Honeš vlastně potvrzují má slova a pan Tvrdík(bez trestu za porušování při srpávě cizího majetku) jsou toho příkladem, kam se hrabe tunel Blanka...

0/−1
11.2.2014 22:01

J71a28n 98H75á76l29a 8875725200637

Mě skutečně fascinuje, jak "manažer" který za neuvěřitelný plat pošle aerolinky ke dnu, nastupuje do dalších, kde ho vítají s plnou náručí a opěvují ho, jak je zkušený.

Panebože, ať tam vezmou absolventa kteréhokoliv ekonomického oboru, který má pozitivní vztah k letadlům a ručím za to, že odvede lepší práci než takovýhle "manažer"

+2/0
11.2.2014 8:43

J49o39s43e18f 52H46o87n62e39š 7331512290853

Trochu mi uniká,proč najímají manažery ze zkrachovalých aerolinek?Není to snad "řízený"krach?LOT je kapitola sama pro sebe-nakupují Dreamlinery a pak se diví,že je to táhne ke dnu.Taková letadla si může dovolit Lufthansa nebo podobně velké aerolinky

+3/0
11.2.2014 6:27

P33a51v14l22í44n75a 10K75u20b33á37l97o70v39á 6401238403

Někdo větší, možná zednáři, možná globální vláda o které ani nevíme rozhodla, že Malév, ČSA, LOT  a jiné LS ve SE zkrachují nebo vlády (dosazení manažeři) těchto zemí naprosto cíleně  a vědomě takto postupovali za účelem vlastního nebo stranického obohacení...

0/−5
10.2.2014 23:16

F30r84a32n25t35i13š76e94k 26P53r79u76d94k58ý 8512511412751

a proto by mely byt zakotveny v manazerskych smlouvach hmotne odpovednosti misto zlatych padaku

+8/−1
10.2.2014 19:46

J34a71n 17M53o96h19y87l38a 6152159209801

Nesmysl.

0/−4
10.2.2014 23:50

F17r56a48n97t12i66š95e69k 97P47r37u26d27k32ý 8302971242741

z pocatku jsem to take pojal jako nerealne prani, ale kdyz jste se k tomu tak vyjadril, rikam, si, ze to je naopak velmi realne a spravne. Hmotnou odpovednost maji bezne zamestanci na urovni pokladnich, skladniku aj., tak proc by ji nemel mit vrcholovy manazer, ktery rozhoduje o miliardach ?

+1/0
11.2.2014 7:51

J84a55n 39H62á16l51a 8335765860237

Proč nesmysl?

0/0
11.2.2014 8:46

M37i95l97o71s84l44a45v 32M37l95a55d84y 1553711764852

Philippe Moreels byl ale velmi dobrý manager, v podstatě vytáhnul ČSA z krachu.

+1/0
10.2.2014 19:29

F44i90l35i74p 87S88i24r40o29t63e51k 9532509962741

Zbavit se neschopného manažera a ještě tak, že přejde ke konkurenci, tomu říkám zabít dvě mouchy jednou ranou. Jinak je to ale na hlavu. Borec prakticky zlikviduje dvě aerolinky a třetí si jej dobrovolně najme? :-/

+9/−1
10.2.2014 17:34

L35u78c81i41a11n 49P65a40p82a85z97i70a27n 5284107101665

Asi ten příběh bude trochu jiný než je servírovaný na tomto táce. Zkuste více přemýšlet a pátrat po nezávislých informacích. Možná je opravdu borec a likvidují jiní, za jeho zády.

+2/0
10.2.2014 20:28

P85e29t17r 41Ž50á21k 1358482815679

Ty jo a kterej trouba je tam vzal?

+1/0
10.2.2014 16:03

J51i31ř92í 91M80a39c31e29k 3155725394751

Přesně tak se taky ptám. Brát do takové firmy manažery, kterým to krachlo jinde, to by snad mělo být trestné.

+4/0
10.2.2014 16:05

J46a77n 59M52o88h88y27l95a 6212299629831

Není takový problém se nachomýtnout do společnosti, která později padne. Otázkou je, jakou vinu na tom dotyčný měl. Nebo by měli být všichni piloti, letušky nebo třeba myči oken z Malévu navždy na pracáku jen proto, že možná blbě umyli okna a Malév díky tomu zkrachoval?

0/−2
10.2.2014 23:52

V67a31c89l43a84v 67W56a92n29d80e23r19e88r 8928266409952

A pad pokracuje....Korean Air si ponecha jen to, co mu nese zisk a nad hrobem CSA pak muzeme vklidu zavzpominat na neschopneho Tvrdika dosazeneho levici misto uspesneho reditele, ktery mel CSA vzdy v zisku. A ja si jen pro sebe rikam...je lepsi neschopnost, nebo vsehoschopnost? Vsehoschopni korupcnici casto v radach ODS jsou schopni parazitovat na podniku a obohacovat se ovsem neschopni politici, casto v radach CSSD zpusobi totalni destrukci podniku prave svou neschopnosti. Takze z techto dvou zel mi nakonec vychazi lepe ti, co jsou vsehoschopni.

+4/−4
10.2.2014 16:00

K93a36r37e19l 81N38o81v96á31k 3453302856566

Dobrý den, jsem Váš nový bulharský manažer, byl jsem už jsem ve třech aerolinkách a všechny zkrachovali, tak jsem přišel k vám ;-)

+14/−2
10.2.2014 15:58

J32i67ř18í 34M59a49c87e44k 3475265454561

Kdyby zkrachovaly místo zkrachovali, dal bych plus.

+8/−2
10.2.2014 16:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.