Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Telefónica Czech Republic se změní na M Telecom. Značka O2 zůstane

Akcionáři Telefóniky Czech Republic budou hlasovat o změně názvu firmy na M Telecom. Hlasování proběhne 12. března. Změní se však jen název firmy, obchodní značka O2 zůstane. Nový majoritní vlastník PPF na ni má právo ještě čtyři roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P19e41t47r 93H89e93l30l11e35r 5103816544124

Vy se v tom možná vyznáte, ale už se v tom opravdu ztrácím, která firma je která. A ani v jejich reklamách je od sebe nerozeznám.

+1/0
20.2.2014 12:37

L91e85o82š 57N74a54v70r76á10t11i19l 9703550985365

M Telecom.... dalsi krok na zmenu znacky na MTS (Mobiľniye TeľeSysťemi)... prodej rusum se blizi Rv

+6/0
20.2.2014 12:22

M55a35r44t26i74n 91P87e28t63r 6563482688119

Napadlo mě přesně totéž... Teď se to přejmenuje na společnost se zkratkou MT a pak změna na MTS už bude jen drobnost...

+1/0
20.2.2014 12:47

D91a50v61i85d 62J40e80r95a70b92e50k 3566270116187

Já odcházím i se 7 čísly.Nebyli schopní mi za posledních 7 měsíců nabídnout novou rozumnou smlouvu.Po ukončení, sice vymýšlí další a další nesmyslné závazky a obstrukce, ale jen si tím dělají zle.Napřed si vymysleli po ukončení smlouvy závazek na jednotlivá čísla,nebo pokutu450Kč/kus.Teď si vymysleli že po ukončení a zaplacení všech možných poplatků a ukončení lhůt, portační kódy, které lze přenést až za 6 týdnů a  po tu dobu musíte platit min. 200Kč/měs/ za číslo.Jsem rozhodnut je za ty obstrukce zažalovat.I malej kamínek může strhnout lavinu.Zbyde jim jen prázdná skořápka, uspěšně se vlastním přístupem zbavují dalších a dalších zákazníků.AŤ JDOU DO FAKT JÓ.

0/0
20.2.2014 11:33

J39i38r33i 43P93e92c54h 7985654647782

přenos nemůže udělat ale že mě přepojí.Opět hraje hudba,čas se vleče ale zároveň letí.A zase nějaký pán a já mu zase říkam že chci jen mu předat puk a přenos (ale už jsem byl nasr....) pán zase jede svou nabídku nový tarify, nové ceny a já už to nevydržel a říkám jděte už s těma tarifama do pr..  . já vám chci jen říct puk.On že když budu sprostej tak ukončí hovor.A do mě vjel takovej vztek že jsem mu teda něco řekl.On ukončil hovor a poslal mi textovku že na 14 dní mám blokovaný hovor na infolinku.Vyjmul jsem kartu zahodil ji a vsunul novou.Tak to je telecom O2 eurotel či jak se jmenují nebo budou jmenovat.Pořád stejná pakáž.To i když koupí čínan tak se nezměněj.jejich chytrost se dá doložit čísly kolik měli zákazníků pevnejch linek či mobilních.Neskutečný množství zákazníků co je opustilo.Jo když mívali monopol to byla jiná ať v telecomu či eurotelu.

+3/−1
20.2.2014 11:07

J19i14r67i 29P10e36c85h 7685834597492

Přejmenování Vám bude k ničemu.Prostě státní telecom zůstane pořád zarytej pod kůží zaměstnanců.Pár příkladů: asi v roce 1990 jsem chtěl pevnou linku -telecom -nejde nejsou kapacity možná tak za půl roku.Za poplatek 10k jsem to měl do týdne.

Když přišel Oskar tak Eurotel udělal zaměrně drahý volání z eurotelu na oskara.já měl v tu dobu eurotel asi 3 -4 roky, nevím už a všichni známí přeskočili na oskara.Já šel tehdy do olšanský a říkám jim proč to tak je a oni že to je firemní strategie atd.já tedy že jdu také k osk. ale tehdy nebyla přenositelnost čísel, tak jsem si snížil paušál a číslo si nechal, kdyby náhodou tu strategii zmenili.Asi za tři roky jsem si už zvykl jinde a jdu do olšanský dát výpověď.Při výpovědi mi řekli že musím zaplatit ještě 2 měsíce a bude to.Byl jsem tam v říjnu takže měla přijít říjnová,listop.,prosinec.Ale v lednu dorazila další.Tak zase do olšanský, Tam mi paní říká že žádnou výpověd jsem nedal a tudíž to jede dál.Já vytáhl potvrzenou od nich výpověd a v tu chvili mi paní říká no jo je to tady,teď už to vidím,já si toho nevšimla.Tak teď ještě zaplaťte tuhle složenku a my vám pak ty peníze pošlem zpátky.Už si nepamatuju zda mi poslali peníze z5 či ne.Pak jsem asi v roce 2008 chtěl od O2 internetový připojeni takový jako flash disk, to vypadalo.To fungovalo dobře a vzal jsem si k tomu předpacenou kartu a použival jsem to a byl jsem spokojen.A přišli noví operátoři tesco a mobil.cz,já tehdy volal za 6kč/min.Tak volám na info linku že odcházím a co je k tomu třeba.Pán mi slušně sdělil že potřebuji puk či co a ještě něco ale v hovoru mi sdělil že O2 dělá nové ceny a nové tarify atd., já že dobrý ale že už jsem rozhodnut.Konec.Vyndám kartu opíši puk a volám opět na info linku ale teď už chci nahlásit puk k přechodu jinam.Zvedne to pán,vyslechne mě a říká mi novou nabidku O2 a že on mě přenos čísla nemůže provést ale že mě přepojí..hudba hraje ..čas letí a zvedne to paní a zase říkám že chci dát puk a přenos paní opět mi sděluje nové ceny a že

+1/0
20.2.2014 10:53
Foto

P32e17t25r 27M40o84o42s 6922685577

Já jsem pro tuto organisaci pár let pracoval, takže to znám i z druhé strany. Tehdy se říkalo "Nechtěj po nich víc, jak jednu věc najednou - tím přeplníš jejich provozní kapacitu, přeteče jim buffer a nakonec se od nich dočkáš něčeho jinýho, než jsi původně chtěl a ještě blbě." Vidím, že to funguje podobně dodnes, možná jen trochu vylepšili obchodní  strategii ve smyslu nabízení služeb zákazníkovi, které nežádá a nepotřebuje a ignorování jeho požadavků.

Ale Telecom, později TO2 v tom není zcela sám. Podobné boje jsem sváděl svého času s UPC. Chtěl jsem snížit nabídku televize na MINI a zrychlit internet. Co myslíte, že se stalo? Internet mi nechali v původní rychlosti a od televize mě asi na den zcela odřízli! Teprve když jsem jim oba požadavky tlumočil po jednom a postupně, bylo mi asi na čtvrtý (!) pokus vyhověno.

0/0
20.2.2014 23:29

L90u78k87á35š 33S14a73d17e46c51k94ý 7311825307760

UPC je v pohodě, pokud od nich nic nechceš. Jakmile chceš jakoukoliv změnu, popřípadě něco nefunguje jak má, tak je to nejhorší firma ze všech. Asistenční služby mají opravdu na pět.

+1/0
21.2.2014 8:57

I37v50a92n 23P70r57o26c58h89á15z26k28a 3761614685665

Co bude znamenat to "M" v názvu?

0/0
20.2.2014 10:49

M71a94r31e28k 34H79r93u76b32y 6227612471188

Moron? ;-)

0/0
20.2.2014 11:04

T54o11m33á93š 50B13l44a48h79o97š 6986737295970

Jak známe z jiných případů v ČR ... PŘEJMENOVAT obvykle nestačí ... i kdyby se přejmenovávali každý měsíc ...

+6/0
20.2.2014 10:09

R29o16m84a95n55a 77K83o32n35e61c11n51a 6574565253901

To je sice pekne, ale oni to prejmenovat museli, jelikoz nemaji opravneni pouzivat Telefonica.

0/0
20.2.2014 10:35

P58e95t78r 50N45e14s91v33a36d58b34a 2274915966319

Nejsou Hyundai který si myslel že mu to nějak zázračně pomůže. Udělají to proto že musí.

0/0
20.2.2014 10:43

M53a14r80e73k 69H46r25u15b68y 6337312741718

Na co se prejmenoval Hyundai? Nebylo to nahodou Dawoo? :-P

0/0
20.2.2014 11:05

M92a97r54e86k 33H88r48u13b94y 6787622241238

Daewoo, samozrejme...

0/0
20.2.2014 11:05

L61e69o95š 52N65a40v37r39á56t46i75l 9813540535435

nebylo.... kdyz myslis auta, tak Daewoo prodalo svou divizi Chevroletu...  firma Daewoo dale funguje  http://en.wikipedia.org/wiki/Daewoo

0/0
20.2.2014 12:27

A89l19e27s 23P38r30o40k37o13p46e93c 8131577285589

Tak tyto kroky snad povedou k lepšímu. Snad si vnitřně konečně přestanou hrát na dvě firmy a zlepší kvalitu poskytovaných služeb. I když praxe ukazuje, že zeštíhlení firmy má většinou opačný efekt. Býval jsem jejich zákazníkem, ale kvalita naprosto příšerná a přístup k zákazníkovi, který jim měsíčně za služby platil 3000, naprosto katastrofální.

+1/0
20.2.2014 9:52

M35a28r59t55i84n 54M19a26i66k89s47n41a45r 3604773158772

Hmm, je fakt ze se to diametralne lisilo clovek od cloveka, ja jsem treba jejich zakaznikem asi 12 let, vetsinou ucet do 1000kc, a vzdy mi vysli se vsim vstric, a kdyz jsem mel problemy vzdy pomohli, ani neresili spozdene placeni kdyz jsem zapomel :) ale mam taky v okoli par lidi kteri na ne jen nadavaji...

+2/0
20.2.2014 10:12

H44y15n23e85k 60Š48l85a92h30ů42n92e15k 4719373786219

To je pravda, za poslední rok mi odpustili cca 4 000 Kč za různé poplatky (dotovaný telefon a pokuty za rušení smluv).

+2/0
20.2.2014 10:22

E97d20a 57D32r98á68b88e80k 7929592333907

tak už vím proč tak tvrdě bojovali o každou tisícovku, když jsem chtěl předčasně ukončit smlouvu (ineternet) z důvodu nepředvídatelného stěhování. Jsou to nenažranci, neodpostili mi ani korunu, i když jsem jim slíbil, že v tom případě v novém bydlišti zvolím jiného poskytovatele. Takže vydělali asi 2500 a od té doby tratí už dva roky každý měsíc 400, což se jim teda asi vyplatilo ;-D

0/0
20.2.2014 10:34

R87o93b75e34r41t 26K67r52e14j72z74a 5786731620637

hmm, blbější název vymyslet nemohli... uz jen snad PRTel :-)

+2/−1
20.2.2014 9:49

J21a25n 20P94r61o67v30a47z50n30í81k 6788754260421

To je pokus o vtip?

+8/0
20.2.2014 10:11

M92a10r25t93i14n 36K65a67r73á55s69e36k 9168343458788

Vzhledem k tomu ze ten nazev se nikde neprezentuje tak je to docela jedno ne?

0/0
20.2.2014 21:59

V58á45c15l76a64v 81H64o70s32c67h 8566358142591

nezajimavy nazev, takovy pausalni, genericky, nebo jak bych to nazval...

+1/0
20.2.2014 9:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.