- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
UGO má vynikající točenou ovocnou zmrzlinu. Ale chápu že místním odborníkům se bude zdát 33 Kč za porci moc, radši si dají hnusného Míšu od Unileveru za pětku... Stejně je to zajímavý, když se tu píše o laciných náhražkách potravin a potravinách, tak všichni vyřvávají že to nekupují, že si radši připlatí a kupují kvalitu a když se tu píše o relativně dobrém a kvalitním produktu za trochu vyšší cenu, tak zase ti samí řvou, že je to drahé a že to přece nikdo nemůže kupovat a udělat si to doma vyjde levněji. No jenže o tom to není, ale to Pavka a spol. ještě nepochopili a nepochopí.
Mimochodem, když si dáte nějaký "džus" někde v hospodě nebo kavárně, tak vyjde v přepočtu na stejné prachy, to asi nikomu nevadí. Tady je to přímo dělané z ovoce, bez koncentrátů apod. ale zase je to asi špatně.
Tak můžete sedět doma, lisovat si půldecku džusu ručně a kafrat v diskuzi. Že něčemu nerozumíte nebo něco nekupujete, ještě neznamená že to nemůže fungovat. Oni majitelé Kofoly nejsou žádní amatéři, jinak by ji nedotáhli tam kde dneska je, že se jí bojí i Coca Cola, tak by asi bezdůvodně ty UGA a nyní další bary nekupovali ne?
Největší hnus je odšťavněná rukola. To se fakt nedá.
Dá 2 hřídelák více štávy než rychlejší šnek ?
Strouhací odstředivé tam určitě nemají. Nevěřím. To by prodělali. Musí tam mít šnekové strouhací. Ty pro takový účel budou lepší, než 2 hřídelové, svou univerzálností.
Faktem je, že čerstvé zeleninové šťávy jsou obrovsky zdraví prospěšné. Životabudič. Elixír mládí. A pokud nechcete lisovat, Kofola může být po ruce.
Dr. Norman Walker se dožil 96 nebo 116 let ? Někdo tvrdí 118 let.
Kofola byla, je a bude vždy lepší než Coca-Cola Čepovaná kofola je náš národní poklad!
Ten název UGO je hrozný, Mangaloo je lepší. Ani jsem nevěděl, že tMangaloo patří Čechům. V zahraničí mají určitě podobně znějící název řetězce. Měl jsem pocit, že je to jen "frenčíz".
A už zase IDnes manipuluje s veřejným míněním...
Dělá PR Kofole a z lidí dělá blbce...
"ze značkou" ??? známka profesionality idnes.
Tak a teď mně teda řekněte. Všude slyším, jak lidi nemají peníze. A tady prosperuje podnik, kde stojí třetinka pomerančové šťávy 55,- a pidi salátek přes 100,-.
Je jich obrat za ovoce je 40 mio. Je to menšinová záležitost, týkající se pár procent obyvatel.
Nechybí tu označení reklamního článku?