- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jak se hrozba vyvíjí? Článek poněkud zastaral. Už stávkují?
Jen tak na okraj,ohledně výplaty.Tak abych měl jako řidič autobusu těch 20.000 až 23.000 čistýho tak musím ODJET těch 230 hodin za měsíc,ne ODČEKAT,to jsou další hodiny a těch je třeba i víc jak sto za měsíc.Takže spousta lidí si myslí,že to máme placené bez rozdílu,ale tak to není.Pro peníze tuto práci dělat nemůžete,ta vás musí bavit,jinak to opravdu nejde.A nejlepší je to na konec měsíce,když jste každý den v práci a dispecer vam řekne,že nemáte základní hodiny,což se stává u řidičů co mají stálý turnus běžně.
Jenom opravdový trouba a/nebo zkorumpovaný darebák může dát zakázku firmě, která se chová jako na divokém východě a nemá jasného vlastníka, na kterého je možno si při problémech došlápnout. Komu není rady, tomu ovšem není ani pomoci.
A samozřejmě to znamená, že když jdou někde pod cenou (smlouvy 5 - 10 let), tak sice získají zakázku, ale odrovnají poctivého dopravce. Výsledek je takový, že poctivě se člověk neuživí.
Jak je možné, že firmy se sídly v daňových rájích se mohou legálně účastnit výběrových řezení, kde budou čerpat peníze daňových poplatníků, kteří nezmizeli ve své poctivosti také v nějakém ráji dańovém? Jestliže existuje v EU černá listina pochybných leteckých společností, proč se neudělá černá listina daňových destinací s tím, že jako letecké společnosti i tyto si v EU ani neškrtnou! A za další, kde je nejasná majetková struktura, tam nepřipadá vůbec možnost se ucházet o jakékoli zakázky z peněz daňových poplatníků. Jak je možné, že pochybná firma pochybně zprivatizované ČSAD Semily si dovoluje vůbec podnikat v Česku a ještě vykořisťovat své zaměstnance v rozporu s českými zákony? Doporučuji tuto firmu postavit mimo zákon! Dát likvidační pokuty a uvolněný tržní prostor nabídnou poctivým podnikatelům.
Přesně tak...pokud má firma zájem o veřejné zakázky , poté by měla mít jasné vlastníky , sídlo v ČR a zde by měla také platit daně...
Statni penize opet tecou do firmy s nejasnou strukturou se sidlem kdesi v tramtarii. Klasika.
A přitom jízdenky stojí víc než u Transcentrum, které má ještě bonusové akce. Jako třeba zpáteční lístky nebo slevu, když platíte kartou.
No jo, když expandují za podnákladové ceny do IDS JMK tak se pak musí někde projevit.
Jestli že řidič má plat 20 000,- Kč za 72,- Kč na hodinu - pak musí odjezdit za měsíc 277 hodin - pak se nedivím, že jsou pořád v příkopech!
No nema jen tech 72 kc/h ale kopec dalsich priplatku...
Jen aby si nepodrizli vetev definitivne.
Řidič je na trhu práce nedostatkové zboží a většina řidičů autobusů má papíry i na nákladní auto. Jako řidiči na nákladním autě si vydělají stejně...navíc většina z nich bude navíc mít volné víkendy.
Nemají víceméně co ztratit... Navíc Bus Line je známý vysoce vysokými mzdami u managementu...takže může nastat paradoxní situace.. Výběrové řízení vyhraje někdo jiný , Bus Line jim bude nucen zaplatit odstupné...den po výhazovu z firmy BusLine budou zaměstnáni někde jinde ...a třeba i za vyšší mzdy...