- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den,
asi všechny letecké fandy tohoto letu nepotěším. S tímto letadlem jsem letěl 23.2.2014 na lince Soul-Praha. Možná málo lidí ví že se jedná o letadlo s datem výroby v roce 2002 takže o žádný nový stroj se nejedná. ( Pokud si při nastupování do letadla chcete zjistit rok výroby stačí se podívat na hliníkový štítek na dveřích při vstupu do letadla.) Na první pohled poznáte ,že letadlo bylo používano Asijskou společností protože spousta nápisu je Korejsky. Nicméně o bezpečnosti si určitě není třeba dělat starosti. Přeju příjemný let. L.M.
tady nejde o to , že to není nové, ale normálně se tím neproletíte, ne každý létá dálkové lety (a na vnitrostátní lince se tím neproletíte běžně už vůbec)
blbé je že v Ostravě ho fandové asi neuvidí...inteligentně zaparkované schody u plotu u " vyhlídkové terasy" na ostravském letišti zážitek poněkud "obohatí"...
Nejsem zrovna češtinář, ale ten titulek mě zmátl. Již jsem si myslel, že fandové letadlo prodali. Nebylo by lepší napsat hezky česky: fandové letenky vykoupili?
A smi takove letadlo vůbec v Ostrave pristavat/startovat?
Letiště v Mošnově má delší dráhu než Ruzyň. A právě jenom zde mohou přistávat ty nějvětší letadla jako např. Ruslan či Mrija.
Kolik stojí běžná letenka Pha-Ova? Já jen, že ty ceny v článku jsou srovnatelné s první třídou ve vlaku.
Mám pocit, že běžně se tam vůbec nelétá.
Krásný PR článek, kdy si redaktor (bohužel ne poprvé) plete v popisku o fotky první a business třídu.To si myslí, že všichni čtenáři iDnes jsou negramoti? Na první třidu ČSA nemají.
ČSA pošlou své největší tuneláře Lašáka, Tvrdíka a další do vězení
Aha, já to špatně přečetl, pardon...
BTw při současné situaci aerolinek bych spíš čekal, že pošlou letadlo na nějakou linku, která jim vydělává. Vyhlídkový let tohohle typu mi přijde jako hezká ztrátová akce typicky ve stylu managorů ČSA.
No nevím, ale plně obsazené za ty ceny to bude v plusu si myslím.
Tu slavobránu bych pochopil kdyby si ho koupili. Ale pronájem ?
Ale oni o letadlo vlastní.
Velký podíl ČSA drží Korejci a ti jsou i jeho majiteli. To že si ho navzájem v rámci firmy pronajímají je spíš věcí účetnictví. Jako cstující nic nepoznáte.
PRG-OSR s Airbusem A330 se jen tak nekomu nepostesti, takze proc to nedat. A kdyz uz budem u toho, tak proc si to neprodlouzit do BTS na halusky see you on board
A za 1.700 Kč celej routing, neberte to
ekonomicky velký přínos tvrdík je zpět