- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že už nestojí (neleží?) objízdná trasa od Pardubic do Mohelnice. Dost by to uštřilo, také paliva.
V polovině března napadne sníh a uhodí minus dvacítky.
To 800m silnice z Hradce Králového do Slatiny směrem na Nové Město budou opravovat téměř 3 měsíce. A to není konečené, jestli nezjistí, že v podloží se nachází voda, tak se to určitě protáhne. To si tam ty 3 měsíce budou ohřívat buřty na klacku a nebo to budou asi pozlacovat
Bude to jeden opírač o lopatu na 1/km, nebo to budou opravdu opravovat? A co v noci bude se dělat i v noci, jakože aby se to ztihlo?
V minulých letech to bylo tak, že se tam spíš opalovali a jedli svačiny, třeba to letos bude jinak.
Možná by mohla být fotografická soutěž jak se odpočívá při práci na D1. Kdo jezdí okolo může vzít foťák nebo mobil. Vyhrává fotka s nejlepší pózou odpočinku :)
Násilí na dětech je zločin, ale násilí na Dětech Země bych zatleskal.
Slyšel jsem, že prý tato rekonstrukce skončí jedním velkým průserem...
díky teplému počasí bych předpokládal, že práce přes zimu ani nebyly přerušeny. ne že slavnostně za fanfár tisku se budou v březnu vracet. po čem? medvědi nespali, včely nespaly, jen naše stavební firmy asi teploty nad nulou považují za dost dobré se jít drobet natáhnout...
Přes den máte sice hezky, ale v noci mrzne a to tuhnoucí beton nemá rád..
Navíc vám nikdo nezaručí že bude celá zima teplá - vemte si ty články, které vycházely celou zimu: "Za týden začne zima".
Riskoval byste pokládku v takové situaci?
A podloží se také hurní hůře v mrazu.
Děti země podaly rozklad prý kvůli neprokázanému vlivu na životní prostředí úpravou již stávající komunikace. Ruku na srdce, nezdá se vám, že Děti země škodí životnímu prostředí více svými zásahy tam, kde je to naprosto zbytečné. Musím souhlasít se stále sílícím názorem, že Děti země jsou to ekoteroristé s negativním dopadem jejich chování na nás všechny. Tak a "zelení" - ruku na mínusy jedem!
Hlavně aby to opravovali kvalitně, jako třeba jsou dálnice v Rakousku, Itálii nebo i Chorvatsku. Spíš mi to připadá, jako podvod a zapár měsíců budou zase podnikatelé opravovat a vydělají na tom miliardy z peněz daňových poplatníků.
A2 v Rakousku a 10 let staré části A v Chrovatsku bych za "kvalitní" nepovažoval. Ikdyž oproti D1, která byla popraskaná už při otevírání v 70. letech je to ráj.