Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rušení linek ČSA pokračuje. Končí spojení se Ženevou

České aerolinie pokračují v lepení ztrátového hospodaření rušením linek, na kterých nejvíce prodělávají. Od června přestanou létat do švýcarské Ženevy, část letů zmizí už v příštích dnech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P83a20v91e50l 35K68u80n15c 9862949638348

ČSA ruší linky, letiště se chce rozšiřovat a cestující nechtějí v Praze přestupovat. Jak se to rýmuje?

0/0
1.3.2014 15:17

P33e13t22r 48M26a58r79e87č39e57k 1323691189938

Ono tam asi ještě pár Tvrdíků zůstalo , co ? Kdepak státní firma . To v našich podmínkách nemůže nikdy fungovat.Rv

0/0
1.3.2014 13:58

D29a18n52i93e45l 55J65i43r74á96č90e36k 3201980900598

Letím tam na autosalon,, ještěže jsem to koupil se Swiss Air, ČSA by mi to ještě zrušili. Fakt super, dobrá informace, raději od nich nic nekupovat.

BTW. nechápu jak si někdo mohl myslet, že linka Praha Ženeva bude pro ČSA výdělečná... to je jasné, že to nelze obsadit

+1/0
28.2.2014 23:51

A46l15e82x52a40n26d93r 85K83o94s12t10k40a 5369876329426

Respektive, že nelze obsadit tak velké letadlo. Menší by bylo ziskové, ale tak to rovnou zrušíme že?

0/0
1.3.2014 7:09

M40a48r72t62i92n 58H18o67r88á38č25e57k 7896474805964

Ony ČSA mají jeden základní problém - a to nevhodná malá letadla. Mají sice hezky konsolidovanou sérii různě velkých Airbusů pro 128-276 pasažérů, ale to je evidentně na spoustu linek co obsluhují zbytečně moc, jakkoli jsou náklady Airbusů na sedačku mnohem výhodnější. Turbovrtulové ATR pro 46 nebo 66 lidí jsou hlučná, pomalá,nepohodlná a na kerosín a sedačku žravější než malé Jety - např. Embraer, Bombardier se kterými létá konkurenční síťoví dopravci. Proto není divu, že i na Praha - Curych musí ustoupit konkurenci z LH group. Linka by pro ČSA dávala smysl jen kdyby Korean zrušil kromě Prahy všechny okolní evropské destinace, což asi zřejmě neudělá. Byl jen zástěrkou jak ČSA zprivatizuje Travel Service pana Šimáněho. 

Česko nemá velký trh. Potencionálně obslouží 70pct dopravy Praha, potencinální zbytek v Ostravě, Brně a Karlových Varech ČSA víceméně s ATRky obsloužit neumí a proto většina cestujících z těchto trhů létá přes Vídeň, Katowice a Norimberk-Mnichov.

0/0
1.3.2014 7:35

R79a20d26e85k 64D63o13l24e65ž19a50l 2529643120470

Nějak se tady nepíše, proč se ten síťový efekt nedostavil. Zrušení linky je pak už aktem zoufalství.

Buďto můžou být aerolinky klasické, tzn. odněkud někam s přestupem v Praze, nebo lowcost s přímými lety odevšad všude. Ale nenabízet přestup a jinak být klasické, to prostě nemůže fungovat.

0/0
28.2.2014 23:45

P18a67v92e78l 60H28o95š53e55k 2749836505870

Do Ženevy? Bodejť, ještě by moh někdo při spáteční cestě do toho čekobanánistánu

propašovat třeba v kufru neproclenej závan přímý demokracie. To nemůžeme rozhodně potřebovat a basta. :-)

0/−6
28.2.2014 19:21

T77o38m93á56š 31H13u60b25a71č 1469760762458

"Překnihováni" hmmm luxusní předklad

+2/−5
28.2.2014 16:50

P57a95v82l18a 64H13r85a89d17i89l95o68v30a 3777821651694

Tomu se tak ale ofiko opravdu rika.

+5/−1
28.2.2014 17:03

T21o79m22á24š 45H37u25b93a31č 1619500322458

Dobře ale je to hrozný slovo

+1/−1
28.2.2014 17:28

P31e26t11r 24M69a98r70e47č19e80k 1633971699488

O co je horší než "přebukovat" ? O zaknihování jste zřejmě nikdy neslyšel.

+1/0
1.3.2014 13:52

J96i87r10i 34R77u59s11n34o95k 4645302227683

To slovo vzniklo kdysi kdy to nekdo otrocky prelozil. To ze ho stale lide pouzivaji je spise smutne.

+1/0
28.2.2014 22:27

M66a24r43e51k 45T67u70r68n79o66v15e18c 7825942320116

A co tedy mají používat? Anglický termín, když v tomto případě český zdá se existuje (byť se některým lidem nelíbí)?

0/0
1.3.2014 14:45

V98á57c26l74a88v 27P15a30v36l72í71k 9442950294464

ČSA se budou tak dlouho zeštíhlovat, až umřou na anorexii. Když do Ženevy nenaplní ani malinkaté letadlo A319 pro 110 lidí, čím teda vlastně chtějí létat? Napadá mi nákup embraerů pro 75-95 lidí, ale to by na ně museli mít... vrtulové ATR není konkurence...

+6/0
28.2.2014 16:45

S57l40á13v33e74k 38C28h40a98r79v27á31t 3944252946

Mám velmi dobrou zákaznickou zkušenost u Lufthansy a údajně jsou i ekonomicky lepší - 

Bombardier CRJ700 pro 70 osob

+2/0
28.2.2014 16:59
Foto

O63n78d32r95e16j 14B46o79c49e18k 1230245714948

Až budou úplně u dna, tak začnou létat pro paštikářskou společnost TVS do Bojkovic ;-D

+1/0
28.2.2014 17:06

P36a71v59e29l 20H60o51š90e97k 2369706385840

Takže vlastně Vodňanský kuře jako jediný na světě dokáže vzlýtnout.;-D

0/0
28.2.2014 19:31

M75a19r98i83e 35Š20í76p17k64o72v32á 5392892204607

Ano, ČSA se budou tak dlouho zeštíhlovat, až budou dělat jen vyhlídkové lety kolem Prahy! :-):-):-)

+1/0
1.3.2014 11:05

J62o24s61e24f 55T45a71h17i67r 7110838641523

Čím víc ČSA zachraňují tihle naši odborníci tím je ve větším srabu.;-D;-D

+7/0
28.2.2014 16:27

O72t79o 95V35o76d28i70č70k49a 7344867149938

njn, hlavne litejte do vsech -istanu, co jich jen po Asii je...

0/0
28.2.2014 16:11
Foto

J86a71n 97V36a88l30č50í90k 7385838735560

ČSA se nemůžemoc divit, vzhledem k tomu, že Swiss Air byl schopen nabízet lety za srovnatelnou nebo i nižší cenu v lepší časy a navíc rychlejší. Pokud ČSA čeká, že si cestující raději připlatí za odlet v poněkud méně atraktivní čas turbovrtulí, tak je mi jasné, že jim moc nedaří...

+1/0
28.2.2014 15:31

P82a49v14e11l 41V81e51t55e34š44n84í75k 7965628705497

Tak nikdy jsem touhle linkou neletěl, ale ve článku se píše že létali A319 a ne vrtulovým ATR

+2/0
28.2.2014 15:43

T89o23m89á73š 19M60á57l10e18k 9401213620242

Do Ženevy skutečně ČSA lítá i vrtulovými letadly.

0/0
28.2.2014 16:16

J60a43n 95M32u78s93i77l 9656684186512

Letám do Ženevy každý druhý pátek a nikdy jsem vrtulí neletěl. Jinak děkuji ČSA že ted muže swiss zdrazit

+2/0
28.2.2014 16:22

T45o57m69á51š 85M31á39l36e58k 9101113240922

Já jsem letěl se Swiss, ale kolega co létal pravidelně, tak pokud letěl s ČSA, letěl vrtulí. Ale je to z minulého léta, špatně jsem to napsal. Pokud je dneska situace jiná, omlouvám se za dezinformaci

0/0
28.2.2014 16:25
Foto

J98a46n 31V91a13l92č11í70k 7875418725100

Máte pravdu, původně ČSA používala Airbusy. Časem však přešla na vrtule, třeba na Saaby švýcarských vnitrostátních Darwin airlines.

0/0
28.2.2014 18:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.