Diskuze

Vlaky do Ostravy prodělávají. Leo Express proto zvažuje linku do Košic

Černé vlaky Leo Express mohou od příštího jízdního řádu začít jezdit poprvé na Slovensko nebo také do Ústí nad Labem. Soukromý železniční dopravce začíná hledat jiné trasy, kde není tak napjatý konkurenční boj jako mezi Prahou a Ostravou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Leo Express by měl hlavně zavést systém ČD - příjdu, koupím, jedu. A hlavně zrušit místenky. Pak by jim určitě začali lidi do vlaku přiskakovat. Dále by také měli zauvažovat o zastavování v Pardubicích.

3 2
možnosti
JD

Musíte chápat, že systém "přijdu - koupím - jedu" je právě to, co dopravce nutí mít kapacitu navíc a tedy snižuje dopravní efektivitu. Dopravci musí vymýšlet něco co se tomu z hlediska cestujícího hodně podobá ale z hlediska ekonomiky dopravce  je to jako povinně místenkový vlak o pevné kapacitě.

2 1
možnosti
MZ

Jenže repasované slovenské vozy jezdící na dálkových vlacích jsou minimálně o jeden level lepší než černé tramvaje, resp. jsou to jedny z nejlepších vozů v Evropě, v zásadě jsou lepší než "luxusní vlaky model Pendolino, RailJet".  Otázka je, kolik cestujících by na Slovsnsku vlaků využívalo, do Košic jezdí od Žiliny dálkové vlaky prakticky co hodinu, resp. z Prahy s přestupem v Žilině od 5.11 do 14.11 co hodinu, k tomu 3 vlaky v noci ...

Černé tramvaje by měly kapacitně smysl na rychlících z Kolína do Ústí nad Lebem, případně Chomutova ....

4 1
možnosti
AF

Moc pěkný vláček    R^ , konečně lepší úroveň .

Je to jiné kafíčko ;-)

0 2
možnosti
HB

Záleží na tom, s čím to člověk srovnává, ne?:-)

0 0
možnosti
OJ

Tak já si tedy myslím, že problém strávit v tom 6 hodin cestující mít budou. Sice jsem v tom nikdy neseděl, ale předpokládám, že to bude podobné jako v railjetu (v provedení ÖBB - nakolik se české bude lišit nevím) - lepší určitě ne. A v tom se dají rozumně strávit 2 až 3 hodiny, podobně jako v autobuse nebo letadle, ale 6 hodin už je peklo. To už se musí přesednout do business class - ano tam s tím problém nemám...

1 0
možnosti
PF

A kam se tramvaji podivame priste? Do Vladivostoku?

9 1
možnosti

A90l25a72n 88Ř10e47p34k93a

4. 3. 2014 8:35

Hlavně ale stát i v Žilině a jet ráno tam, večer zpět.. ne jen opačně jako RJ.

3 0
možnosti
VN

Charakter jízd Praha-Košice je trochu jiný než Praha-Ostrava. Frekvence Ostrava-Praha je ráno silnější než opačně...u Košic už to tak neplatí

0 0
možnosti

A63l93a54n 26Ř67e88p23k46a

4. 3. 2014 8:33

Zajímavá vize, určitě by Košice smysl měli..

0 0
možnosti

a proč ne. vnukovi jsem to slíbila tak proč ne

0 0
možnosti
JS

Leo Express = dobré služby, ovšem nevím jestli bylo správné rozhodnutí, zrušit České zastávky..

0 1
možnosti
IH

I83v32a20n 91H61o95l70a56s

4. 3. 2014 9:16

Co to znamená "zrušit České zastávky". Zřejmě to znamená neznalost češtiny.

1 0
možnosti
LN

Je to nepohodlné, malé... Je smutné, že se to ani nepřiblíží Regiojetu a bohužel je to i kus za ČD... a to je co říct.

4 4
možnosti
OJ

ekonomika provozu... jsem zvědav, co řeknete na railjety - hold je to trend, vracet se k velkoprostorovým oddílům se čtyřmi sedačkami na šířku vozu (ve 2. třídě). kdyby žlutí nedostali možnost nakoupit výhodně ojetiny - jak lokomotivy, tak vagony - nejspíš by bývali nikdy nevyjeli. jsem zvědav, co udělá, až bude potřeba upgradovat

1 0
možnosti