- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Leo Express by měl hlavně zavést systém ČD - příjdu, koupím, jedu. A hlavně zrušit místenky. Pak by jim určitě začali lidi do vlaku přiskakovat. Dále by také měli zauvažovat o zastavování v Pardubicích.
Musíte chápat, že systém "přijdu - koupím - jedu" je právě to, co dopravce nutí mít kapacitu navíc a tedy snižuje dopravní efektivitu. Dopravci musí vymýšlet něco co se tomu z hlediska cestujícího hodně podobá ale z hlediska ekonomiky dopravce je to jako povinně místenkový vlak o pevné kapacitě.
Jenže repasované slovenské vozy jezdící na dálkových vlacích jsou minimálně o jeden level lepší než černé tramvaje, resp. jsou to jedny z nejlepších vozů v Evropě, v zásadě jsou lepší než "luxusní vlaky model Pendolino, RailJet". Otázka je, kolik cestujících by na Slovsnsku vlaků využívalo, do Košic jezdí od Žiliny dálkové vlaky prakticky co hodinu, resp. z Prahy s přestupem v Žilině od 5.11 do 14.11 co hodinu, k tomu 3 vlaky v noci ...
Černé tramvaje by měly kapacitně smysl na rychlících z Kolína do Ústí nad Lebem, případně Chomutova ....
Moc pěkný vláček , konečně lepší úroveň .
Je to jiné kafíčko
Záleží na tom, s čím to člověk srovnává, ne?
Tak já si tedy myslím, že problém strávit v tom 6 hodin cestující mít budou. Sice jsem v tom nikdy neseděl, ale předpokládám, že to bude podobné jako v railjetu (v provedení ÖBB - nakolik se české bude lišit nevím) - lepší určitě ne. A v tom se dají rozumně strávit 2 až 3 hodiny, podobně jako v autobuse nebo letadle, ale 6 hodin už je peklo. To už se musí přesednout do business class - ano tam s tím problém nemám...
A kam se tramvaji podivame priste? Do Vladivostoku?
Hlavně ale stát i v Žilině a jet ráno tam, večer zpět.. ne jen opačně jako RJ.
Charakter jízd Praha-Košice je trochu jiný než Praha-Ostrava. Frekvence Ostrava-Praha je ráno silnější než opačně...u Košic už to tak neplatí
Zajímavá vize, určitě by Košice smysl měli..
a proč ne. vnukovi jsem to slíbila tak proč ne
Leo Express = dobré služby, ovšem nevím jestli bylo správné rozhodnutí, zrušit České zastávky..
Co to znamená "zrušit České zastávky". Zřejmě to znamená neznalost češtiny.
Je to nepohodlné, malé... Je smutné, že se to ani nepřiblíží Regiojetu a bohužel je to i kus za ČD... a to je co říct.
ekonomika provozu... jsem zvědav, co řeknete na railjety - hold je to trend, vracet se k velkoprostorovým oddílům se čtyřmi sedačkami na šířku vozu (ve 2. třídě). kdyby žlutí nedostali možnost nakoupit výhodně ojetiny - jak lokomotivy, tak vagony - nejspíš by bývali nikdy nevyjeli. jsem zvědav, co udělá, až bude potřeba upgradovat