Diskuze

Boeing objevil vlasové trhliny v křídlech právě vyráběných Dreamlinerů

Letadla 787 Dreamliner amerického výrobce Boeing mají další problém. Firma objevila u některých letadel, která jsou nyní ve výrobě, vlasové trhlinky v křídlech. U letadel, která jsou už v provozu, by se závada vyskytovat neměla. Závada zřejmě zpozdí dodávky nových letounů aerolinkám.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak už vím proč lítají ze Seatlu směr Japonsko s těma DreamLifterama. Jsem to viděl na radaru a říkal jsem si kam to letí vlastně?

0 0
možnosti

"U letadel, která jsou už v provozu, by se závada vyskytovat neměla." 

Měla, neměla, důležitá jsou fakta!!

0 0
možnosti

Každý nový stroj má "dětské" problémy. Nadávat na Boeing v tomto směru je hloupostí....:-/

0 0
možnosti

To máte pravdu, ale dreamlinery těch problému mají nezvykle hodně. Je to samozřejmě ovlivněno tím, že dreamliner přinesl mnoho nových konstrukčních řešení. Ovšem to letecké společnosti nezajímá. Oni chtějí, aby letadla lítala a vydělávala. Když jsou letadla na zemi, tak nevydělávají.

"Pasažéři se na nás nezlobili. Cítili, že jsme se koupí dreamlinerů dostali do svízelné situace," popsala mluvčí Norwegian Air Shuttle nedávnou situaci, kdy z letadla unikalo palivo. Velmi trefně popsáno, co si v takových společnostech myslí. Tragedie pro  Boeingto to ale není, i když dobrá reklama také ne.

0 0
možnosti

To je pořád nějaká inovace, ale hlavně šetření tam, kde všichni vědí, že to není možné a přesto jdou touto cestou.Budou tak dlouho šetřit až začnou letadla po několika vzletech padat jak přezrále ovoce a všichni se budou divit jak je to možné,vždyť my né to někdo jiný.Ale že se šetřilo na všm to už nikdo nebude chtít slyšet.A nebo se máme obávat toho aby lidi přestaly létat letadly???8-o;-O!!

0 4
možnosti

Kde konkrétně se šetřilo? 8-o Děkuji expertovi za vysvětlení.

1 0
možnosti

Jen jako ilustrace, co snese konstrukce letadla.. Vzpomeňte si na případ u Quantas, kdy bouchlá kyslíková nádrž udělala v trupu díru cca 2x2 metry. Samozřejmě nastala dekomprese a museli přistát na nejbližším letišti, ale jinak se nestalo nic!

0 0
možnosti
Foto

Quantas ;-D8-o Vás už místní pisálci nakazili..

0 0
možnosti

Je to nová technologie, s tím jsou vždycky na začátku vážnější problémy. Mluvilo se například o tom, že kompozitní materiály v kombinaci s kovovými pásky jako bleskosvody se mohou při úderu velkého blesku rozpadnout, protože se pásek zahřeje natolik, že z kompozitu vystřelí, címž dojde k destrukcí sedviče. Snad to mají už vyřešené. :-).

0 0
možnosti

Maji. Mimochodem castecne to vyresili tim, ze si "prolobbovali" u FAA zmekceni prislusne normy. Argument byl takovy, ze od roku 1968 zadne letadlo nehavarovalo po zasahu blesku.

0 0
možnosti

Vyroba takto velkych dilu z uhlikovych vlaken nebo titanu neni zdaleka bezproblemova a moc firem na svete to neumi. Boeing proto nemel moc na vyber a vyrobu objednal tam, kde to umi vyrobit.

5 0
možnosti

M62a65r68e56k 13T45ů92m79a

8. 3. 2014 16:25

Důležité je to, aby se tyhle problémy neobjevovaly ve vzduchu, snad ty problémy vychytají, aby to nedopadlo jako dnešní 777...:-/

4 0
možnosti

takové neštěstí je věčinou zaviněno sérií nešťastných událostí, ale je jasný, že když se urve křídlo za letu, že stačí jenom to

0 0
možnosti
Foto

M16a18r82t97i62n 35O82c38h

8. 3. 2014 13:52

Video: Členové posádky patří v polsku k těm neeeej-starším. :)

0 0
možnosti

J36a24n 24K51ř18í32ž

8. 3. 2014 23:15

Ano,kapitán - 82 let,druhý pilot - 79 let,palubní technik - ve starobním důchodu a bere to jako vedlejšku.

Letušky - průměrný věk - 69 let,ovšem stále sexy.

0 0
možnosti

Zajímavé že trhliny mají ty nevyrobené v hangáru, ale jsou si jistí, že ty už létající ne

1 1
možnosti

tak predpokladam, ze u kazdeho vyrobeneho letadla je brutalni vystupni kontrola, nez to vubec opusti fabriku, aby meli doopravdy jistotu, ze jim to nespadne hned pri preletu k zakaznikovi;-)

4 0
možnosti