Diskuze

Vláda stopne tendr na studii vodního kanálu. Zemanovi se to nelíbí

Velký projekt splavnění řek a výstavby kanálu na Dunaji, Odře a Labi se vzdaluje realitě. Dílo, mnohými považované za megalomanské, zastaví v zárodku ministr dopravy Antonín Prachař (ANO). Hodlá se zaměřit na menší projekty. Hrad mluví o porušení koaliční dohody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To se chce zapsat do dějin kanálemMiloše Zemana? Ať neutrácí za oslavy, kde není co oslavovat a púrojekt zaplatí sám;-D8-o

0 0
možnosti

Karel IV. postavil hladovou zeď.Proč by nemohl Zeman postavit hladový kanál a zaměstnat na tom pobírače dávek.

0 0
možnosti
Foto

Je to naprosto nesmyslný nápad, navíc vyhazování peněz za nesmyslný tendr. Měli by finance využít jinak a lépe!!!!!! Máme kvalitní železniční síť, kdyby se ještě lépe zmodernizovala, např. rozšířila o další kolej, pak víc jak lépe nahradí kapacitu lodí, které by se po něm plavili.

1 0
možnosti
Foto

A odráží d****** a nízkou inteligenci našeho prezidenta.

0 0
možnosti

Ať si jí ten pitómio zaplatí ze svýho, když po tom kanále tak touží :-)

1 0
možnosti

Žeby tedy krom záchrany státního dluhu založil Zeman další fond s názvem "Kanál"?

2 0
možnosti

!!Ten vypitoza když si vezme něco do hlavy, tak nepřestane, dokud mu jí někdo neutrhne.....!!

0 0
možnosti

Madarsko počákem 90.let taky zastavilo společnou stavbu s tehdejším Československem(Gabčíkovo-Nagymároš). Dnes už uvažují, že v mírně upravené variatě svoji část vodního díla postaví. Samořejmě, že je to bude stát více než před 20.lety. Ale proč o tom asi uvažují, když mají splavný Dunaj?

1 0
možnosti

Hlavně bychom se měli zaměřit na opravu a dostavu silnic. Je ti stále horší.Pokud chceme odlehčit silnicím tak modernizivat nákladní dopravu.

Je možné, že naši experti a politici jsak nekonečně hloupí !?

2 0
možnosti

J87a95n 35B29e27n14e16š

12. 3. 2014 13:32

Ještě bych chtěl jenom dodat. V západních zemích je veden v souběhu vodní koridor, železnice, silnice a navzájem se doplňují.

Uvedu jeden příklad. Na vodní dílo Gabčíkovo taky nadávali a teď už je jeho výstavba zplacená, tak nechápu, proč někteří diskutující píší návratnost investice 100 let a bůh ví jestli. Navíc se v oblasti zlepšila kvalita podzemních vod a také při povodních jim toto vodní dílo hodně pomáhá.

Moc se mi líbí, jak je tam napsáno, že nejdřív potřebujeme vědět co říkají ostatní státy a podle toho se zařídíme. To je ale blbost, protože bez studie proveditelnosti se s náma nikdo bavit nebude a jenom se nám vysmějou. Ale asi o tomhle vládě jde. Prostě udělejme seriózní studii bez nátlaků různých skupin a podle výsledku se rozhodněme. Chápu, že i případně kladný výsledek některý nepřesvědčí, ale budeme mít jasný důkaz o prospěšnosti/neprospěšnosti této stavby.

2 4
možnosti

V některých zemích vystavěli kanály před vynálezem železnice. Tehdy to mělo smysl. Taky záleží na objektivních podmínkách jako je vodnatost řek a výškové poměry na trase.

1 0
možnosti

Pomsta zelených Zemanovi za Šumavu?:-) Kde jsou dotace, tam jsou prachy a kde jsou prachy, tam je i pravda a moc - bez ohledu na volební výsledky...

0 0
možnosti