Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Potvrzeno: Škoda Auto bude v Kvasinách vyrábět další auto

Automobilka Škoda Auto začne na sklonku příštího roku vyrábět ve svém závodě v Kvasinách svůj osmý model. Rozhodnutí v pátek potvrdil šéf Volkswagenu Martin Winterkorn. Rozšíření výroby by mělo přinést až tisíce nových pracovních míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E56v53a 49R95a20n75d65o58v26á 9285622499302

Jiné auto než ŠKODA nekupujeme a 4*4 bych móc chtěla.Měli jsme 120 19 let,než ji manža naboural.Pohoda.Prostě jsme kápli na dobře udělané.:-)

0/0
8.4.2014 8:37

J29o12z58e26f 27M18a54r25o43s45i 1318607602

spravne ma být : další ŠROT !!!

+1/−1
15.3.2014 22:36

I78v42a83n 73P65o41k95o21r50n65ý 7509305798

přibude další nekvalitní předražený hnus pod okřídleným čípkem

že to ti lidi furt kupují?

+1/−7
15.3.2014 16:57

V22l98a24d43a 42S92i60m50o66n57i42k 3549693283535

Proč Vám a mnohým jiným osobně vadí, když je někdo úspěšný a prodává kvalitní věci, o něž je jednoznačně zájem?

+4/−2
16.3.2014 11:00

M94i21r32o87s45l41a43v 80R84y59š85a66v37ý 9791622616370

kvalitní věci - to jste nás tedy rozesmál. Servis na každé dědině, to je jediná výhoda. Radši budu mít servis 1x na celé planetě, když ten jediný servis nebudu muset potřebovat (nejedná se samozřejmě o případy výměny oleje a dalšího spotřebního materiálu).

Co se vám na škodovkách líbí? Opravdu jsou hnusné,  předražené, za každý prd si musíte připlatit šílený peníz.

Co znám škodofkáře, tak na svý výkvěty techniky opravdu nedají dopustit. Časté investice do oprav jsou pro ně normální. Až když se výkvětu techniky zbaví a přejdou na jinou značku, tak jsou někdy ochotni přiznat, co to byl za šunt.

Osobně jsem měl 2 fungl nové škodovky, servisoval je ve značkových servisech, nenechal jsem si vždy vnutit "nutnou" opravičku (např. na 50 tisících údajně špatný klíňák, který přežil bez újmy 100 tisíc), ale mnohokrát došlo k závadě, kterou před tím nikdo nebyl schopen předpovědět. A když jsem si závadu vygooglil, tak pokaždé patřily mezi "běžné", časté závady. Zkoušel tyhle auta vůbec někdo? Nebo nějaký teoretik nakreslil něco v Cadu a šlo to hned do výroby?Rv

O škodovky je možná zájem z důvodu cenové podbízivosti v cizině, značně vyšší výbavě oproti tuzemskému provedení. U nás je kupuje hlavně státní správa = šetřit ať to stojí co to stojí.

+1/−3
16.3.2014 19:33

J46i15ř18í 39S80c10h52w70a20c92h 5306989387134

zkus google v japonštině a uvidíš jak dlouhý seznam obvyklých závad dostaneš na zde tolik opěvované spolehlivé japonce ;-)

0/−1
17.3.2014 15:26

T46o87m11á10š 28V77e14r87n46e40r 6249641577756

Tak paráda bude co dělat...

+1/0
15.3.2014 13:16

D65a79n86i15e29l 95T49o60m88e71k 8939675618766

Tak to je dobrá zpráva - velké SUV se psalo, že budou dělat jinde.R^ Jestli to skutečně budou dělat v Kvasinách, je to dobrá příležitost pár let tu dělat něco, co se bude prodávat.

+1/0
15.3.2014 8:03

O52n20d43ř52e80j 22R96a65z36ý61m 2845566495107

Tak těžko říct, kdy a kde a budou dělat velké SUV... tady se píše jen o YETIm.

0/0
16.3.2014 13:58

P73e93t74r 33H34o86f89m32a87n11n 6129874515570

A všechno je to Sobotkova zásluha - že to svou návštěvou nepodělal.

+1/−2
15.3.2014 7:10
Foto

R65o10b61e77r12t 87B42o51u59k20a38l 4284125570

Ne ne pan Povsik a odbory ;-)

+1/0
18.3.2014 12:20

9941714960847

Jasně a největší podíl na tom má Bohoušek. Kdyby to v tom Německu dneska nevyjednal, tak to tak není. Ono totiž takovým rozhodnutím vůbec nepředchází finanční analýzy, tvorba strategie, jednání s dodavateli, zařizování logistiky a mnoho dalších. Prostě kdyby tam dneska Bohouš nebyl, tak by to tak nebylo......No, propagandu toho, že něco dělá, i když nic nedělá on uměl vždycky výborně

+5/−2
14.3.2014 20:47

J60o33h72a23n 57Z70i29n39g31e16l 2221845446761

Dneska jsem poslouchal v rádiu ředitele Kvasin, kterej povídal, že významné mínus pro výrobu u nás hrála výše daně z nemovitosti za továrnu v Kvasinách. Jinými slovy, lidi, jako je Bohouš, tomu spíš hážou klacky pod nohy.

+7/−1
14.3.2014 21:23

J45a60n 93K54o96c67i70á34n 3132865770602

A to bylo schváleno za Sobotkovy vlády, ty "experte"???

+1/−1
15.3.2014 17:07

J44i33ř27í 62E17r97b90e15n 1883744556327

Propagandu děláš akorát ty. Ve článku není jediné slovo o tom, že VW bude investovat právě díky Sobotkovi. Ani on sám o tom, pokud vím, nemluvil - zato pár tupců tady by mu to rádo vložilo do úst.

Nebo jestli máte lepší informace, sem s nimi.

+2/−5
14.3.2014 21:27

J10o34h34a86n 34Z51i53n29g15e22l 2421105396961

Omyl, dneska pomalu nemluvil o ničem jinym.

+3/−1
14.3.2014 21:28

J13i36ř60í 57E46r94b62e23n 1463124756237

A co že se o tom v článku nepíše?

+1/0
14.3.2014 21:47
Foto

M17i30r78o54s11l89a38v 93S29t72e80i45n82e58r 6668724473125

Největší vliv na taková rozhodnutí má kvalita práce. Němci vždy dávali přednost kvalitě před množstvím. Raději pomaleji, ale důkladně a přesně. To se už v Kvasinách po několika generacích dostalo osazenstvu do krve.

Jakýkoliv nový perzonál bude nejdřív v tomto směru prozkoumán, než se dostane na takové místo. Pan Vrána je bohužel na omylu- než ta vaše mladá generace začne prosazovat práci s vysokou přidanou hodnotou, musí studovat technické a přírodovědecké směry. Umělce Havlova typu takové podniky nemohou potřebovat.

Kvasinským dělníkům a technikům gratuluji, mám od nich už jeden výrobek, který získává uznání stále více řidičů.

+10/−1
14.3.2014 19:33

J33a86n 65N14o71v40á57k 6524784

Je zvláštní, že můžete s takovým téměř blahořečením popisovat dení kolem značky, kterou máte v garáži. 

Kdyby to samé dělal někdo kolem značky prémiové, tak by to vyznelo jako povyšování.

+3/−1
14.3.2014 20:20
Foto

M91i19r62o31s57l73a27v 30S74t74e13i32n14e15r 6198334313895

Promiňte, prémiové auto jsem měl od r. 1972 vždy, byly to Mercedesy- posledního, E270CDI jsem se zbavil vloni. Rezavěly až na jednoho (W124) všechny. Nová Škodovka je o hodně pohyblivější a má spotřebu pod 5 l/100, takže s plnou nádrží ujede 1200km. Lépe se v ní sedí, rozhled kolem dokola výborný, jinak stejně jako u Mercedesa, nic neklepe, nechrastí, nekazí se. Hlavně si cením snadného parkování, krátké auto se vejde i do menších mezer.

+3/−1
15.3.2014 8:06

P76a97v78e32l 25O20d23r25a20z18i45l 6894309117310

To už tak bývá, že auta rezavějí, teda ta ocelová. Na tom není nic zajímavého. A že jste si koupil menší auto, protože neumíte parkovat, to není zásluha kvasinskejch.

+1/−1
16.3.2014 19:54
Foto

M96i28r40o97s24l17a28v 62S83t90e68i24n97e27r 6768414813805

Zdravím, máte pravdu, zaparkuji sice i do škvíry, která je o pouhých 40 centimetrů delší, než mé auto, ale musím na to třeba pětkrát dopředu-dozadu atd. Auto, které je o 40 cm kratší, tam vjede ráz- dva, skoro samo.

Až najedete několik miliónů kilometrů, jako já, budete si kratšího auta cenit, před 20 lety to ještě nebylo tak akutní.

Ale u Škodovek opravdu vidíte málo rezu na karoserii, jenom na vozech opravovaných po havárii. Dnes už také Škoda není levné auto, přesto se kupuje- vloni prodala Škoda v Německu přes 100 000 aut a získala 5% z celkových prodejů- to je na takovou ekonomiku jako německou hodně. Byla první po německých výrobcíchani Seat, Renault, Peugeot nebo Citroen natož už Japonci na Škodu nedotáhli.

+1/0
18.3.2014 19:04

V62i59k72t56o76r 98N48á16r46o64ž81n39ý 3539722808

Největší vliv na takové rozhodnutí mají celkové náklady..Peníze až na prvním místě...Pak to všechno ostatní..

Vzpomínám si , jak vznikala TPCA v Kolíně..Udělali nábor u lidí , z nichž většina v automotive nikdy nepracovala a za nějakých 9 měsíců už vyráběli auta.. 

Ono to jde...auto nakreslí někdo v zahraničí , fabriku vyprojektuje po stránce technického vybavení taktéž někdo v zahraničí, materiálové toky taktéž ...takže na pracovníky fabriky zbývá pouze ta finální montáž... Na rozjezd tam pošlou ze zahraničí pár stovek specialistů... a za pár měsíců fabrika produkuje stejně kvalitní výrobky , jako kdyby tam stála 100 let...

+1/0
14.3.2014 22:14

J35i84ř73í 21S18t24e71i24e24r 4871634106225

Konečně po dlouhé době pozitivní zprávy. Politici i zaměstnanci velkých firem musí pro zaměstnanost něco dělat, neviditelná ruka trhu sama všechno nevyřeší.

+2/−1
14.3.2014 19:18
Foto

V95l47a77d35a 63V37a70n38e74k 9293296904908

Doufám,že si nechtěl napsat,že Bohouš který nikdy nepracoval ,poradil bezradným šéfům VW co mají dělat ;-)

+3/−1
15.3.2014 0:09

J76i51ř46í 32S39t27e86i88e22r 4521644326675

Ono je celkem jedno, kdo všechno měl vliv na to, že v naší zemi bude někdo investovat další miliardy, zaměstnávat lidi a platit daně. Po dlouhé době začíná jít ekonomika nahoru a opět je chuť majitelů firem investovat. Jestli máte "Bohouše nebo  bezradné šéfy VW" rád není už podstatné.

+1/0
15.3.2014 8:39

S19t47a44n84i92s76l85a52v 67R68o38s27e11c81k44ý 9165159651819

Teď jsem poslouchal zprávy na Primě, je mi z toho na zvracení.....................

+1/−1
14.3.2014 19:15

F30r40a71n35t90i83š69e75k 20V10r52á81n55a 5679542883361

Pro koho budou ty volné místa? Pro Poláky nebo v Kvasinské fabrice pro chovance utečeneckého tábora v Kostelci?! Dnešní místní mladá a střední generace chce práce s vysokou přidanou hodnotou a vysokými výdělky. V montovnách jim dělat nebude, to radši odejde na Západ, kde s nimi bude zacházeno důstojně. Kdy to ti Mládkové, Grégrové a další pápradové z vlády pochopí ?!Rv

+2/−13
14.3.2014 18:21

M52i80c52h42a48l 33H18o23l28e31k 4579825799

A co lide se zakladnim a strednim vzdelanim ?

+5/0
14.3.2014 18:47
Foto

M82i55r69o44s90l94a82v 55S60t25e26i65n85e10r 6848224693715

Michale, znám německé firmy dost dobře. I ten nejnevzdělanější člověk, když v takové firmě začne a umí se k práci postavit, vybuduje si svoji pozici- pomalu, ale jistě. Při práci se učí a dokáže své schopnosti i předvést- pak má u firmy mnoho možností. Od zaměstnance se očekává především přesnost a důkladnost, spolehlivost a loyalita k firmě. Kdo chodí do práce často pozdě, často marodí, ulejvá se, ten to nikam nedotáhne. Leda by se stal funkcionářem odborů.

+6/0
14.3.2014 19:54

V21i55k90t34o62r 32N43á95r31o58ž16n69ý 3359852948

Takto to možná funguje v Německu , ale ne v Čechách...

Apropos...znám spoustu neschopných manažerů v českých firmách s německými vlastníky..kteří tak jsou víceméně pouze díky protekci či jiným vazbám....

0/0
15.3.2014 8:14
Foto

M36i53r81o47s63l72a70v 42S74t37e63i85n56e47r 6478954523565

Postkomunismus je do lidí zažraný jako sra.ka do podolku košile- musíme si na zlepšení počkat a pracovat na tom. Ale svým dětem máme pořád opakovat, že přesnost, důkladnost a vlastní iniciativa jim v životě pomohou nejvíc.

0/0
18.3.2014 19:10
Foto

I19v12a90n 54K30o33p35t47a 5687462761857

Pro ty co tam budou chtít dělat, pokud se nenajde dostatek lidí s českým pasem najmou cizince.

0/−1
14.3.2014 19:15

J34a38r31o38s41l28a47v 58B96r10ü78m79m63e70r 7754743956

Co to je za blábol?

0/0
14.3.2014 19:21
Foto

M58i35r15o59s60l33a94v 49S16t30e55i98n93e35r 6938564503985

Přenechte to manažerům Škody, ti si žádnou veš do kožichu nasadit nenechají.

+1/0
14.3.2014 19:58

9631714160317

Ono, když je člověk nekvalifikovaný a dělá práci, kterou může se stejnou kvalitou dělat opice za banán, tak holt nemůže chtít průměrnou mzdu a vysoké prémie k tomu.

+1/0
14.3.2014 20:49

V39l64a37d28a 59S76i58m88o58n14i30k 3119673643615

Místní mladá generace povětšinou neumí díky neustálým revolucím ve školství pořádně kváknout ani česky, natožpak cizím jazykem. O slušném technickém  vzdělání raději ani nehovořit. Čest výjimkám.

A práce v automobilce není rozhodně na nižším stupni než jiný , v Čechách umístěný průmysl nebo služby. Jako odvětví je automotive o dva schody výše než všechno ostatní.

+4/0
14.3.2014 21:55

P71a26v19e60l 92S75v32r48č65i60n35a 1138561614827

Debilek Bohouš se chtel urcite politicky blejsknout jak to zařídil. A nevyšlo mu to... :) (rozhodli se i bez jeho usmevu a indulony).

+4/−3
14.3.2014 18:19

J83i48ř18í 91E71r56b35e97n 1623404536817

A debilek Pavlík se chce blejsknout na diskusi, taky mu to moc nevychází... že?

+3/−3
14.3.2014 21:29
Foto

V23l13a98d73a 25V69a49n55e38k 9133776394978

Pavlik neni předsedou vlády :-P

+3/−1
15.3.2014 0:12

J89o97s76e92f 55N29o96v15á74k 7647217192958

Mám tomu rozumět tak že v Kvasinách a okolí zruší Úřad práce a propuštění úředníci půjdou makat k pásu? Rozhodně kdo je tam nezaměstnaný a neudrží si nově vytvořené místo tak ať klidně chcípne hlady pod mostem.

+1/−3
14.3.2014 16:21

T18o35m72a62š 78P16o21k62o28r49n90ý 6448645632113

Zajímalo by mě zda jdeš taky vzorem a makáš u pásu? :-/

+2/0
14.3.2014 18:00

J32o79s16e18f 20N11o72v79á42k 7527437432478

Ne , u pásu ne. Ale ve výrobě ano. Děláme kusové zakázky.

0/0
14.3.2014 21:42
Foto

M17i57r91o88s77l17a44v 75S91t59e95i66n76e78r 6508174413375

Já mám zkušenost s úředníky úřadu práce v Německu. Jsou tam proto, že by ve výrobě nadělali víc škody, než užitku. Úředníkem se stane člověk, který není na jakoukoliv náročnější práci k potřebě, to platí na celém světě.

+4/0
14.3.2014 19:57

A90l27e73n35a 67F56u11s17z32t38e92i30o29v45á 1679137159363

p+KNÉ VOZÍTKO.

JAKÁ asi je jeho předpokládaná cena.

BUDE SE HODIT DO TERÉNU  našich okresek .

0/−1
14.3.2014 16:13

V59l23a37d30i86s19l72a82v 49B41u40r60y65š47e14k 1609252687224

tak to vím náhodou naprosto přesně, cena bude taková, za kterou to budou zákazníci kupovat, nebude ani vyšší, ani nižší, ale bude přesně taková

+8/0
14.3.2014 16:58
Foto

M48i11r89o80s54l77a50v 55S72t24e37i62n71e52r 6898934143175

Hlavně na D1 bych už s Mercedesem raději nevjel. Takovou roletu jsem nezažil ani v Sahaře třeba mezi Houmt Souk a Tatouine. Tam mohu uhnout vlevo nebo vpravo. Na D1 jsem zlomil 2 přední péra.

0/0
18.3.2014 19:14

M14i18r10o52s28l24a69v 56J66e89ž87e69k 8131756552638

A bude s jmenovat Peněz.:-P

0/−3
14.3.2014 16:11

F77r67a58n78t41i45š58e55k 85K69ý87h69o70s 8438951553176

http://cdn.themetapicture.com/media/funny-fat-asian-kid-meme.jpg

0/0
14.3.2014 16:49

V71r51a95t42i54s81l85a94v 56D91i23v95i17š 5857434276259

brzy se bude Bohouš tlouct do svého hrudníčku, že to je jeho dílo. Jeho démonický sexepíl oblouznil Merkelovou. Přitom je v Sobotkovi vášně, jak v bedně loňské posypové soli, ale všechno je dobré k tomu, aby mohl říkat své ...my,jako sociální demokracie ....bla,bla,bla.

+3/0
14.3.2014 15:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.